Arhiva zilnică: 28 martie 2008

FRUNTEA MUNTILOR DE CARE GETO-DACII S-AU INCAPATANAT A RAMANE AGATATI E LA FEL DE ” GRAITOARE „…

Fruntea muntilor de care geto-dacii s-au incapatant a ramane agatati e la fel de ” graitoare „… Tracii, despre care Herodot spunea ca ” uniti ar fi fost de neinvins „ , s-au incapatanat si incrancenat sa ramana agatati de … Continuă lectura

Etichetat | 4 comentarii

SUFLETUL MEU…

SUFLETUL MEU…. sufletul meu, n-a fost nicicand si nu e de vanzare, in templul lui se intra-n tacere, fara-ntrebari, caci, n-am raspuns potrivit pentru toti, si, iar doare, pe prag ramane-va-atarnata, soapta ori mirare… am luat o hotarare, il voi … Continuă lectura

Etichetat | 2 comentarii

RAMAS BUN MAJKA DARINKA…..

RAMAS BUN MAJKA DARINKA….. ” Toti oamenii pe lumea asta trebuie sa moara neaparat. Pentru un lucru care trebuie sa se intample neaparat nu are loc parere de rau aici ( pe pamant ). Mahabharata Moartea, aduce cu sine despartirea … Continuă lectura

Publicat în Pilde şi „aduceri aminte”... | Etichetat | 13 comentarii