Tebe nema, a dusa me boli…

yagmurtuana_danser-avec-la-lune-2

Tebe nema, a dusa me boli…

” Dacă plângi pentru că soarele a dispărut din viaţa ta, lacrimile te vor împiedica să vezi stelele .  ”  ( Rabindranath Tagore)

Marinko Rokvic – Tebe nema:

Tebe nema, moja vise nisi
tebe nema, cija ljubav ti si
sad u pesmi ja utehu trazim
srcu boli da ublazim

Ref. 2x
Tebe nema, a dusa me boli
tebe nema, a srce jos voli
osta samo ova pesma stara
da mi dusu razgovara

Tebe nema u mom domu vise
usne cute, a srce uzdise
tebe nema i pusti su dani
tuznom pesmom opevani

Ref. 2x

” Amintirea este trandafir din aceeaşi tulpină cu realitatea, dar fără spini.  ”  ( Franz Grillparzer )

” Nu există fericire de care să-ţi aminteşti fără tristeţe.  ”  ( Octavian Paler )

” Dacă nu găseşti nicio cale de ieşire, încearcă privind în sus.  ”  ( anonimus )

Sfera…

pe tine nu te am, dar,  sufletu-mi te are..

eşti viu mereu în el şi viul lui cum doare,

pe mine nu mă ai, dar, sufletu-ţi mă are..

ne-avem şi nu ne-avem, o sferă arde-n zare,

parfumul amintirilor de mâine alb tresare…

Sibilla

amazing tree-249191

” Amintirile sunt o muzică ce ne vine de undeva dincolo de orizont. ”  ( Garabet Ibrăileanu )

” Amintirea e creaţie continuă.  ” ( Oscar Wilde )

” Amintirea este parfumul sufletului. ”  ( George Sand )


Sete…

din Apa vie-n care-mi nalţ Cuvânt,

şopteşte a foc refren mereu flâmând,

cu glezna-n rouă clipocind uşor :

mi-e dor, mi-e dor, O, Doamne, cât de dor…

Sibilla

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

imagini preluate depe google.ro

muzika srpska preluată de pe youtube

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

