Nikom nije zao kao meni … ( muzika srpska )

Nikom nije zao kao meni …

( muzika srpska )

Dzej-Nikom nije zao kao meni (Uzivo) :

Tekst
Nikom nije zao kao meni – Dzej

Svi pevaju a ja tuzan cutim,
Na svoju se sudbinu sad ljutim.
Nikom nije zao kao meni,
Sto mi dragu sada drugi zeni.

Vino piju meni suze liju,
Osecanja sama sebe kriju.
Da je sa mnom zivot bih joj dao,
Nikom nije kao meni zao.

Bila mi je ko’ ruza u maju,
Cvetala je u mom zagrljaju.
Sad je drugi mesto mene zeni,
Nikom nije zao kao meni.

Sta je bilo vise nece biti,
Tugo moja ne mogu te skriti.
Nikom nije zao kao meni,
Sto mi dragu sada drugi zeni.

097

Tăcerea are glasul ei de înţelepciune – ascult-o!

Sunt lacrimi aşa de grele şi de fierbinţi, încât ochii nu le pot plânge; ele zac în inimă arzând-o.

Intelepciunea zice: nu ti-a izbutit un lucru, fa altul.Atata mangaiere sa ai.

Nicolae Iorga

647618122img

Zâmbet …

mă dărui Lunei spovedanie, mă ştie …

o lacrimă pitită-n sâmburi  poesie ,

deasupra rănilor mă cânt fără de sânge,

rămân o taină-a cărei flacără se frânge …

am fost un dor, acum sunt păpădie, zbor,

uitării nu-i dau zâmbet, e al meu, dar .. gol …

Sibilla

Sibilla


imagini preluate de pe google.ro

muzika srpska preluată de pe youtube

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Nikom nije zao kao meni … ( muzika srpska )

  1. mgabim zice:

    Sa va spun eu cum se vede de aici de departe. Singura varianta ca Basescu sa mai optina un mandat este sa accepte un guvern PD-L-PSD, si probabil il va forta. Din nefericire sint multi “flalminzi” “dobitoci” in PSD sa accepte acest lucru.
    Singura varianta pe care 100% Basescu sa piarda in 2009 ( si eu zic ca asta trebuie sa fie priotitatea # 1! a PSD) este sa se faca un guvern PD-L & PNL sau un guvern PD-L minoritar “sprijinit” timp de un an (adica pina trec prezidentialele!) Eu personal cred ca PNL nu trebue sa dispara, este unpartid conturat ideologic. Dar PD-L este o facatura si trebue suntati!
    Un guvern PSD – PNL nu o sa accepte Basescu nici cum, deci dupa parerea mea PSD in opozitie inca un an (pentru ca atit va sta!) este ideal. PD-L & PNL sau PD-L singur “sustinut” un an este singura varianta care ASIGURA ca Basescu sa piearda alegerile din 2009. Si asta va trebui sa fie obiectivul principal al PSD-ului daca se doreste un adevarat partid de stinga!

    Apreciază

  2. Ai devenit lirică… mă bucur. 🙂

    Apreciază

  3. Sibilla zice:

    @mgabim,
    Da, un an de opoziţie ! PSD şi-a” recâştigat poziţia de partid dominant pe scena politicii româneşti ”, cum atât de bine le zice el clasicul în viaţă, rămâne să-şi consolideze această poziţie, se poate, da !
    Cât despre băse, tare cred că la revedere curând, aurită să-mi fie vorba … Amin !
    O zi frumoasă !
    respecte,
    Sibilla

    Apreciază

  4. Sibilla zice:

    @Gabriela,
    mi-era dor de …. mine 😉 🙂
    Hvala lepo drugarica !
    Sibilla

    Apreciază

  5. Ei sis, parca asa mai vii de acasa, cred ca e prima ta postare pe aista blog nou, plina de romantism! 🙂
    Asa te vreau, incep sa te recunosc, viguroasa floricica de colt!
    Ziveli lirismul din noi si dorul de noi!

    Apreciază

  6. leo zice:

    2, Pescăruşule, două…

    Apreciază

  7. ionborgo zice:

    Niko

    Vezi tu ca si Crina a remarcat „schimbarea la fata” din ultimul timp petrecuta cu tine.Asa te vreau,Optimista,zbuciumata,agitata,sentimentala,vesnic indragostita,activa,subtila,directa,guraliva,rezervata ,lirica si cat mai vrea inima ta ….

    Apreciază

  8. ionborgo zice:

    P.S. Din respect si discretie nu-ti pun intrebari….in subtext pricep eu ceva,ceva..Oare ma insel? O seara frumoasa iti doreste,tata Borgo 😛

    Apreciază

  9. ionborgo zice:

    P.P.S.”Zambet” crezi tu prostesti pe cineva?Te destainui ,prin „Zambet” prin tot ce simti.Te-ai descoperit si eu am priceput,Ce zici??:P

    Apreciază

  10. Leo, daca am gresit numaratoarea, vin degraba si-mi cer scuze, daca este vorba de „2”, atunci este cu atat mai pozitiva schimbarea! 😉
    Enjoy it!

    Apreciază

  11. leo zice:

    mda, Pescăruşule, se pare că nu-s singurul care vorbeşte la pereţi p-acilea… eu îi spun să păstreze blogul pentru corason şi neuron, şi, după cum număraşi şi tălică, prea multe deşte nu tre să ţinem rezervate pentru melancolie ori feerie, îngropaţi fiind în puzderei de articole rezervate mizeriei umane ce a năvălit peste în în aceste zile în care mă întreb când dracu a evoluat brusc toată lumea, de-am rămas eu singurul care vede mizeria dâmboviţeană altfel decât toţi aceea care vor să-mi arate Calea spre raiul numit România de azi… 😦

    Apreciază

  12. Sibilla zice:

    Vă mulţumesc frumos tuturor pentru vizită, mă bucură tare mult ! 🙂
    @pescăruş argintiu,
    … ce să mai zic, Ziveli !
    Pentru tine sis :

    calde îmbrăţişări,
    Sibilla
    @ tati Borgo,
    nu răspund la … provocări, e niţel mai complicat, uneori aleg singură şă mă teleportez tamo daleko, apoi revin , trosc un duş rece, şi … şi tac tati, trebuie să învăţ, să redescopăr zâmbetul copilăriei mele, mi-e dor de el tati, de zâmbetul meu 🙂
    Cu mult drag şi preţuire, înţeleptului meu tati :


    respecte tati Borgo,
    Sibilla
    @ Leo,
    Nu mă pot preface că mizeria nu există,fac ce pot, atât cât pot, fărâmele de … altceva, sunt pentru voi, sunt fărâme de suflet sibilin şi le dărui celor ce mai cred în … zâmbet .
    E drept, uneori sunt spontană, alteori rătăcesc, dar sunt mereu eu, şi nu mă vreau altcineva/altceva, asta sunt, Sibilla ..
    Pentru tine :


    laku noc,
    Sibilla

    Apreciază

  13. ionborgo zice:

    Niko !!
    Odata zambetul „frant” greu il mai redescoperi.Musai un nou inceput.Cu drag,tata Borgo:)

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.