Concursul național de creație „Călanul Cultural”, Premiul Info Cultural – poezie

Concursul național de creație „Călanul Cultural”, prima ediție, și-a desemnat câștigătorii

Concursul național de creație „Călanul Cultural”, prima ediție, și-a desemnat câștigătorii. Ținând cont de numărul ridicat de participanți la secțiunile poezie și proză (542) și de calitatea multora dintre creații, s-a decis acordarea a câte 10 premii la aceste două secțiuni. Au mai fost acordate premii speciale din partea organizatorului principal, site-ul de știri și informații culturale Info Cultural.

Creațiile vor fi publicate și în Revista română pentru literatură și artă.

Premiile poartă numele unor personalități culturale care s-au născut sau au trăit în Unitatea Administrativ Teritorială Călan, județul Hunedoara.

Concursul național de creație „Călanul Cultural” va continua să aibă loc în fiecare an, indiferent dacă va avea sau nu suport financiar din partea autorităților, locale, județene sau centrale.

Mărturisiri

în mine ard poeme-ngenuncheate,

nu mă mai tem de flacără deloc,

din scrumul amintirii deocheate,

nu-mi voi clădi castel și nici alt joc..

într-un târziu, pesemne, vine ploaia,

să-mi biciuiască goliciunea, la soroc,

cuvintele se-ascund de baba-gaia,

și-n temnița tăcerii se răscoc..

Tu, Doamne, slobozește doar iertarea,

îndură-mi răbufnirile sentințe,

dar nu lăsa să-și risipească sarea,

vândutele la iarmaroc și nevoințe..

sibilla

Așteptare..

noaptea-și întinde pletele lungi,

scrie poeme fără cărare,

se tot zvonește că n-ai s-ajungi,

grea-i așteptarea și n-am scăpare..

nu pot fugii, încotro s-apuc..

luna se joacă de-a baba-oarba,

dar un luceafăr deasupra de nuc,

își primenește mustața și barba,

cui rost să-i fie, ce vrea culege,

cum mă mai tace neghiob vârcolac,

pleoapa fântânii nu-l vrea alege,

și îl alungă, umbră pe lac..

noaptea-și întinde pletele lungi,

mi-e teamă somnul să nu mă fure,

că dacă totuși vrei să ajungi,

să-ți cânt potecă, să mi te-ndure..

sibilla

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Sibilla, Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.