Vino aici…

Vino aici…

” vino aici… ”
se lunecă cum o… promisiune:
” hai,  vino aici ”…
un gând surâde-a…  mâine…
vino aici…
chiar dacă n-ai rămâne
” hai, vino aici ”…
mai minte-mă, să-mi amintesc de … mine…

sibilla

sursa imaginii: aici

” Cu cât judeci mai mult, cu atât iubesti mai putin. ” – Honore de Balzac …

” de ce ne-am judeca şi ne-am uita în gura străzii şi… de ce… n-am accepta că dincolo de încruntări tăcute, chiar dacă numai preţ de-un zâmbet, totuşi, ne e bine … ” – sibilla

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Vino aici…

  1. Pingback: „O viață împreună”, o nouă cronică | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.