SUFLETUL MEU…

1a515edd9331330f79d8ce943f887887.jpg
SUFLETUL MEU….
sufletul meu, n-a fost nicicand si nu e de vanzare,
in templul lui se intra-n tacere, fara-ntrebari,
caci, n-am raspuns potrivit pentru toti, si, iar doare,
pe prag ramane-va-atarnata, soapta ori mirare…
am luat o hotarare, il voi fereca,
astfel incat, nici un bocanc sa nu mai intineze aripa sa,
l-oi tine in seiful Lunei pitit si intre stele-ascuns,
la geamuri insa, n-am sa-i pun zabrele…
va rataci mereu, de nimeni nestiut si trist,
si-o alina uimirea la umbra fagilor batrani,
pe creasta vie-a muntilor…
firav si singur, obosit, ferit de pulbere si rele;
………………………………………………………………..
l-am catarat candva, nestiutoare, pe-o poesie,
dar, i-am ranit tampla de-un vers, de-o fantezie,
zadarnic, cum m-am priceput mai bine, l-am cusut,
tot a ramas izvor carpit si fara rima, e- abatut…
e-adevarat ca suferinta nu l-a mantuit,
nici aspru nu l-am ocarat, si-asa e zapacit,
l-am impacat cu sine si… s-a linistit…
din cand in cand, cuminte, aripa-i lacrimeaza,
dar e prea demn sa planga si, ratacit viseaza,
a dor de zbor, fior de joc, cu visele danseaza…
SIBILLA POESIS

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la SUFLETUL MEU…

  1. isabellelorelai zice:

    Apreciază

  2. sfinx667 zice:

    … lorelai…. iti MULTUMESC….esti MINUNATA…. si iar am ramas fara de cuvinte…las muzica sa curga si simt atingerea sufletului tau, incalzindu-l pe al meu intr-o imbratisare mai presus de cuvinte…
    respecte si recunostinta,
    SIBILLA

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.