Arhiva zilnică: 26 iunie 2009

Ajde, Zbogom !

Ajde, Zbogom ! Azi, ne-am măscărit. Eu cu mine. Rău… Cât să-mi trântesc un şut şi să-mi zic : Ajde, Zbogom, Niko ! Se cheamă că sunt EU, claro, ” Niko kao ja ”… plâng vulturii cum tunete, spre naltu-adânc … Continuă lectura

Publicat în Pilde şi „aduceri aminte”..., Sibilla, Sibilla poesii | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

26 Iunie – Ziua Drapelului Naţional !

26 Iunie – Ziua Drapelului Naţional ! Ziua Drapelului Naţional a fost proclamată prin Legea nr. 96/1998 şi se sărbătoreşte in fiecare an la data de 26 iunie. http://ro.wikipedia.org/wiki/Ziua_drapelului_na%C5%A3ional Citesc în Gardianul… : http://www.gardianul.ro/Multi-alesi-nu-stiu-ca-pe-26-iunie-se-sarbatoreste-Ziua-Drapelului-National-s137676.html Zic să ne desfătăm suflet şi … Continuă lectura

Publicat în Atitudini, Pilde şi „aduceri aminte”..., Sibilla | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 5 comentarii