Srecan Rodzendan, Alina !

Srecan Rodzendan, Alina !

La Mulţi Ani, ” Fluturica ” !!!

Buchet-de-Trandafiri-Albi-poza-t-P-n-Buchet-Trandafiri-albi-mare

Motto:

” Ca să-l întâlnim pe Dumnezeu, e destul să privim în jurul nostru. ”    ( Paulo Coelho )

Alina… moşică de Zoran, surioară de Sibilla… rac , mesteacăn, ” Fluturica ” după cum o alintăm , ambiţioasă,  luptătoare, un Suflet Deosebit ! Respect şi admiraţie, ţie , surioară dragă ! Şi mai ales, trebuie s-o spun : Mulţumiri… pentru că te chinui muncind prin străinătate, ca să ne ajuţi pe noi, pentru că eşti un OM minunat ! Încă n-am auzit de altcineva ca tine… ai ” căzut ”, acolo, în străinătate, muncind, ai ieşit din moarte clinică şi… ai luat-o de la capăt cu şi mai multă îndârjire şi, mereu îmi repeţi mie, soră mai mare : ” Sus, Niko, sus… ai să vezi, vom reuşi ! … ”

Sigur că vom reuşi ! Trebuie, şi noi ştim de ce şi pentru cine… Nepoţeii tăi : Marco, Zoran, Zlatko, Jaklina îţi transmit că… te iubesc !

Muzika srpska, muzika copilăriei noastre, pentru sora mea, Alina – ” Fluturica  ”, cu mult drag :

Bubi – Dobro vece muzikanti, kolko treba da se plati…

Volimo te Srbijo – Zoran Diukic

Dobro vece izgubljeno nado – Zoran Kalezic

topy

LA  MULŢI  ANI !

Samo za ti, moja sestro, Alina… muzika srpska – turbo folk :

Saban Saulic – Danima te cekam

Din partea mamei noastre,  sârboaica leoaică Zora, cu infinită dragoste… iar Şefu, tatăl nostru, oltean de Izverna, zice ” Ziveli ! ”… :

Zlata Petrovic – Nedelja :

De la Zoran, pe care tu l-ai moşit şi care ştim noi ce ţi-a făcut în biserică ;), zice să-l duci din nou la Zoo să hrăniţi voi doi animăluţele, şi, urările ţi le transmite personal prin telefon şi… stă lângă mine aci, să se convingă că scriu tot ce-mi dictează,  nah 🙂

DIVLJI KESTEN- ZORANE :

Miracolele nu au nicio explicaţie, dar apar în viaţa celor care cred în ele.    ( Paulo Coelho )

Sibilla

muzika srpska – youtube şi trilulilu

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

imagini preluate de pe google.ro



Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Srecan Rodzendan, Alina !

  1. codeus41 zice:

    am trecut si io prin zona am ciocanit nu prea esti pe acasa in fine. alina nu-mi spune nimic nu stiu cine este dar findca iti este apropriata ii urez si eu La Multi Ani. ai grija de tine sibillo

    Apreciază

  2. sir-din-nori zice:

    La multi ani, sora de Sibilla! 🙂
    Sa-ti dea Dumnezeu putere sa ai mereu sorti de izbanda! 🙂
    Ma inclin! 🙂

    Apreciază

  3. Pastel zice:

    Doua suflete cu tine traiesc mereu,
    Ti-alina durerea, iubirea sufletului tau,
    Cind unul, cind altul, linga Dumnezeu
    Credinta ti-e mare, apostol nou.

    Revarsare de iubire se produce in cimiliturile ocrotite de patima de mama si de om suferind, inundind cu lacrimi obraji aprinsi de copil, caruia intrebarea i se fringe cind lacrima calda il atinge.
    Nu e fapta mai de admirat ca cea de mama de ZORAN. Ma iarta. Nu vreau sa plingi. Am urmarit straduinta de fiecare zi, descoperind chemarea Cuvintului si speranta binelui, in spiritul adevarului.
    Nu traiesti numai pentru tine. Ce faci, ce scrii, ce destainui, e si pentru mine, pentru noi, pentru ei, dar mai cu seama pentru ZORAN, Zorani si Dariane.
    Domnul sa va iubeasca, cum stie El mai bine.
    pastel

    Apreciază

  4. Sibilla zice:

    Vă mulţumesc tare mult ! Tuturor !

    @codeus41,
    E surioara mea 🙂
    Mulţămesc pentru urări, Cody !
    Când nu-s pe-acasă, mai vină, mă găseşti până la urmă 😉
    Mă străduiesc să am grijă, şi cred în El !
    numai bine, druje, respecte ţie,
    Sibilla

    @sir-din-nori,
    Hvala lepo, Sir ! 🙂
    Rogu-te transmite Prinţesei Maria, salutări şi pupici de la Prinţul Zoran, musai !
    vouă, dragii mei, calde îmbrăţişări şi numai bine,
    Sibilla

    @Pasrtel,
    Mare mulţămire ! Să vă dea Dumnezeu însutit !
    respecte şi preţuire,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.