SCRISOARE DE BUN RAMAS …

SCRISOARE DE BUN RAMAS …

NU, NU PLEC NICAIERI … DOAR CA DE AZI, ZBORUL MEU VA FII … ZAMBET …

” INCEARCA SA FII UN OM DE VALOARE SI NU NEAPARAT UN OM DE SUCCES ! ”

ALBERT EINSTEIN

” NEBUNIA IN RANDUL INDIVIZILOR ESTE RARA, DAR, IN CADRUL GRUPURILOR, PARTIDELOR, NATIILOR SI EPOCILOR, ESTE CA O REGULA ! ” NIETZSCHE

Stim ce crede o anumita persoana, nu dupa ceea ce ne spune, ci dupa faptele ei. Isaac Bashevis Singer
Acestea sunt principiile mele. Daca nu va plac am altele. Groucho Marx
De obicei dureaza mai mult de trei saptamani pentru a pregati un bun discurs improvizat. Mark Twain

Intelelege greselilele altora la fel de usor precum iti intelegi propriile greseli. Proverb Chinezesc
Nu te voi condamna pentru ce ai facut ieri daca azi vei face lucrurile cum trebuie. Sheldon S. Maye

Adevarul e ca focul:cand cauti sa-l descoperi arde.

Adevărul este o flacără atât de luminoasă încât mulţi oameni nu-i pot suporta lumina. Unii închid ochii ca să nu-l vadă, iar alţii fug ca să nu fie arşi. – Goethe

Adevărul este un fruct care nu trebuie cules decât atunci când este complet copt. – Voltaire

Hotărârea, dreptatea, exemplul şi sinceritatea alcătuiesc ceea ce noi numim caracter. El este temelia demnităţii personale. – La Rochefoucauld

Caracterul este izvorul vieţii din care izvorăsc acţiunile viitoare. – Zenon

Caracterul nostru este prevestirea destinului nostru, şi cu cât avem şi vrem mai multă integritate, cu atât va fi destinul nostru mai simplu şi mai nobil. – George Santayana

Caracterul este ceea ce îţi rămâne atunci când ai pierdut tot ce poţi pierde. – Evan Esar

Iubirea este cea mai mare dintre tristeţile umane, deoarece este efortul suprem pe care omul îl încearcă pentru a ieşi din singurătatea fiinţei sale lăuntrice. – Gabriele D’Annunzio

Iubirea este suprema lege a universului: lege misterioasă care guvernează şi orânduieşte totul, de la atomul neînsufleţit până la fiinţele raţionale: de la ea pleacă şi spre ea converg, ca spre un centru de irezistibilă atracţie, toate gândurile şi acţiunile noastre. – Gustavo Adolfo Becquer

Iubirea e făuritorul bănuielilor. – Silvio Pellico

SIBILLA POESIS

citate preluate de pe net

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la SCRISOARE DE BUN RAMAS …

  1. ŞuKăRiT zice:

    În ultimile zile, m-ai cam lăsat fără cuvinte. Sunt pe-aici, te ascult…
    Ce s-ar mai putea spune în favoarea iubirii?!

    Apreciază

  2. Draga Sibilla, apele sufletului ne-au fost tulburate, dar sa lasam ca verticalitatea gandurilor si taria caracterului sa ne sustina fragilitatea simtirilor…
    Si mai ales sa nu uitam sa ne sprijinim pe temelia demnitatii personale, cu fruntea sus si cugetul liber 🙂
    O zi minunata sa ai, printre florile sufletului tau !

    Apreciază

  3. Draga Sibilla, nu sunt in masura sa-mi dau parerea despre ce s-a intamplat, pentru ca nu stiu decat ce am citit aici si la respectivul domn.
    Dar sunt in masura sa-ti spun ca nu-mi plac cei care jignesc, care scriu cu subtilitati utilizand cunostinte din ale locuri, care fac articole, aparent duioase, care declara ca sunt buni, care te lasa la nevoie, care se foloseste de situatii nestiute de cei ce citesc,. ranind in mod consecvent.
    Seamana cu altceva, nu?
    Capul sus, ignora cu desavarsire. Chiar daca vei fi considerata intr-un anume fel…nu poti sa-mi iei locul, eu sunt proasta clasei.
    Pescarusul are dreptate. Demnitatea este ceea ce avem, ce nu ne poate fi luat, oricat de mult s-ar stradui unii sa o faca, evident nici nu au cum sa inteleaga!
    Eu am o vorba, timpul e mai presus de toate si de toti!
    Lasa-ti tristetea, lumineaza-ti chipul si mai ales sufletul, lasa-i pe altii sa se intunece si te astept sa-ti iei o floare si tu din gradina mea!
    Prietena draga, iubirea este totul!

    Apreciază

  4. …care se folosesc…

    Apreciază

  5. isabellelorelai zice:

    Sestro – Sestro. Şi la rău. Duso, sunt aici.
    RESPECT, SIBILLA.

    Apreciază

  6. Jamilla zice:

    mai Sibillutzo, eu am plans aproape toata saptamana trecuta…fara sa stiu ce gasesc azi la tine, am intrat aici… mi-au dat lacrimile iarasi. Insa ma bucur, pentru ca uitasem, o vreme, pentru ce, cum si de ce traiesc. Uitasem cum e si uitasem de ce contez. Multumesc….! e adevarat ce se spune, caracterul este prevestirea destinului, dar mai ales, a felului in care ne urmam drumul. De noi tine…si uneori doare. Alteori, e doar fericire. Atat!
    Jam

    Apreciază

  7. allibis zice:

    Duşo, eu credeam că tălică şuguieşti a glumă cu mine când m-ai avansat în grad la rang de muză; dar văz că până şi sentimentele care mă domină la un moment dat aici, ovde, daleko, îţi sunt numai bune petru a le da o formă; formă de picătură de sublim într-un ocean fără de margini. Mă tot încearcă nevoia unui astfel de răvaş de rămas bun; pentru că sunt prieteni care chiar contează pentru mine cărora ar trebui să le dau un semn mai clar decât acela poate prea subtil pe care l-am lăsat, vorba ceea, într-un colţ pe etajeră…
    dacă las oare sfinxului un răvaş, mi l-a duce oare în sbor în grădiniţa cu pridvor de care rău mi-e dor?

    Apreciază

  8. sfinx667 zice:

    Va multumesc tuturor !
    Trebuie sa ” zbor ” la servici urgent, insa, revin, in jur de ora22 sunt aici cu voi…si voi veni zambind, datorita voua tuturor !
    Hvala lepo sve !
    Pretuire, recunostinta si prietenie sincera tuturor, voua, prietenilor mei de suflet, a caror cea mai frumoasa calitate este ca sunteti OAMENI !
    Sibilla
    P.S. duso, ?
    pot? daca da spune, ajut oricand cat imi sta in putinta, 🙂

    Apreciază

  9. Pentru un pasionat de citate, am gasit astzi cateva care mi-au placut foarte mult. multumesc.
    o zi minunata iti doresc

    Apreciază

  10. Jamilla zice:

    sibilla, baga-ma si pe mine in lumea limbei sarbe sau croate, ca nu mi dau seama, ce inseamna hlepo dvala… sau cum zisesi? inclusiv dusho…ca vreau neaparat sa stiu!!!! serviciu usor sa ai azi!!

    Apreciază

  11. Jamilla zice:

    aaa, si „sestro”, sa nu uit, ca scriai si la Isabelle

    Apreciază

  12. Oana zice:

    Sibilla, esti bine, da? Adica esti bine, bine, da? Ca ma bagi in ceata.

    Apreciază

  13. ionborgo zice:

    Niko,
    Vremea trece,vremea vine,
    Toate’s vechi si noua toate;
    Ce e rau si ce e bine
    Tu te’ntreaba si socoate.
    Nu spera si nu ai teama:
    Ce e val ,ca valul trece;
    De te’ndeamna,de te chiama,
    Tu ramaai la toate rece.

    Multe trec pe dinainte,
    In auz ne suna multe;
    Cine tine toate minte
    Si ar sta sa le asculte?
    Tu aseaza-te de-o parte,
    Regasindu-te pe tine,
    Cand cu sgomote desarte
    Vremea trece,vremea vine.

    ––––––––––––––––
    Reciteste ,Niko poezia „Glosa” si poate ai sa intelegi, ca ” Ce e val,ca valul trece”.Cu drag tata Borgo.
    P.S.Ti-am scris doar primele doua strofe.

    Apreciază

  14. Draga Niko, stiu ca Maica Teresa si ale ei inalte pilde de daruire iti sunt tare dragi 🙂
    Iata ce transmite ea tuturor femeilor fenomenale:

    „Nu uita niciodata ca pielea se increteste, parul
    incarunteste, iar zilele se aduna in ani… Dar ce e mai important se conserva; forta si determinarea ta nu au varsta. Spiritul tau e cel care indeparteaza panzele de paianjen. Dincolo de orice punct de sosire e unul de plecare. Dincolo de orice reusita e o alta incercare. Cat timp traiesti, simte-te vie. Daca ti-e dor de ce faceai, fa-o din nou. Nu te pierde printre fotografii ingalbenite de timp … Mergi mai departe atunci cand toti se asteapta sa renunti. Nu lasa sa se toceasca taria pe care o ai in tine.
    Fa astfel ca in loc de mila, sa impui respect. Cand nu mai poti sa alergi, ia-o la trap. Cand nu poti nici asta, ia-o la pas. Cand nu poti sa mergi, ia bastonul. Insa nu te opri niciodata.”

    Madre Teresa de Calcutta

    Poate ca aceste cuvinte simple dar mustind de intelepciune nu-ti erau straine si cu siguranta asa este, dar am dorit sa ti le reamintesc, pentru ca mie mi-au creat o stare neinchipuit de buna si m-au ajutat sa privesc increzatoare in viitor 🙂

    Keep in touch, my dear friend ! 😉

    Cu mult drag,
    Cora

    Apreciază

  15. CELLA zice:

    timpul şi Oamenii le trec umăr la umăr pe toate
    ” viaţa e greu ” 😆
    zîmbeşte duso , ce e val ca valul trece
    şi fiecăruia i se dă … după sufletu lui

    Apreciază

  16. allibis zice:

    @ Jamila şi alţi potenţiali „elevi”
    hvala lepo = mulţumesc frumos
    sestro = surioară
    duşo = sufleţel
    laku noci = noapte bună
    sper să accepţi traducerea şi din partea suplinitorului, dacă titularul de post nu-i încă la… post… 😉

    Apreciază

  17. Elisa zice:

    Sibilla,te astept sa-ti alegi o floare…Si sa-mi spui cum ii zice sarbeste ,acelei flori.O seara placuta si vise trecute in realitate…asa-ti doresc. 🙂

    Apreciază

  18. sfinx667 zice:

    @SuKaRiT…multumesc mult..
    pai, se mai poate spune ceva…Ziveli Ljiubav !
    @pescarus dram sufletului meu…zambete si demnitate, zbor senin si…iubire…
    recunostinta
    @mesterulmanole, iti multumesc din suflet, esti un OM tare BUM si un suflet cald , empatic si altruist… fii binecuvantata draga prietena, multumesc
    @isabellelorelai, sestro…hvala lepo sestro )(
    si tu esti cu mine in gand mereu
    @Jamilla, multumesc draga prietena…
    sestro e sora, hvala lepo e multumesc frumos si duso..e..suflet..
    recunostinta si pretuire suflet blajin
    @james crissilv, multumesc
    recunostinta prietene drag
    senin pe cerul sufletului tau
    @Oana, acum sunt bine, zambetul, multimea de copii, inghetata, florile…ma ajuta mereu, si, cu voi alaturi sunt mereu bine frumoasa mea draga
    recunostinta
    @tati Borgo….tati meu drag si bun si intelept…MULTUMESC !!!….pentru tot
    voi urma sfatul 😉
    e foarte important pentru mine ca tati, sa fie mereu in preajma aripilor mele
    am citit si ravasul, maine dimineata raspund, si va multumesc mult tati, fiti binecuvantat !
    recunostinta, respect si pretuire tati borgo
    laku noci tati
    @Cora draga…vorba ta…DANKE !
    nu ma opresc…zbor, impreuna cu voi
    @CELLA, recunostinta…
    Dumnezeu sa ne lumineze pe noi toti, sa ne dea tuturor sanatate, iertare, iubire, mangaiere, intelepciune si..Lumina !
    o seara placuta prietena draga
    @Elisa….wow….si au majiko…va trebui sa vin la brat cu duso dupa floare…el stie mai multa sarba decat mine…eu am cam zuitat ;)….fug sa-l aduc cu zambete…altfel nu-l pot ademeni ca-i tare greu de convins…duso e duso…
    multumesc mult Elisa, zambete si senin iti doresc
    Va multumesc tuturor… de maine, zambete, poesii, legende si mituri, lumina si lumina din Lumina…
    recunostinta tuturor,.
    Sibilla

    Apreciază

  19. Pingback: floare albă « Isabellelorelai’s Weblog

  20. sfinx667 zice:

    HVALA LEPO SESTRO !
    Asa e, nimeni nu are dreptul sa-mi ia zambetul, nimeni, iar eu voi fi floarea de colt intre voi, prietenii mei dragi de suflet 🙂
    MULTUMESC MULT !
    Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti 🙂
    recunostinta si pretuire,
    Sibilla

    Apreciază

  21. isabellelorelai zice:

    Păi vezi Sestro? Aşa mai merge 😀
    Viaţă, viaţă, legată cu aţă….

    Apreciază

  22. allibis zice:

    isabelle ne dă idei…
    dacă-i de rămas bun…
    http://www.trilulilu.ro/0radean/d758199cd347c9

    Apreciază

  23. sfinx667 zice:

    @isabellelorelai, sestro…:)
    hvala )(
    @duso, duso…o mai ascult inca o data, da… 🙂
    O zi senina si zambitoare 🙂

    Apreciază

  24. allibis zice:

    mai bine să afli de poznă de la ăl de-a făcut-o… cu luatul la braţ… ţi-am luat-o înainte… ş-acu tre să fug să mă ascunz…
    http://www.trilulilu.ro/adrianaalexe/522521842f27e3

    Apreciază

  25. sfinx667 zice:

    @natrag duso, natrag :))
    hai la biciuit la duso sibilin :))
    iti ofer bratul 🙂
    Sibilla
    P.S. duso….sunteti irepetabili, ma ucideti…:)

    Apreciază

  26. allibis zice:

    neciu natrag, neciu, vezi că-s dija iar p-acolo, cu o ramură de măslin în vârf de băţ…
    http://www.trilulilu.ro/popicarul_MS/8658668559237c

    Apreciază

  27. sfinx667 zice:

    Zajedno duso 🙂
    No, haidemo 🙂
    duso, duso…:)
    zdravo si pe curand 🙂
    Sibilla

    Apreciază

  28. allibis zice:

    Duşo, văzuşi ce floricică ţi-a rezervat întâiul grădinar al bloggeriei? şi ce ghini m-a tupilat pi mini, panseluţa cât un imens sărut cu buze roşii-roşii-de-foc la umbra Sfinxului? Maciuhiţa (scrisăi cam cum s-ar auzi panseluţa chemată de un srpski kralji) e allibis, vezi bine, dar de ce ai fi tălică muşcata (geranij), cumva de la gerul din tăriile bucegilor de-ţi sunt casă? Cam subtil (d)răcuşorul ăsta de grădinar, nu crezi?

    Apreciază

  29. allibis zice:

    na, că am reuşit să smulg tin mine rămas-bun-ul de mă macină de-o vreme; şi n-am putut întina colţul tălică de rai cu al mei oftat…
    laku noci, duşo…
    http://www.trilulilu.ro/sisiphe/e798ca76831c13

    Apreciază

  30. allibis zice:

    PS
    dacă treci prin grădiniţă şi-mi vezi răvaşul, să-mi spui de crezi că greşesc cu ceva; doar pentru asta sunt prietenii; doar pentru asta eşti moja duşa jedina..
    http://www.trilulilu.ro/neica_nimeni/5be43dab877596

    Apreciază

  31. sfinx667 zice:

    Duso, duso…multe mai vazui io la viata mea, dar Sfinxul meu din Bucegi inca nu, ma tin insa de promisiunea ce mi-am facut-o 😉
    Si multe as mai avea de vazut, cu voia bunului Dumnezeu 🙂
    Sigur ca asa un duso, inca nu am simtit, dar, ma bucura fiecare tresarire a soimului pe petalele mele 🙂
    un buchetel de zambete numai pentru duso, cu drag din drag 🙂
    Sibilla

    Apreciază

  32. allibis zice:

    majko moje, nu ştiam că un bucheţel poate-aşa să topească un chip de lut…
    http://www.trilulilu.ro/dreamlover/cb13cf9d1e52a6

    Apreciază

  33. sfinx667 zice:

    duso maje…cum sa te topesti…numai ce ma pregateam de cantec…apoi abia urma descantecul, si apoi ” ramas bun ” si-am revenit, zambet zambetelor …
    raman fara dedicatie…si sunt turbo sibilina, ca nu ma descurc nicicum, nu stiu cum se posteaza link de la trilulilu citire aici, sa dedic si eu….altfel ma faceti zgarcita si rea…si nu ma plac rea…of, of, of…

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.