Arhiva zilnică: 29 noiembrie 2008

Sfântul Andrei – Moşul din Carpaţi!

Sfântul Andrei – Moşul din Carpaţi! TROPAR „Că cel dintre Apostoli mai întâi-chemat şi lui Petru frate adevărat, Stăpânului tuturor, Andreie, roagă-te, pace lumii să dăruiască şi sufletelor noastre mare milă” ******* Mâine, întreaga creştinătate îl prăznuieşte pe Sfântul Andrei, … Continuă lectura

Publicat în Sibilla | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 14 comentarii

Elegie …

Elegie… sunt scoica florilor de colţ, ascund în miezu-mi viu, lumină… cândva, eu fi-voi ce mă porţi, în lacrima-ţi de zâmbet plină… Sibilla Şi totuşi există iubire – Majai Gyozo : Cum să explic, oare, de ce cred că nu … Continuă lectura

Publicat în Sibilla | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 comentarii

DOBRODOSLI DRAGI PRIJATELI !

DOBRODOSLI DRAGI PRIJATELI ! BINE AŢI REVENIT DRAGI PRIETENI ! Ne-am mutat în casă nouă! A durat niţel cu dereticatul, eu sunt cea ”strângătoare”, mi-am vrut musai şi musai metaforele şi muzika srpska şi poveştile cu daci liberi şi sibille … Continuă lectura

Publicat în Sibilla | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 12 comentarii

Dispute cu ofiţerii anticorupţie ?

Procurorul cărăşean Viorel Vasile spune că a avut dispute cu ofiţeri anticorupţie : ”Procurorul Viorel Vasile, arestat pentru corupţie şi suspendat din funcţie, a spus, vineri, la instanţa supremă, că avea o bănuială în privinţa denunţătorului său şi că era … Continuă lectura

Publicat în Atitudini | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 comentarii