Fântâni…

baiamare1

Împlinire…

am poftă să-ţi mai spun, că… te iubesc,

lumina zâmbetului tău mă are, nu greşesc,

ai poftă să-mi arăţi , că… mă iubeşti,

mă susur ţie, apă vie-n foc, tu, mă primeşti…

Sibilla

Tatiana Stepa – Fântâni

Sufletul este lumina din inima omului care iubeşte.   ( Lucian Drumen )

Adevărata „măsură” a vieţii unui om nu se poate obţine decât prin „lipsa de măsură”, dorind „fără măsură”, îndrăznind „fără măsură”, iubind „fără măsură”.   ( Octavian Paler )

roata poarta maramures

Tatiana Stepa – Şi totuşi, există Iubire…

Dragostea este înţelepciunea nebunului şi nebunia înţeleptului.   ( Samuel Johnson )

Dragostea nu este geamătul muribund al unei viori îndepărtate – este scârţâitul triumfător al unui arc.   ( S J Perelman )

Dragostea este cea mai frumoasă dintre şanse.   ( Marie-Anne Desmarest )

Fantana-cu-roata-Ieud

Fântână…

gândurile noastre, mii, aleargă, vii,  ţinându-se de mână,

un dans al ploilor de sânzâiene în nopţi cu Luna plină,

am regăsit sărutul zâmbetelor viorii le-am înălţat fântână

setoşi de mângâieri izvor, ce sunt şi-au să tot vină… Lumină !

Sibilla

imagini preluate de pe google.ro

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Fântâni…

  1. VA INVIT SA VIZITATI UN BLOG NOU,NON-CONFORMIST,DEDICAT VIETII, IN CARE SPER SA VA REGASITI SI LA CARE SPER SA CONTRIBUI TI SI VOI CU MATERIALE SI OPINII,CHIAR DACA SUNT CRITICE. CU STIMA SI RESPECT CIRSTEA FLORIN.

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    @CRISTEA FLORIN,
    Te invit să te serveşti cu material de pe Sfinx777, precizezi sursa si autorul, dai un link, şi, e ok 😉 🙂
    Vom incerca să vizităm şi blogul tău, desigur, până atunci, mult Succes !
    Duminică Senină !
    respecte,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.