Sunt încă …

Sunt încă …

” Cine nu iese din Eu, n-atinge Absolutul şi nu descifrează nici viaţa : ” ( Constantin Brâncuşi )

” Nu mai sunt demult al acestei lumi, sunt departe de mine însumi, desprins de propriul meu trup – mă aflu printre lucrurile esenţiale . ” ( Constantin Brâncuşi )

Sunt încă …

picături de senin au tresărit,

peste paşii nopţii ce-am uitat a-i plânge,

din miezul unui vis încremenit,

ţâşneşte el, un zâmbet viu, tristeţile-mi le frânge …

şi-am uitat de mirare , mă curg,

din aripa-i lumină mă izvorăsc, străpung prin stâncă,

sunt o lacrimă, şoaptă uitată pe rug,

ce-oi fi mâine, încă nu ştiu, dar, sunt, încă …

Sibilla Poesis

” Pe harta răsturnată a ierburilor tale, vara, trupul şi sufletul meu sunt începutul unui mare cântec şi tremurul mâinii care-l caută . ” ( Ionel Teodoreanu )

Eşti ploaia mea, surâsul luminii arămii …. când toate-s mici şi sterpe, tu floarea stâmcii mă ridici, deasupra prafului de nouri, mă clipoceşti senină, petală cerului în al tău suflet, mă susţii, iar eu devin aripa-ţi … doar zborul nostru lin, mai calcă peste tomană, cu lacrimi de surâs şi poesii ….

( Sibilla Poesis )

Andrea BOCELLI – LUMINA SPERANTEI :

Sibilla Poesis

muzica preluată de pe youtube

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

imagini preluate de pe google.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Sunt încă …

  1. anca zice:

    iti citezi sursele, mai ceva ca CNN!
    „Doamne Doamne ma iarta, ca ma stie!…” mi-a placut tare comentariul de pe blogul presedintelui….sin ai dreptate – si eu cred ca daca s-ar vrea….doar cerul ne-ar putea opri! dar daca vointa nu e…sau interes…

    esti draguta tare – super tare!

    Bravo Clujule!!!!! aratati-le ce puteti!
    acum, ca ne-am „trezit” si noi, astia mai sudisti – va tinem pumnii!!!

    Apreciază

  2. des-cifrez femeia
    de parcă uneori chiar aş vrea să-mi rămână
    manifest e(xi)s(t)enţial
    şi
    oricât încerc să-i ţintesc plânsul
    îmi ţâşnesc mâinile
    în decolteul poeziei

    Apreciază

  3. Esti, suntem ! 🙂
    Fiecare separat, apoi impreuna, calcand usor peste tresaririle toamnei, cu muguri de suras si poezii…
    Nu-i asa ca exista mult adevar in aceste versuri incarcate de atatea virtuti ?

    „Femeia este singurul lucru care conteaza
    Si afirm asta stiind ca destui
    Vor stramba din nas…
    Pielea ei stie toate limbile fericirii universale,
    Lipit de ea, ca de tarana,
    Inteleg constelatiile, raiul si iadul,
    Bucuria si nefericirea;
    Mersul pe jos prin mine insumi
    Imi face din ce in ce mai bine
    Pentru a nu mai vorbi
    De arhitectura sinelui sau
    Care face sa paleasca marile catedrale ale lumii-
    San Piedro, Domul din Milano…

    Femeia este singurul lucru care conteaza
    Cu trupul ei in brate
    Poti traversa un ocean
    Chiar daca nu stii sa inoti
    Decat in apele ochilor ei

    Fara femeie
    Limuzina noastra este o caruta hodorogita
    Contul la banca scade chiar daca este in crestere
    Prietenii sunt
    Plini de pojarul tradarii,
    In vinul scump misca mormolocii

    O ai
    Iti canta privighetoarea in cosul pieptului
    Te imbraci in haine de puscarie fericit
    Cum ai pleca la nunta,
    Faci monetarul stelelor pe cer
    Ca un nabab universal
    Chiar daca-ti fluiera vantul prin gaicile sociale:
    Te calca trenul
    Si o soapta daca ti-a ramas intreaga
    Parcurgi literele numelui ei
    Gata sa urzesti planuri de viitor
    Cand de aproape te pandeste o morga de lux

    Femeia, domnilor, este singurul lucru
    Care nu poate fi inlocui decat de sinele sau
    Pielea ei stie toate graiurile
    Fericiri universale,
    Cecul iluziilor
    Este valuta ei
    Prin care noi invingem crizele mondiale
    Iata de ce cred ca
    Stiinta ei
    De-a ne face fericiti sau nefericiti
    Ii da dreptul la titlul de
    Doctor honoris cauza
    Al complicatei noastre algebre sufletesti

    Femeia domnilor- pentru a nu va plictisi-
    Femeia cu pielea ei
    Care ne invata alfabetul orbilor,
    Cu mereu intoarsele cesti ale sanilor
    In care noi nu ghicim niciodata, nimic,
    Femeia
    Cu toata argintaria surasului sau
    Cu goliciunea ei care umple universul
    Este singurul lucru care conteaza
    Domnilor…”

    („Singurul lucru care conteaza” – Lucian Avramescu)

    Apreciază

  4. Gabriela Savitsky zice:

    Bine că eşti.
    Să fii, în continuare. Aşa cum eşti.

    Apreciază

  5. Oana zice:

    Eh, Gabi mi-a luat scrisul din taste. Dar ma bucur ca esti. Avem nevoie de tine asa cum esti tu, asa sa ramai mereu.

    Apreciază

  6. sfinx667 zice:

    Cer scuze pentru întârzierea răspunsurilor, ajung foarte târziu acasă
    Fie, recunosc, mi-a trebuit şi meciul, sunt puţin tristă, nemţii au fost mai buni, asta e, fruntea sus şi mergem mai departe, eu tot cu ai noştri ţin !
    Vă mulţumesc frumos pentru vizită, promit să vin şi eu mai des, zilele următoare, vă citesc mai mult la miezul nopţii
    @ Anca,
    mulţumesc frumos, dragă prietenă, adevărul e că, eu dacă-s total dezinteresată, sunt mai dezinvoltă, spre deosebire de cei pe care Doamne, Doamne, zic ei că nu-i ştie 😉
    Acum, mărturisesc, un ochi plânge după Steaua, celălalt râde pentru bătăiţa administrată de fraţii noţtri daci, romanilor la ei acasă … CFR ” Cluj ” a fost o surpriză plăcută, au jucat frumos, organizat, o echipă unită, bravo lor, bravo lor clujenilor ! Steliştilor capul sus, poate în deplasare, de ce nu …
    Îţi doresc să ai parte de tot ceea ce meriţi, pentru că eşti un om tare bun, cald şi prietenos, Anca ! Zâmbete şi împliniri !
    Sibilla
    @mircea crişan,
    o surpriză plăcută … am vizitat blogul dumneavoastră şi am găsit frumuseţe, linişte, pace, dar şi culoare, căldură, aripă, muguri de foc viu … Felicitări !
    Un băimărean pe cinste ! Vă voi adăuga în listă, să vă pot accesa mai uşor, poesia dumneavoastră mă linişteşte şi inspiră , cu toată sinceritatea !
    Vă mulţumesc frumos pentru vizită, mă onoraţi !
    O noapte senină şi vă mai aştept cu mare drag
    respecte,
    Sibilla
    @pescăruş argintiu,
    să-mi trăieşti sestro , ziveli
    Hvala lepo !
    Şi pentru tine, iubitoare de poesie, un mic dar :
    Leoaica tinara, iubirea
    mi-ai sarit în fata.
    Mă pindise-n incordare
    mai demult.
    Coltii albi mi i-a infipt în fata,
    m-a muscat leoaica, azi, de fata.

    Si deodata-n jurul meu, natura
    se facu un cerc, de-a-dura,
    când mai larg, când mai aproape,
    ca o stringere de ape.
    Si privirea-n sus tisni,
    curcubeu taiat în doua,
    si auzul o-ntilni
    tocmai lângă ciorcarlii.

    Mi-am dus mâna la sprinceana,
    la timpla si la barbie,
    dar mâna nu le mai stie.
    Si aluneca-n nestire
    pe-un desert în stralucire,
    peste care trece-alene
    o leoaica aramie
    cu miscarile viclene,
    inca-o vreme,
    si-nca-o vreme…
    Nichita …
    Ce mă fac eu cu leii mei …. mama leoaică, Zoran leu, Cora pescăruşul drag leoaică ….. mă prindeţi, cum mişc ceva, iar eu, unicorn mangubă, mă las prinsă de leii mei dragi
    Vise senine sestro dragă….sunt încă, sunt încă ….sunt eu, mica floare de stâncă …
    calde îmbrăţişări,
    Sibilla
    @Gabriela Savitsky,
    minunato, mulţumesc frumos, pentru tot
    Tu ştii mai bine ca mulţi, că eu altfel nu ştiu a fi, asta sunt, când zăpăcită şi înşirată printre versuri şi culori, când zbuciumată şi turbo-tsunami de-aş face ordine pe glob numai cu puterea gândului, dar, aşa cum sunt, sunt mereu eu
    Vreau să-ţi mulţumesc public, pentru aprecieri, venind din partea poetei distinse Gabriela Savitsky, pentru mine e mai emoţionant şi mai onorant decât orice laude ale multora, fii binecuvântată! Mulţumesc Gabi
    Vreau să nu uiţi, că sub anumiteaspecte existenţiale, incă mai sunt datorită ţie, te-am întâlnit la timp şi rămân la convingerea mea că nimic nu este întâmplător ! Ştiu eu ce spun, şi cred că şi tu, noi două ne înţelegem mai bine dincolo de cuvinte, în miezul tăcerilor
    Noapte senină dragă prietenă !
    Sibilla ( mâine dau o cafă, îţi spun eu de ce )
    @Oana,
    nu ţi-am spus niciodată, tare mi-eşti dragă … ai ceva din sora mea cea mică, la fel de tânără şi de frumoasă ca şi tine, Crăiasă
    Voi, aparent sunteţi expeditive şi reci, aparent doar, sunteţi însă atât de sensibile, profunde, complexe …. cei care vă pătrund dincolo de aparenţe vor fi fascinaţi, degajaţi atâta magie şi mai ales inspiraţi
    Pentru tine frumoasă Oana, repet, un nume de care vom tot auzi, şi nu oricum şi nu oriunde… eu ştiu exact ce zic … :
    Tu ai un fel de paradis al tau
    în care nu se spun cuvinte.
    Uneori se misca dintr-un brat
    si cateva frunze iti cad inainte.
    Cu ovalul fetei se sta inclinat
    spre o lumina venind dintr-o parte
    cu mult galben în ea si multa lene,
    cu trambuline pentru saritorii în moarte.
    Tu ai un fel al tau senin
    De-a ridica orasele ca norii,
    si de-a muta secundele mereu
    pe marginea de Sud a orei,
    când aerul devine mov si rece
    si harta serii fără margini,
    si-abia mai pot ramane-n viata
    mai respirand, cu ochii lungi, imagini.
    ( Dreptul la timp _ Nichita )
    Mult succes, Oana, îl meriţi, săte bucuri mereu de el !
    calde îmbrăţişări,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.