DOBRODOSLI DRAGI PRIJATELI !

DOBRODOSLI DRAGI PRIJATELI !

BINE AŢI REVENIT DRAGI PRIETENI !

06pd2063_m1

Ne-am mutat în casă nouă! A durat niţel cu dereticatul, eu sunt cea ”strângătoare”, mi-am vrut musai şi musai metaforele şi muzika srpska şi poveştile cu daci liberi şi sibille şi opiniile , că doară nu mă dezic de ele … păi cum … noroc cu Leo, mă suportă şi a adus toată minunăţia aci, pe noua adresă SFINX 777! Vă  aşteptăm cu drag, ne bucură vizitele prietenilor noştri de suflet, aşadar : DOBRODOSLI !!!

novi fosili – za dobra stara vremena :

Democrat înseamnă cineva care vrea să înalţe poporul pe umerii săi, nu cineva care vrea să se înalţe el pe umerii poporului.  (Nicolae Iorga)


Ridică-te Gheorghe, ridică-te Ioane!



Nu pentru-o lopată de rumenă pâine,

nu pentru pătule, nu pentru pogoane,

ci pentru văzduhul tău liber de mâine,

ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

Pentru sângele neamului tău curs prin şanţuri,

pentru cântecul tău ţintuit în piroane,

pentru lacrima soarelui tău pus în lanţuri,

ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

Nu pentru mania scrâşnită-n măsele,

ci ca să aduni chiuind pe tăpşane

o claie de zări şi-o căciula de stele,

ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

Aşa, ca să bei libertatea din ciuturi

şi-n ea să te-afunzi ca un cer în bulboane

şi zarzării ei peste tine să-i scuturi,

ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

Şi ca să pui tot sărutul fierbinte

pe praguri, pe prispe, pe uşi, pe icoane,

pe toate ce slobode-ţi ies înainte,

ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

Ridică-te, Gheorghe, pe lanţuri, pe funii!

Ridică-te, Ioane, pe sfinte ciolane!

Şi sus, spre lumina din urmă-a furtunii,

ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

( Radu Gyr )

Nu renunţăm a visa, nu renunţăm a spera, pentru că noi, cei mulţi, am obosit să trăiască doar ei bine… merităm o lume mai bună, pentru noi toţi! Suntem aici de mii de ani, Sfinxul veghează, avem dreptul la opinie, avem dreptul la speranţă, avem dreptul la atât de multe …

8372817c4da44e57b978ec9hz3-1

LEO şi SIBILLA vă urează :

Bun venit/ revenit  la Sfinx!

Sibilla&Leo

imagini preluate de pe google.ro

muzika srpska preluată de pe youtube

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la DOBRODOSLI DRAGI PRIJATELI !

  1. leo zice:

    Taaati Borgo,
    Sibilla nu-i cuminte, şi nu vorbeşte cu musafirii… S-a încuiat în turnul de fildeş şi văz că n-are vreme de noi, muritorii… 😀
    Cred că tre să vii musai tălică să-i alungeşti urechiuşele… 😆

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    @duşo Leo,
    nu ţipa şi nu ţipa, tati Borgo ştie că-s mică şi inofensivă, cuminte nu-s da n-am vină …. meditez la multe cele fenomene ” paranormale ” ce se petrec cu mare repeziciune pe plaiurile bănăţene …hm …
    Partenere, sunt prin zonă, aud tăt 😉
    Mulţam fain că mă făcuşi nemuritoare :)) Acu să vezi tu numa zmintiţi pe urmele tălică, ăia vor să mă elimine şi tălică mă-nmuiaşi în apa nemuririi, Sânzâianule … dă-mi câteva ore şi-oi reveni ! Hvala, Hvala …. !
    Sibilla

    Apreciază

  3. Nea Costache zice:

    Bine te-am gasit in casa noua inger sibillin, pazita cu o strasnicie de cerber, de prietenul nostru Leo, caruia-i adresez aceeasi urare de bun gasit.. Sunt sigur ca voi gasi la fiecare vizita in casa ta, aceeasi ambianta placuta de poezie si visare, relaxare si detasare de tot ce e mai urat in lumea asta a noastra, o oaza de liniste si acelasi rafinament cu care ne-ai obisnuit. Un sfarsit de saptamana linistit (cred ca ai nevoe cu prisosinta), inconjurata numai de dragostea celor dragi tie! Sarut mana!

    Apreciază

  4. leo zice:

    Nea Costache,
    mulţam de sprijin, şi sper să vină din partea cât mai multora, în demersul meu de a convinge Sibillina să păstreze acest colţ mai mult pentru suflet, cât mai departe de mizeria care a venit peste sufletul ei de poet dinspre lumea mizără a piţifelnicilor.

    Apreciază

  5. Sibilla zice:

    @Nea Costache,
    mulţumesc frumos, nebucurăm foarte de vizită şi fiece vorbă mângâietoare 🙂
    Ştiam eu că olteanul nostru preferat e lângă şi cu noi alături, prieten drag …
    O zi senină şi bucurii alături de toţicei dragi !
    respecte şi preţuire Nea Costache,
    Sibilla
    @Leo,
    partenere, îmi doresc din tot sufletul să mă pot bucura în clipele de răgaz de poesie, frumos, alături de voi, toţi prietenii mei de suflet, plăcuţi sufletului meu zbuciumat …
    Numai că, poesia, din nefericire, nu rezolvă neregulile din sistemul de protecţie a copilului, nu teleportează nici un piţifelnic în spaţiu, departe de lumea copilăriei, iar blogul e singurul meu mijloc de a face cunoscut tuturor nemerniciile şi ticăloşiile ce continuă a fi ascunse sub preş . Eu alt mijloc nu am, dreptatea ,adevărul de partea mea, pe voi, cei care mă citiţi, şi Justiţia Divină ! Va trebui să continui să scriu inclusiv despre aceste aspecte, adevărat, urâte şi cu o duhoare insuportabilă pentru sufletele ce iubesc frumosul, arta .. pentru cei care credem în valori, principii … voi scrie până când voi fi auzită de către onorat instituţiile abilitate să verifice. Să nu uităm că există şi avocatul poporului, şi Comisia Europeană şi … atât de multe, trebuie să rezist, scriu, atitudinea mea e aceea de semnalare, să-şi facă datoria instituţiile statului sau, veni-vor alţii să ne măture gunoaiele din ogradă şi zău că nu ne face cinste !
    Voi păstra colţul pentru suflet, sigur că-l voi păstra, numai că sufletul meu e tare complex, iar tu ştii asta cred, cel mai bine 😉 🙂
    preţuire partenere,
    Sibilla

    Apreciază

  6. leo zice:

    Cum e vorba pe la ardelenii mei, una-i una, alta-i alta: n-ai decât să porţi lupta, să foloseşti blogul drept platformă de adresare urbi et orbi, dar să faci bine să păstrezi un raport favorabil frumosului şi poesiei, că florile urâtului nu merită decât a sta la colţul lor cu mucigaiuri!
    C-altfel te spun lu Tata Borgo… 😉

    Apreciază

  7. Nea Costache zice:

    Multam de urari pretuita prietena de suflet, Sibilla si prieten Leo. Dupa draga noastra Satmareanca, Sibilla a dovedit inca o data ca blogul nu-i numai un jurnal intim cum ar crede unii, ci un adevarat portdrapel al ideii de dreptate si corectitudine, un cnut cu plumbi pe spatele unor nemernici certati cu legea si cu bunul simt, un instrument publicistic cu un impact comparabil cu al unei publicatii centrale. Solidaritatea bloggerilor de aceeasi parte a unei baricade, cu un coleg aflat la ananghie, a dovedit inca o data, ca solidaritatea umana nu este ceva neinsemnat. Intrand in blogosfera si fiind acceptat de o parte a ei, mi-am facut niste prieteni deosebit de valorosi. Nicicand, altadata nu as fi crezut ca m-as fi putut atasa de oameni pe care sa nu-i fi vazut niciodata. Cum bine spune si Leo in comentariul sau interior, sa pastrezi poesia, florile si frumosul pe blogul tau, deoarece prin ele ti-ai castigatdrupul tau de prieteni sinceri, printre care, sunt mandru s-o spun, ma numar si eu. Lupta? Nu renunta la ea, tu esti o luptatoare in tot ceea ce faci dar, te rog sa ramai aceeasi Sibilla cu care ne-ai obisnuit, rautatile ce ti le fac altii, nu lasa sa-ti maculeze sufletul, inlatura-le! Sarut mana Printesa a poesiei!

    Apreciază

  8. Sibilla zice:

    O seară binecuvântată, dragilor dragi 🙂
    @Leo,
    partenere, apoi te ascult, dacă e vorba de tati Borgo, musai ;):)
    Rolul tău este să menţii echilibrul Sibilinei, da să nu-mi dai după ceafă că te spui şi eu la tati şi ştii că mă iubeşte 😉
    Voi ţine seama de sfaturile voastre înţelepte, pentru că simt şi ştiu că vă pasă, hvala lepo !
    Sibilla
    @Nea Costache,
    Şi noi mulţămim fain, aceeaşi sibilină rămân, cu voi alături mi-e mai bine 🙂
    Nu voi abandona lupta, pentru că e vorba de destine, de suflete şi am dreptate iar ei ştiu foarte bine că am , dovadă că şi-au schimbat site-ul instituţiilor cu repeziciune, no bine că mă citiră şi afişează acum informaţii de interes public, mă rog,în linii mari, până se dumiresc pe ce lume trăiesc, dar, e un pas şi e înainte, dreptu-i că nu aştept recompense, m-ar ucide de-ar putea, he he …
    Apropo de solidaritatea colegilordin blogosferă, au matrapalzât petiţia, cică nu e, a dispărut, numa la noi în Caraş se putea, nush cum vor explica însă confirmarea de trimitere şi primire … vor schimba oare again site-ul ? :))
    calde îmbrăţişări sibiline olteanului nostru de suflet, bucurii şi Lumină, nouă, tuturor ,
    Sibilla

    Apreciază

  9. forevergreen zice:

    Bine v-am gasit in casa noua, va urez toate cele bune, sanatate si succes in continuare!

    Apreciază

  10. Sibilla zice:

    @forevergreen,
    bine ai revenit , eşti mereu binevenită, cu mult drag 🙂
    O duminică senină şi bogată-n împliniri de suflet !
    respecte şi preţuire,
    Sibilla

    Apreciază

  11. alandra zice:

    Era să fac infarct! :))) M-am gândit eu că te-ai mutat în casă nouă, m-am pus pe căuta, şi voila 😆
    Bine te-am „regăsit”!

    Apreciază

  12. Sibilla zice:

    @Alandra,
    Dobrodosli ! 🙂
    Eşti oricând binevenită, bineprimită, eşti un prieten drag de suflet. ştii asta deja 🙂
    Duminică senină şi împliniri de suflet !
    preţuire,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.