Twin Peaks – Caraş Severin … fenomene „paranormale”, pe foarte bune!

Twin Peaks – Caraş Severin … fenomene ”paranormale” , pe foarte bune!

Măi oameni buni, chiar se întâmplă! Pe onoarea mea, verificaţi şi voi! Incredibil, senzaţional şi da, pot spune cu certitudine, nemaivăzut şi nemaiântâlnit! Ca la noi la nima e puţin spus, pricepeţi? Ştiu că nu aţi mai auzit aşa ceva, apoi nici că veţi mai vedea curând, serios!

446301323_8b0d517ffa

Încă de la intrarea în Reşiţa, municipiu reşedinţă de judeţ – Caraş_severin, se simte iz de ”mistere , ciudăţenii, taine şi tăceri  …” , ceva nedesluşit, mă rog, încă, dar , curând se va limpezi, musai, că nu se mai poate! Sunt aici de când mă ştiu, n-aş fi crezut însă că-mi va fi dat să trăiesc aşa ceva… În 38 de ani, multe mi-a fost dat să văd, aud , asta le întrece însă pe toate, zău! Aţi sesizat, da? 38 de ani, nu 40 cum zise de curând ”cineva”, probabil ranchiuna, ura nedisimulată, orgoliul şi setea de răzbunări infantile, nelăsându-i suficient timp să se edifice… În fine, irelevant, dar… mitomania ridicată la rang de chipurile ”virtute”, pute, atât de tare pute că duhoarea a depăşit deja graniţele ţinutului bântuit de un spectru binecunoscut, de volvure şi izme şi cine ştie ce alte dihănii cu chip de om… Mare-i grădina Ta, Doamne… mare şi limpede că neîncăpătoare!

Urmare a demersurilor colegilor din blogosferă, care au trimis o petiţie online, prin care-şi manifestă susţinerea, solidaritatea, indignarea faţă de abuzul de putere şi influenţă, îngrădirea dreptului la exprimarea opiniei în virtutea accesului la informaţiile de interes public, n-am de lucru şi arunc o privire pe site-ul Consiliului Judeţean Caraş-Severin! Ooops, stupoare! Mare minune, mare … site inexistent, s-a schimbat, a îmbrăcat ”haină nouă”, adicătelea pe noul site, nu s-au primit petiţii, nu s-a primit nimic! Mă interesez prin urbe, dau ceva telefoane, bănuielile mi se confirmă, concluzionând, petiţia cică nu s-a trimis! I-auzi! Dar cum se va justifica confirmarea de primire, căci chiar şi când trimiţi o petiţie online, primeşti confirmarea trimiterii ei, un număr… va să zică un link ce ţine loc de dovadă, nu? Apoi, ai schimbat site-ul, păi nu-i civilizat şi frumos, zic eu că şi legal să anunţi public? Păi nu? Doamne, de ce oare-mi dai Tu mie mereu dreptate şi dovezi, am şi obosit cu… dreptatea-n mână…

Îmi zic, a ”dispărut petiţia”, nu-i bai, o trimit ei prietenii, colegii, oamenii din nou, n-o fi foc, se mai întâmplă, deh… Numai că îmi vine mie strălucita idee să trimit un memoriu online, şi scrie Sibillo, şi trimit petiţia-memoriu, evident, pe noul site al Consiliului Judeţean C-S, www.cjcs.ro, evident, primesc confirmarea trimiterii, primesc şi nr. 38 şi încă duplicat, petiţia cu nr.38/28.XI.2008! Verific a doua zi, nimic, cică, nu există documentul respectiv înregistrat. Clar, Twin Peaks!!! Ce nu ”funcţionează” şi mai ales ce ”merge ca pe roate” prin zona cu pricina, deduceţi singuri, simplu, verificaţi, îmi cunoaşteţi adresa de e-mail, o aveţi şi pe cea a Consiliului Judeţean… convingeţi-vă! Ce mai urmează după zbaterile astea nu mai e de mirare, dar, e bine de ştiut. Al cui să fie interesul, încrâncenarea pentru tăinuirea, muşamalizarea a tot ce mişcă ”altfel” prin ţinutul misterelor? A mea cu siguranţă nu!

ghost13

Staţi cuminţi, că nu-i tot… fenomene ”paranormale” sunt puzderie pe-aci, zici că s-a pogorât legiune de ”duhuri”, îţi vine să te-nfoi de firişire că ţi-a fost dat să te minunezi, asta dacă nu ai simţi gustul amar al ”competenţei” şi niminiciei pe propria-ţi piele şi asta zilnic, ca să-ţi ”bagi minţile-n cap” să nu mai încalci ”Legea Tăcerii”, să nu cumva să crezi că eşti ”de capul tău şi făr` de stăpâni”, şi să fii recunoscător eventual că încă mai respiri, se poate şi mai rău, ei…

Cum sunt niţel bolnăvioară, nu de azi de ieri, diagnostic stabilit de medici specialişti din Caraş şi Timiş, dureri uneori insuportabile, ca tot omul suferind, merg la medicul de familie, bilet de trimitere, mă văd doi alţi medici specialişti, decizia e limpede, dat fiind că e vizibil cu ochiul liber un nodul dureros foarte, paloarea feţei, grimasa la fiece puseu de durere, concediu medical, prescriere tratament, recomandare clară-evitarea stressului, odihnă, medicaţie: ulcer duodenal, anemie feriprivă, esofagită de reflux, spasme intestinale, suspiciunea unei hernii supraombilicale. Nimic nou sub soare, pentru că vara trecută la o clincă privată din Timişoara am efectuat intervenţii chirurgicale pentru polipi endouterini, cu laser, e drept, fără tăieturi, pe banul, buzunarul meu, angajatorul fiind la curent, fusesem spitalizată în două oraşe, la două spitale, acte medicale doveditoare, etc. Ţine de cultura generală a fiecăruia, anemia şi recentele dureri abdominale nu-s nici fictive, nici din senin căci:

”Cel mai frecvent cauza sângerarii poate fi un ulcer gastric sau duodenal, apoi eroziuni gastrice, esofagiene sau duodenale. Hernia hiatala este cauza a pana la 10% dintre sângerarile oculte.”

Medicaţia presupune repaus, odihnă, efectele secundare sunt printre altele stări de somnolenţă, logic că acele recomandări ale medicilor specialişti trebuie respectate. De ce v-am ” obosit ” cu povestea, păi dragilor, aici intervine ”paranormalul cărăşean”! Depun la data de 25.XI.2008 o cerere, cu număr de înregistrare, ca să fie clar, solicit eliberarea unei adeverinţe din care să reiasă că sunt angajat al instituţiei publice, precum şi nr. de zile de concediu medical pe ultimele 12 luni, legal, frumos, civilizat. Ei bine, să vedeţi abia când am intrat  în posesia ei, scuza: cică nu e încă semnată, luni e liber, să merg eventual marţi pe la prânz, adică în data de 2.XII.2008, pricepurăţi, adică imediat după alegeri… timpul trece, eu trebuie să duc adeverinţa, o obligaţie a angajatorului fiind s-o elibereze în termen legal! Cum aici în judeţ e posibil orice şi observ pe zi ce trece că şicanele şi generarea stressului nu-s deloc întâmplătoare, că ”plătesc” pe lângă recenta sancţionare a… culmea  scrierilor de pe blog şi discuţiilor cu un corp de control, ziceţi voi, e au ba firesc să mă întreb ce va mai urma şi până unde vor merge cu… mascarada, pe limba română? Din nou încălcarea unor drepturi, repet, din nou! Păi nu e rea voinţă? Cum să numim această politică de intimidare, ”tocata sistematică a nervilor”, fenomene ”paranormale”, sincer, toate se leagă şi au un scop din ce în ce mai limpede . Dar oare, eu fi-voi discreditată, oare imaginea mea fi-va şifonată, oare nimeni nu va da cu subsemnatul la vremea potrivită? Chiar aşa? ( ei, am primit şi adeverinţa  jinduită, în data de 2. XII. 2008, nah … după o săptămână, cică se lucreză ” conform legii ”, a cui lege … Tatăl din Cer ştie … );

Mai departe, seria fenomenelor paranormale continuă, păi cum altfel, numai în Caraş_severin e posibil aşa ceva … Indemnizaţia pentru hrană şi echipament a salariaţilor din protecţia copilului nu a fost acordată pe lunile septembrie, octombrie şi noiembrie, deşi legislaţia spune altceva, iar cheltuielile de personal sunt înaintea oricăror alte chestii, asta ca să mă exprim elegant … va să zică, banii prevăzuţi la buget, au dispărut în eter … nimeni nu dă nici o explicaţie, se practică în schimb politica de intimidare a salariaţilor, în traducere, ori gura mică, ori te paşte o posibilă restructurare de exemplu … aşa au înţeles ei directivele, adică de ce să reducă domnii cheltuielile cu deplasările prin străinătate, fondurile de protocol, etc., las că-i pun la colţ pe salariaţi … Păi putem suspecta folosirea drepturilor noastre băneşti în tot felul de scopuri , nu ? Salariaţii DGASPC şi ai instituţiilor aflate în subordonare, până una alta nu au primit nimic în scris care să justifice stoparea acestor drepturi, nu explicaţii, nu o dată, că doar e stat în stat şi cineva îşi face legea după bunul său plac …

Interesant e că recent a avut loc o nouă şedinţă a CJ privind rectificarea bugetului , detalii pe www.caon.ro şi pe ” renumitul ” site al Consiliului Judeţean www.cjcs.ro … Copiii noştri nu au avut parte de Moş Nicolaie, căci nu s-a dorit, s-a arătat lumii întregi însă, ” şinie mi-s io ” … ilegalităţi pe bandă rulantă …  Cei cu gura mare ca subsemnata sunt catalogaţi drept ”proşti” sau, auziţi vocabular, ” sărăcitura aia ” … Conducerea Consiliului Judeţean … tace ! De ce ? Vom ajunge să ieşim în stradă la fel ca cei din Maramureş, Mureş, Constanţa, Galaţi … chiar nu se sesizează nimeni că cineva confundă o instituţie publică, de stat cu propria ogradă, că se comportă ca şi când instituţia pe care încă o dreguieşte, se vede tot mai limpede în ce hal, cu proprietatea privată ?

Ca să vedeţi  :

O rectificare… urgentă

REŞIŢA – Bugetul propriu al Consiliului Judeţean Caraş-Severin a fost din nou rectificat.

O rectificare... urgentă

Sâmbătă, 6 decembrie, la Palatul Administrativ, a fost organizată, în mare grabă, o şedinţă extraordinară a Consiliului Judeţean. Cu toate că pe ordinea de zi se aflau mai mult puncte, întreaga atenţie a consilierilor judeţeni a căzut asupra rectificării bugetului propriu.

Fiind vorba de o rectificare internă e normal ca banii să fie luaţi dintr-o parte şi daţi în alta. În consecinţă, preşedintele Consiliului Judeţean, Sorin Frunzăverde a introdus, în regim de urgenţă, proiectul privind rectificarea pe unităţi administrativ-teritoriale a sumelor defalcate din taxa pe valoare adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale, pe 2008.

Altfel spus, o sumă totală de 3 milioane de lei noi a fost luată de la bugetele consiliilor locale şi realocată. Unde? În primul rând, spre plata salariaţilor Consiliului Judeţean şi a instituţiilor subordonate. Iar restul către învăţământ, cultură, recreere şi religie, apărare, plata dobânzilor,etc. La această se adaugă alte 4,48 milioane de lei venite de la Guvern destinate finanţării cheltuielilor descentralizate la nivelul judeţului.

Rectificarea a fost necesară atât pentru plata salariilor angajaţilor Consiliului Judeţean şi societăţilor subordonate, cât şi pentru alte cheltuieli. Din acest motiv a fost necesară introducerea unui alt proiect de hotărâre pentru diminuarea bugetelor consiliilor locale.

„Trebuie să realocăm de la unele CL suma de trei milioane. Vreau să specific faptul că rectificăm doar bugetul pe care Consiliul Judeţean l-a aprobat în februarie şi nu de bani alocaţi de Guvern“ a declarat Sorin Frunzăverde. În ceea ce priveşte motivele pentru care anumite bugete au fost „tăiate“, preşedintele CJ a menţionat: „în primul rând există sume disponibile care nu pot fi cheltuite pe luna în curs. De asemenea, pe tot parcursul acestui an am asistat la o mare discrepanţă între nevoile Consiliului Judeţean şi Consiliilor Locale şi alocările de la Guvern“.

Nu în ultimul rând, Frunzăverde a ţinut să precuzeze că: „am făcut rectificarea pentru a termina acest an în concordanţă cu atribuţiile pe care le avem“.

Sursa : www.caon.ro

Mai mult, în ziarul Gardianul :

Rectificarea bugetului propriu al Consiliului Judetean Caras-Severin a ajuns subiect de disputa în instanta. Mai multi primari PSD si PNL s-au adresat ieri Tribunalului în încercarea de revocare a hotarârii luate de consilierii judeteni, prin care sume importante din bugetele unor consilii locale au fost transferate în cel al CJ.

Chiar de Sfântul Nicolae, consilierii judeteni au aprobat rectificarea bugetului propriu cu trei milioane de lei. Initial s-a spus ca banii provin din sumele defalcate din TVA pentru echilibrarea bugetului propriu, însa dupa ce proiectul a trecut, si-au dat seama ca au votat precum primarul, în necunostinta de cauza. Altfel spus, rectificarea s-a facut cu banii necheltuiti pâna acum din sumele alocate de Guvern în lunile premergatoare campaniilor electorale si de ei au beneficiat noua comune conduse de primari PSD si sase de liberali.

„Este un ilegalitate pusa la cale de PD-L si sustinuta, în necunostinta de cauza, inclusiv de consilierii nostri. Fondurile au venit de la Guvern si nu cred ca ele pot fi luate în acest mod de CJ. Pentru cei care nu stiu, trebuie spus ca si primariile conduse de democrat-liberali au beneficiat de astfel de hotarâri de guvern, dar numai noi avem de suferit acum. E clar ca, desi n-a ajuns înca la guvernare, PD-L începe sa se razbune. Sa faca ce vor în Caras-Severin, sa nu ne dea bani de salarii un an de zile, ca pâna la urma tot nu vor conduce tara asta dupa bunul lor plac“, ne-a marturisit un primar liberal.

În cazul în care ea nu va fi blocata în instanta, este posibil sa asistam la dezvaluiri referitoare la modul în care au fost folositi o parte din banii primiti de la Guvern în ultimele luni. Gurile rele spun ca, în schimbul comisioanelor consistente, unii lideri de PSD au încredintat lucrarile unor firme apropiate, iar în conditiile date, aceste lucrari nu vor mai fi finantate.

Gratie acestei rectificari de buget, vor fi platite salariile din luna decembrie ale celor peste 2.600 de angajati din primariile judetului si din institutiile subordonate Consiliului Judetean Caras-Severin.

Victor Nafiru

Sursa : www.gardianul.ro

Unde sunt banii ? Cum naiba a fost posibil să dispară … a suntem în Caraş-Severin, că tot uit , în judeţul condus de cine, că nu am înţeles, sincer .. ??

Ca informaţie de interes public, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin este condusă de director Ana Vasile, soţia procurorului Viorel Vasile, recent arestat, prins în flagrant pentru luare de mită … din declaraţiile de avere, reiese că, cel care are, nu are cum să-l creadă pe cel ce nu are, dar noi angajaţii nu cerem pomană, ci drepturile băneşti care ni se cuvin, conform legii. Noi nu am furat, nu cerem mită, nu noi am omis să specificăm în declaraţiile de avere veniturile obţinute în timpul serviciului pe la facultăţi din alte localităţi …

Se pune fireasca întrebare, este cumva o instituţie publică, respectiv DGASPC proprietatea dir. Ana Vasile şi a omis cineva să ne anunţe şi pe noi ? Nenumăratele nereguli şi disfuncţionalităţi sesizate şi apărute în presa scrisă, locală şi centrală,  ( Gardianul, Jurnalul Naţional,  Cotidianul, Ghimpele, Bănăţeanul, 24 ore, caononline, etc ) rapoartele negative ale corpurilor de control ( inspecţia socială, ANPDC ), lipsa proiectelor, PIN ( suntem penultimul judeţ din ţară la acest capitol ), chiar nu spun nimic … până când ?

Păi hai  să sesizăm instituţiile abilitate, la nivel naţional şi nu numai, să se facă lumină, să vină să se verifice, să dispară orice suspiciuni, ameninţări, să nu se mai confunde proprietatea statului cu plaţul ( grădina ) personal, să studieze cei în măsură Twin-Peakse-ul cărăşean …  Poate se va îndura careva şi le va explica unora că informaţiile de interes public nu se ” monitorizează” şi controlează mai zdravăn decât la Pentagon şi să nu uităm…. o petiţie la NASA, musai … la atâtea fenomene paranormale, păcat să nu vină observatori, cercetători, specialişti, etc. …

Întrebare :  din moment ce NIMENI nu ne dă vreo explicaţie, suntem înfreptăţiţi să sesizăm Curtea de Conturi, şi celelalte instituţii abilitate să ne lumineze şi pe noi ” sărăciturile ” , ” prostimea ” …cineva, oricine, căci nu ni se aduce la cunoştinţă nimic , din care cauză apar suspiciuni, şi-o lehamite şi-o silă faţă de ceea ce se întâmplă în acest judeţ, şi subliniez, nu aducem acuzaţii, avem suspiciuni fireşti şi o mulţime de nedumeriri …  Un lucru e absolut sigur, ca la noi în Caraş-Severin, la nima-n lume, fenomene paranormale !!!

Ţin să aduc mulţumiri publice pentru faptul că am fost sancţionată nejustificat şi ilegal pentru scrierile de pe blogul personal, pentru că am manifestat deschidere şi transparenţă în relaţiile cu corpurile de control, pentru că mi-am permis să nu mă las bătută şi batjocorită repetat de către ruda înalt funcţionarului public, pentru că nu mă las călcată în picioare şi subliniez abuzul de autoritate, neregulile din sistem … Salariul meu e de 800 ron, adio 10% pe luna ( sancţiune ), adio indemnizaţie de hrană şi echipament ( a furat-o Eti Omul Zăpezii .. ), adio al 13-lea salariu, etc. etc …  Cândva, banii aceştia,vor ieşi pe ochii câtorva hămesiţi după putere, a celor orbiţi de orgoliu …, promit solemn , chiar dacă va dura ani, chiar dacă va trebui să ne adresăm Comisiei Europene, chiar dacă va trebui să lupt cu clanuri şi căpuşe,o dovadă că nu am nimic de ascuns şi sunt puternică e că nu tac şi că lupt cu DEMNITATE, nu ca voi, mişeleşte !

Nu ştiu cum se face, dar tot felul de evenimente ce continuă a fi relatate în presă, confirmă în fiecare zi tot ce spun eu, nu voi  ! Deci ?

Twin-Peaks cărăşan … o ho, ho .. e timpul să vină niscaiva televiziuni … ?



Sibilla


Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Atitudini și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Twin Peaks – Caraş Severin … fenomene „paranormale”, pe foarte bune!

  1. leo zice:

    da ştiu că fac oareşce carieră ştampiluţele marca leo… 😉
    scatopievici, pedelachei, twin-peaks de CS, Paiaţă-vodă, muieri în izmene… io şi Bunicuţa, ce mai potcovim la pureci cu potcoave de oţel de 999 de chintale… 😆
    na, dacă tot mi-or muritără lăudătorii, laudă-mă gură, că ţ-oi da… pofta-n cui d-aci ‘nainte, că la ce guvernare ne paşte…

    Apreciază

  2. M-ai zăpăcit complet. Dar să ştii că tot nu vom lua aceşti bani pentru că nu-s! Este criză dragă, chiar şi-n Twin PeaC-S. La ce-s buni banii?

    Apreciază

  3. g1b2i3 zice:

    Nu-mi plac vestile pe care le aud despre Twin Peaks-ul carasan.
    Mai ales dupa alegeri,astfel de fenomene paranormale nu trebuie sa existe.
    Cine ar putea sa descalceasca itele?Poate cineva sa descopere misterul?
    Sibilla,ai grija de sanatatea ta si sper ca cineva va putea sa descalceasca itele.
    Gabi.

    Apreciază

  4. Sibilla zice:

    @Gabriela,
    nu-i vom lua acum, dar îi vor justifica leu cu leu, Curtea de Conturi să vie că prea s-au zmintit toate în această ogradă şi nimic nu se mai înţelege, apoi petiţii la instituţii internaţionale, că de cineva trebuie să se teamă …
    Eu nu acuz, am însă suspiciuni ca orice om normal, cum să dispară banii în eter .
    S-a volatizat el bugetul, că şi-au tras nişte salarii la neamuri şi pretenari de te sperii, 200 ore suplimentare pe lună avea unul şi el era numa prin birturi, am eu o poză;), cică era pe ale ternuri… îhîm, carburant consumat ca pentru 3 ani şi facturi telefonice de crezi că au vorbit cu USA din oră-n oră …
    Pe pariu că vor da banii ? Mie una să mi-i dea, că mi-au luat destul ilegal … se ocupă El Doamne, Doamne de toţi, pe rând, mai ales de cei care sub umbrela anonimatului mi-au scris orori la adresa familiei, ai să vezi, vor plăti, la timpul potrivit !
    He, He … banii le vor fi de folos, pentru avocaţi, căci conştiinţă nu pot cumpăra şi nici demnitate,nu au şi gata !
    Stai numai să vezi cum intru eu în grevă şi aduc televiziunile
    ca să protestez împotriva încălcării drepturilor şi-a ” dosarelor de cauză ”, de ex, … ehe, cum vor plânge după mintea de n-o avură , eu am răbdare, ai văzut că sunt om mai înainte de toate, respect anumite , situaţii, aştept, nu am nimic de ascuns, eu nu ! Şi nici telefon la tata şi la mama nu dau …
    Mâine trimit prima petiţie, sunt banii noştri, punct .
    @Gabi,
    da, se vor limpezi, dar va trebui să sesizăm organele şi instituţiile competente şi nu va dura nici dictatura la nesfârşit, pentru că nimic nu e pentru totdeauna !
    Mi-e silăde ei pentru că puţin le pasă că avem copii şi vin sărbătorile, eu din banii pe reclama de pe blog am cumpărat suc tuturor copiilor mei, ei nu se satură … o să-isature tatăl pe rând, căci e o vorbă din bătrâni, cică banii cum vin aşa se duc ! Mă rog în continuare la Doamne, Doamne să-şi plătească ei nemerniciile, nu copii lor, aceia chiar nu au nici o vină, sunt suflete nevinovate.
    Sănătatea din păcate n-o mai pot recăpăta, dar nici nu am să tac, mie nu-mi e teamă de cameleoni şi e de datoria noastră, a angajaţilor din sistem să sesizăm orice nereguli, conform legii, apoi, funcţionarii publici sunt plătiţi de contribuabili, vor da informaţii că nu-s la mama lor acasă, nu e plaţul lor !
    Am spus, voi lupta cu ei până se îndură careva şi face deratizarea în sistem, prea mulţi gândaci …
    numai bine Gabi, noapte senină,
    Sibilla

    Apreciază

  5. Sibilla zice:

    @duşo Leo,
    Recunosc tot ! Să fii mândru că-s elevă silitoare, bun dascăl am ! 🙂
    Da, oamenii pe care eu îi stimez mi-au oferit câteva vorbe dragi mie foarte, şi Domnul Preşedinte şi tati Borgo şi duşo !
    Îhîm … că la ce guvernare ne paşte se mută NASA, la RUMUNIA … ufffff …
    Cum nu vii tu,Ţepeş, Doamne …
    Sibilla

    Apreciază

  6. Pingback: Ziua Internaţională a Drepturilor Omului « Supravietuitor’s Blog

  7. Pingback: Protecţia copilului ??? ” România, ţară de origine pentru traficul de copii ” – Rapoarte care ar trebui să doară şi să dea de gândit ! « Sfinxul

  8. Pingback: Twin-Peakse Caraş-Severin. * Bătălia abia începe ! * Amatorilor pedelachei de doi bani… « Sfinxul

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.