ninsori..

“Păsările de curte nu pot înţelege cum vulturii se bucură să străbată înălţimile.” –  Rabindranath Tagore

strivite-s tâmplele de prea ninsori..

nici amăgirilor nu dau binețe,

că m-au împins în iad de-atâtea ori..

și nu mai sunt la fel ca-n tinerețe

am obosit de-atâtea lupte surde,

din lunecări m-am ridicat și nu trișând,

doar dorul l-am lăsat să zburde,

oriunde mă voiam îmbrățișând..

cu îngerii-am căzut la învoială,

când le-am promis c-am să mă domolesc,

dar nu m-am adăpat cu îndoială,

și-n urma-mi anii se adună, cresc..

de-ar fi să mă mai nasc încă o dată,

cât să alung din patimi și-ndrăzneli,

iertării i-aș îngădui să se abată,

pe drumu-mi nemilos cu poticneli..

în patru zări regretele le vântur,

chiar dacă nimănui nu sunt pe plac,

păstrez zăpezile, precum un vultur,

cămașa îndurărilor de am s-o-mbrac..

sibilla

########

Învaţă de la toate

Învaţă de la vulturi când umerii ţi-s grei,

Şi du-te la furnică să vezi povara ei.

distih de Traian Dorz

“S-au văzut vulturi murind de foame, dar nici unul căutându-şi hrana la poiata găinilor.” – cugetări, N Iorga

“piritele mari îşi construiesc cuiburile lor la fel ca vulturii, pe marile înălţimi, în singurătate…” – Arthur Schopenhauer

Legenda vulturului sau cum să o iei din nou de la capăt

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Sibilla, Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.