de-ai ” noşti ”…

de-ai ” noşti ”…

de n-ar mai umbla desculţe,
roţile, de la… căruţe,
n-ar mai sângera icnind,
după fiecare… zid…
însă, de când lumea-i..  lume,
roţii, nu te poţi opune,
căruţa-i plină cu proşti!
descălţate-s, că-s… de-ai noşti…
d-aia eu vă spui aşa :
roata de s-ar încălţa,
poate că s-ar răsturna
căruţa, şi… n-ar mai vrea,
să se umple cu de-ai noşti,
care mai di cari mai… proşti !!


sibilla

” Politica este arta de a-i împiedica pe oameni să ia parte la treburi care îi preocupă pe bună dreptate . ” – Paul Valery

” Una din pedepsele pentru refuzul de a participa la viaţa politică este aceea că vei ajunge să fii condus de inferiorii tăi . ” – Platon

 *******

Pfoai !!! ce le-aş arde-o taxă pe prostie PĂCĂLICILOR de-şi zic, cică, politicieni… ufff…

A mai  trecut o zi… rezist şi-s eu, doar eu…tot eu:

…ne pitaj me nikad vise……. ascultă-mi doar tăcerile zdrobite-n ne-tăceri şi iartă-mi că-s străină nepăsării, punct.

sibilla

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Atitudini, Pilde şi „aduceri aminte”... și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la de-ai ” noşti ”…

Lasă un răspuns

