Arhiva zilnică: 30 august 2008

PREŢUL ADEVĂRULUI!

PREŢUL ADEVĂRULUI! Am încercat de multe ori să tac, m-a costat ore de nesomn, spasme intestinale… sunt atât de dureroase; am aflat târziu asta, prea târziu. Ştiam că şi tăcerea costă, ştiam, dar mi-am tot repetat că poate nu am … Continuă lectura

Publicat în Pilde şi „aduceri aminte”... | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 27 comentarii

DARUL ZEIŢEI VENUS – UN SEPTEMBRIE AL IUBIRII, ARMONIEI ŞI SURPRIZELOR PLĂCUTE !

DARUL ZEIŢEI VENUS – UN SEPTEMBRIE AL IUBIRII, ARMONIEI ŞI SURPRIZELOR PLĂCUTE ! Numai pe cărările astrologiei nu m-am încumetat, dar, cum pentru orice există un început, cu puţin ajutor de prin paginile Formulei AS şi cu să-i zicem ceva … Continuă lectura

Publicat în Sibilla | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 4 comentarii