Udrea şi Boc în Caraş-Severin. Udrea se ceartă cu GPS-ul, Boc se dă vizionar. Ambii, mă citează uitând să mă şi nominalizeze…

picture_114_udrea

Udrea şi Boc în Caraş-Severin. Udrea se ceartă cu GPS-ul, Boc se dă vizionar. Ambii, mă citează uitând să mă şi nominalizeze…

Reşiţa: Elena Udrea a fost huiduită la scenă deschisă de un public numeros

Ministrul Turismului a fost prezent astăzi în Caraş-Severin. După ce a încheiat întâlnirile cu reprezentanţii administraţiei judeţene, dar şi cu cei care desfăşoară afaceri în domeniul turismului, Udrea a plecat spre Gărâna.

Un tânăr, bea răcoritoare… doamna Udrea îi face educaţie ” ecumenică ”  sfătuindu-l să consume ” ceva mai tare pentru că este târziu ”…

Elena Udrea s-a îndreptat cu gânduri bune spre Gărâna, staţiunea în care se organizează a XIII-a ediţie a Festivaluluii de Jazz. Cum a ajuns aici a fost huiduită de peste 7.000 de oameni. Nici nu a apucat să coboare din maşină şi să se îndrepte către Poiana Lupului, că cei prezenţi  au şi început cu huiduielile şi cuvintele urâte. Elena Udrea a încercat să poarte un dialog cu un tânăr care consuma o băutură răcoritoare fără alcool şi pe care  l-a sfătuit să încerce „ ceva mai tare pentru că este târziu”. Pentru a scăpa de ţipetele mulţimii, Elena Udrea a fost ajutată, de unul dintre organizatori, să se strecoare la o masă retrasă.

„Deşi am avut şi GPS şi hartă se pare că m-am rătăcit, dar a meritat pentru că am avut ce vedea şi am văzut ce poţi să vezi ca turist în zonele acestea”, a explicat Udrea de ce a întârziat la Reşiţa.

Reporter :

” – Cum s-a putut întâmpla … ? ”

Elena Udrea :

” – Păi am contrazis GPS-ul, mi se părut la un moment dat că nu spune ce trebuie… ”

Daniel Stanciu

Cristian Franţ

http://www.adevarul.ro/categorii/locale-resita.html

news-20090718-08433684-1134789244

Despre Banatska Klisura, apropo de ” promovarea ” pe care-o fac unii turismului cărăşan, s-o fi discutat oare ? Io-nţeleg că-s mereu pe baricade, dar CJ-ul de ce se face că plouă când e vorba de loc de muncă pentru avertizorul Sibilla ?? Că merit ! Mai respir şi aştept să vă ţineţi de cuvântul dat…

Sau nu, CJ-ule ? De ce nu ?  Că vrea o anumită ” divă” să aibe musai ultimul cuvânt, de aia ? Păi spuneţi pe şleau, cum fac eu.

„Puteţi trăi din turism!“

REŞIŢA – Aceasta a fost concluzia la care a ajuns Elena Udrea, ministrul Turismului după o discuţie ce a durat mai bine de două ore Ministrul s-a întâlnit la Reşiţa cu autorităţile judeţene şi locale din Caraş-Severin, precum şi cu cei mai importanţi investitori din domeniul turismului de pe raza judeţului.

” investitori din domeniul turismului ”…. hmmmmm…

Aaaaaa… păi doamna ministră Udrea ar fi trebuit să se exprime corect din punct de vedere gramatical şi cinstit, adicătelea să spună: ” o citez pe cărăşanca Sibilla, aceasta are dreptate când spune că… puteţi trăi din turism… ”

news-20090717-09301114-1198737538

Boc e ” vizionar ”…

Nimic din ce nu am cunoaşte-n declaraţiile făcute de către E Boc, am tot auzit vorbe… vorbe, vorbe…

Hă hă… ce ochelari de soare şi-a tras… i-a luat faţada CJ-ului faţa…

Premierul susţine că va încerca, în şedinţele de Guvern, să rezolve multe din problemele judeţului nostru.

Înţeleg tovarăşe Boc că voi fi şi eu rezolvată sau… ” rezolvată ”? … întreb, nu dau cu parul…

„Judeţul Caraş-Severin are un potenţial turistic care poate spune multe în turismul românesc; mai are industrie siderurgică, iar tradiţia consolidează valoarea unui judeţ. E un judeţ fruntaş la proiectele europene şi fondurile obţinute prin acestea“. Astea sunt trei dintre punctele tari văzute de premierul României, Emil Boc, în timpul vizitei sale la Reşiţa, efectuată ieri, 17 iulie 2009. ”Nina Curiţăhttp://www.caon.ro/

Da, potenţial există, dar investitori ? Cine îi tot fugăreşte, de ce e la pământ turismul cărăşan, numărul de turişti în scădere, care siderurgie, nimic despre ” specialiştii ” din judeţ ale căror rezultate până în prezent îl contrazic pe tov Boc ?

De subliniat ” grija ” autorităţilor judeţene care, NU i-au arătat ministeresei, dar nici tovarăşului Boc ” atracţii turistice ” din Caraş, cum ar fi : clădirile-n paragină de pe Semenic, sau bălăriile din unele zone ca să nu mai aducem aminte şi de drumul Oraviţa-Reşiţa-Moldova Nouă, sau Mănăstirile Zlatiţa şi Baziaş… ca să se ştie de ce NU vin turiştii. Da, există un număr foarte mic de locuri de cazare, însă şi acestea sunt rezultatul eforturilor unor investitori privaţi, nicidecum al rezultatelor… altcuiva. Punct.

Şi-mi aduc aminte de IMR, de oareşce privatizări pe la CSR, de pădurile cărăşene…. La vorbe , am mai spus eu, toţi suntem meşteri.

Despre rapoartele pe ţară pe protecţia copilului, nimic, tov Boc ? De ce ? Şi Caraş-Severinul are nişte bube,la inspecţiile sociale am fost nominalizaţi cu oareşce nereguli, zice presa centrală, nu eu. Ce zic eu, sunt ” zmintelile nebunei ”, care se tot confirmă, naiba ştie cum…

Şi uite-aşa, s-a mai încheiat o vizită-n teritoriu. Vorbe, promisiuni, slogane… concret, numai Doamne,Doamne ne va lămuri, cândva…

Sibilla

imagini şi informaţii preluate de pe surse :

http://www.adevărul.ro

http://www.caon.ro

P.S. M-am nervat, seriosno, putea să mă contacteze Udrea, să-i arăt Mănăstirea Baziaş, iar Boc să mă-ntrebe de… sănătate, par egzamplă…


Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Atitudini, Pilde şi „aduceri aminte”... și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Udrea şi Boc în Caraş-Severin. Udrea se ceartă cu GPS-ul, Boc se dă vizionar. Ambii, mă citează uitând să mă şi nominalizeze…

  1. Mihael B. zice:

    Cu tot respectul, dar conf. DEX pluralul de la slogan este „sloganuri” nu „slogane”.

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    @Mihael B,
    Corect ! 🙂
    SLOGÁN, sloganuri, s.n. Formulă pregnantă, concludentă care exprimă în chip lapidar țelurile politice, economice ale unor grupuri, organizații etc. sau o problemă de actualitate. – Din fr., engl. slogan.
    Sursa: DEX ’98
    Numai că eu am scris un pamflet şi intenţionat folosesc expresiile câtorva cărăşeni ai mei cu ” foncţii ”, cei ce mă citesc des, ştiu.
    Cer scuze pentru faptul că nu m-am gândit că sunt şi cititori ai Sfinxului care nu ştiu de ce apar unele expresii, precum nuca-n perete. Ceea ce vreau să subliniez e că promovarea nonvalorii e la…modă, cam aşa.
    Vă cer permisiunea să las aşa… doar, doar catadicseşte o anumită” divă ” de prin zonă să ” arunce ochiul ”, deşi, mă-ndoiesc să-i tresară vreun zuluf…
    Promit însă ca pe viitor să pun ghilimelele de rigoare.
    Vă mulţumesc frumos . Sunteţi binevenit la taclale cu Sfinxul, iar de greşesc vreodată vă rog să mă corectaţi, m-aş bucura.
    respecte,
    Sibilla

    Apreciază

  3. ELMMAR zice:

    Sibillacheeee,pa care coclauri mioritici haladuieshti prin bantuire, ca te cautai si nu te gasii.

    Apreciază

  4. ELMMAR zice:

    Muuulta rautate umana zaresc in sufletul dumneavoastra.
    Pai sa zic io:
    Bok,acest testicol atrofiat cu privirea constipata, ori e navetist,ori a venit mai tarziu de la tara pentru ca a coborat rau cu mintea in rigola,gandirea in rate afisindu i IQ ul comunitar.Baiatu’ e clar ca a fugit de acasa cu banii de paine.
    Nutzy saraca, asta stie asta face, nasol e ca nu se sterge pe presul de la intrare,mai are inca balegar pe picere.
    Pentru concretu’ base,zis si asepticu’ acest latrones cu diploma,dimineata cu o mecla de prezervativ reshapat folosit pentru sublimarea libidoului paharelor,cu o fatza de plapuma ostenita,un cabotin complexat dintr o conserva politica expirata…tango de Lenin.
    Ca cand te ai bate cu closhca.
    M apuca de jos din zona privata si ncep sa deschid dictionaru de injuraturi.
    …si sunt un finutz…asa ca tac.

    Apreciază

  5. Sibilla zice:

    @ELMMAR,
    Respir, majkă, încă …
    Rămăsăi fără net, nah ! Scriu de pe unde apuc, da nu mă opresc, una e sibilina !
    Mă cătaşi mneatale bine, hm… cum de nu mă găsişi pe alte ţevi, conducte …
    Deci eu renunţai la DEX, sudui derect, cci yic ei ybecialiştii că cică e musai să folosim un limbaj comun cu… oricine, ca să ne facem priceputi…
    Subscriu la ce scrisăşi dar mai bag, sibilne d+ale mele… va urma, dară.
    Sibilla

    Apreciază

  6. ELMMAR zice:

    In peregrinarile sale prin satele patriei, Basescu vede o batrana inchinandu-se si batand matanii in fata unei troite cu Iisus rastignit.
    Sigur pe dragostea netarmurita pe care i-o poarta poporul si oarecum contrariat, intreaba:
    -Mamaie, de ce nu te-nchini mata mai degraba la iubitul presedinte al tarii?
    Si raspunsul nu intarzie:
    -Tare-as mai face-o, maica, daca l-as vedea si pe el rastignit!
    ………………………….
    Traian Basescu catre Emil Boc:
    -Taticu’,te rog sa ma contrazici si tu din cand in cand,sa creada lumea ca suntem doi.
    …………………………………………
    Maria si Traian Basescu pe plaja.Ploua…
    Ea:-Da,Doamne,sa stea.
    El:- O sa-ncerc.
    ………………………..
    Cel mai scurt banc politic: BOC

    Apreciază

  7. Sibilla zice:

    @ELMMAR,
    Danke, bre 😉 🙂
    Dar insist să priveşti pozele din articolul de mai sus… seriosno, mai trăznet decât bancurile, aşa caraghioşi sunt, pămpălăi… :))
    Ţie, Elmmarule, cu respecte sibiline :


    Sibilla

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.