Elegie …

re-autum-ss

Elegie…

sunt scoica florilor de colţ,

ascund în miezu-mi viu, lumină…

cândva, eu fi-voi ce mă porţi,

în lacrima-ţi de zâmbet plină…

Sibilla

Şi totuşi există iubire – Majai Gyozo :

Cum să explic, oare, de ce cred că nu poţi să iubeşti viaţa şi să rămâi nepedepsit? Sigur, aş putea spune că zeii care ne-au creat au fost sadici. Ne-au dat capacitatea de a iubi, ştiind că, astfel, vom descoperi singuri suferinţa. Dar mă îndoiesc că zeii sunt de vină.  (Octavian Paler)

Lacătele din noi se deschid cu o lacrimă.  (Octavian Paler)

A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi.  (Octavian Paler)

Sibilla

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Elegie …

  1. leo zice:

    Fetelor, e toamnă, chiar nu vă plouă niciuneia a eligie? curios…

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    @Leo,
    mă plouă temeri şi nelinişti …
    a mele toamne-s moi şi blânde,
    de mă pitesc mereu pe mirişti,
    mă voi doar eu, cea dinainte …




    … este vorba de noi amândoi,este vorba de foc şi cenuşă …

    Laku noc, atlantule !
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

