Arhiva zilnică: 19 iulie 2009

Udrea şi Boc în Caraş-Severin. Udrea se ceartă cu GPS-ul, Boc se dă vizionar. Ambii, mă citează uitând să mă şi nominalizeze…

Udrea şi Boc în Caraş-Severin. Udrea se ceartă cu GPS-ul, Boc se dă vizionar. Ambii, mă citează uitând să mă şi nominalizeze… Reşiţa: Elena Udrea a fost huiduită la scenă deschisă de un public numeros Ministrul Turismului a fost prezent … Continuă lectura

Publicat în Atitudini, Pilde şi „aduceri aminte”... | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 8 comentarii

Balada nuferilor albi…

Balada nuferilor albi… ” Am învăţat de la nuferi să mă zâmbesc zâmbet, astfel încît lacrimile nevăzute să se curgă dăruindu-mi linişte, ca să mă pot înfrunta împăcându-mă cu… mine. Nuferii… ei mă surâd aripă, să pot zbura deasupra hulelor … Continuă lectura

Publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Pilde şi „aduceri aminte”..., Sibilla poesii | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 comentarii