Balada nuferilor albi…

403

Balada nuferilor albi…

” Am învăţat de la nuferi să mă zâmbesc zâmbet, astfel încît lacrimile nevăzute să se curgă dăruindu-mi linişte, ca să mă pot înfrunta împăcându-mă cu… mine. Nuferii… ei mă surâd aripă, să pot zbura deasupra hulelor toate câte sunt… Şi tot ei, nuferii mi-au hărăzit Iubirea, Lumina, şi-o fi, ştiu, când o fi să fie… va fi fiind… ”    ( Sibilla )

Angela Similea & Florin Piersic – Nufarul alb :

Balada nuferilor albi…

m-aştern în cale-ţi, nuferi albi, surâs,

sărută-i cu senin, prefă-te-nvims,

îmbrăţişează-mi roua, lin zâmbind,

înfruntă-mi spaime şi-am să te cuprind…

petalele-mi căuş, se vor desface-apoi,

să lunece pe tâmple-ţi, balada cifrei doi,

şi iar de s-or închide, iubeşte-mă şi taci,

boboci de nuferi albi, ne fie zâmbet, dragi…

Sibilla

thumb_412_x_298_4835-90026-02_15_toateflorile9copy

Cornel Constantiniu – O poveste de iubire…

” Nuferii sufletului zâmbesc cu Lumină… ar fi păcat să-i opreşti să-şi răsară Seninul. Îndrăzneşte, tresare-i, cum Apa Vie, nuferii albi te vor Deveni, aripă… să poţi zbura… ”   ( Sibilla )

Sibilla

imagini preluate de pe google.ro

muzica – ” Nufărul Alb ” – youtube

” O poveste de iubire ” – trilulilu

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Pilde şi „aduceri aminte”..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Balada nuferilor albi…

  1. Mihnea Georgescu zice:

    Nuferi albi, majko, curat albi, am luat-o şi eu de la capăt cu blogăreala, sunt… mic, nu ştiu nimic! Hai zdravo!

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    @Mihnea Georgescu,
    Dobro, majkă, să fie într-un ceas bun, tinere talent 🙂
    Am operat modificările de rigoare şi fusăi dija la tine machidoane-n vizit 😉 🙂
    Te ţuc dară pe frunce… 😉 🙂
    Un mic dar, ţie, cu drag, de la făpturica sibilină cetire :

    respecte, druje Mihnea,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

