Trebuie să ştii, nu eşti singur! Timişoara, 27 februarie, împreună pentru Daniel Răduţă!

Trebuie să ştii, nu eşti singur! Timişoara, 27 februarie, împreună pentru Daniel Răduţă!

Daniel Răduţă se numeşte. 29 de ani. Leucemie. Verdictul medicilor, nemilos: câteva luni de viaţă… Transpalntul de măduvă se impune cât mai repede, urgent, dar… costă… 150 000 de euro.

29 de ani, viitor tată şi dreptul la viaţă, la a-şi cunoaşte şi creşte copilul ce e pe drum… Daniel doreşte să-l ţină-n braţe, are o viaţă întreagă înainte şi nevoie de Oameni, de bani, chiar şi de gânduri bune izvorâte din suflet. Cum să nu-i fii alături ?

Donații

Prin telefon apelabil doar din reteaua Romtelecom

0900 900 115 donatie de 5 Euro 0900 900 110 donatie de 10 Euro

În conturile deschise la Banca Transilvania (detalii aici):
EUR: RO72BTRL06404201F02712XX
RON: RO57BTRL064013HAF02712XX

Folosind PayPal ( detalii aici)

“Daca iti doresti ceva din tot sufletul o sa se intample”

Astfel zice Sârbul Nostru, Mile. Şi, adevăr grăieşte ! Ca să priceapă tăt natu, musai de citit şi “…cand te scuturi de zapada…”

Am mai spus şi voi mai tot spune, ce-am învăţat de la Cărpenişan, aceea că Renunţarea la Renunţare e o Şansă, o Şansă Vieţii !

* Afurisitul * ăsta de Sârb, care pe nima-n lume nu lasă să cocheteze cu depresia, darămite să se abandoneze ei, iar mă scoase din supărările ce mă mână-nspre * samo napred, Sibillo *, d-aia-l respect.

Şi, Oameni ca Mile… Doamne, există ! Şi Ciutacu, şi Lucia Verona şi Hădean şi Chinezu şi… mulţi, mulţi alţii. OAMENI ! Sunt jurnalişti, scriitori, sunt persoane publice dragi nouă şi, sunt prieteni, sunt români, sunt… Oameni !

* In curand e din nou 24 februarie ziua in care am spus DA la Primarie. Ceea ce imi doresc atat eu cat si sotia mea la aniversarea unui an de casnicie e sa reusim sa strangem banii de care are nevoie Daniel. In data de 27 februarie, la Timisoara, urmeaza sa ne intalnim mai multi oameni…prieteni, oameni din presa, din blogosfera, din viata noastra sau pentru prima data. O prietena veche, Amalia Matei s-a oferit sa ma ajute ca sa gasesc un spatiu unde sa organizam evenimentul. Gazda noastra, omul de afaceri Emil Cristescu ne-a pus la dispozitie restaurantul din Hotel Timisoara si a promis ca va veni si el alaturi de noi la eveniment. Adi Hadean, un prieten bun si un bucatar excelent o sa ne gateasca si promit ca daca e nevoie o sa merg si eu in bucatarie.

In fiecare zi evenimentul a luat o amploare tot mai mare. Ziare, televiziuni, radiouri, bloggeri, realizatori de emisiuni…toti au sarit sa ne ajute si sper din tot sufletul sa ajungem la finalul luptei invingatori. Am citit zilele astea diferite blogguri si am simtit cat suflet au pus oamenii. Sotia mea are o vorba… “daca iti doresti ceva din tot sufletul o sa se intample”…si stiu sigur ca aceasta vorba a fost verificata.

Noi va asteptam pe toti la Timisoara si promit ca atunci cand Daniel Raduta o sa fie sanatos o sa mai facem o intalnire pentru ca tare mult mi-ar placea sa-l cunosc personal.

PS Pe aceasta cale l-am invitat si pe Florin Chilian. Si tare mult ne-ar placea sa vina! *

http://milecarpenisan.ro/

Trebuie să ştii, că… nu eşti singur … – Florin Chilian:

Timişoara, 27 februarie, ne vom aduna la Hotel Timişoara, ca să… ne dorim ceva din tot sufletul, ca să se întâmple ! Doamne Ajută !

Sibilla

Update:

* Azi am facut un lucru. Am vorbit cu un om adevarat care mi-a scrijelit pe suflet de multi ani incoace note muzicale pe care eu nu sunt capabil sa le scriu dar ma incanta cand le aud. Florin Chilian s-a oferit sa-l ajute pe Daniel Raduta sa iasa din ceasul rau si sa ramana alaturi de cei ce ii sunt dragi si mai mult decat atat de cei ce ii vor deveni. Recunosc… mi-a fost teama sa-l sun pe Florin pentru ca eu il consider, datorita sufletului si talentului, un om cum putini am cunoscut. Imi era frica sa nu fie arogant din cauza talentului care-l marcheaza. EI BINE VA JUR CA NU. Nici una dintre temerile mele nu s-au adeverit. Florin e un om bland, deschis si fara pretentii absurde. Incerc acum sa fac tot posibilul sa vina la Timisoara si pe 27 sa ne incante cu cateva dintre frumoasele lui melodii pentru a ne simti bine atunci cand vom da ce avem mai bun din noi pentru Daniel. Il stiti. E Daniel Raduta acel baiat de 29 de ani care are nevoie de ajutorul nostru.

PS Sa nu carecumva sa credeti ca am uitat. M-a sunat nea Stere. Si la Timisoara in 27 vine si Mordechai. Ca cica asa i-a zis nea Matreata :)) *

MILE CĂRPENIŞAN

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Trebuie să ştii, nu eşti singur! Timişoara, 27 februarie, împreună pentru Daniel Răduţă!

  1. Ovidiu zice:

    NU RATA !! O FOTOGRAFIE SENZATIONALA, ION ILIESCU IMPREUNA CU CEAUSESCU, INCA NU CIRCULA PE INTERNET

    DE CE CEAUŞESCU L-A „MARGINALIZAT” PE ION ILIESCU?

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    Ovidiu,
    Viu în vizită, să văd 🙂
    numai bine, Ovidiu, calde îmbrăţişări,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.