scrisori. ţie…

scrisori. ţie…

Edvin Marton – Love story…

Nimeni nu-şi poate da seama cât de mult valoarează el pentru altul, dar îşi dă seama cât valorează altul pentru el. – Dumitru Stăniloae

Iubirea cuprinde toate virtuţile şi este contrară tuturor păcatelor. Ea este sursa tuturor formelor de bine. – Dumitru Stăniloae

Eu am nevoie de cineva să mă descopere, să mă înţeleagă, să mă întregească cât mai deplin. – Dumitru Stăniloae

Dragostea este adevărata slujbă pentru Dumnezeu. – Sf Ciprian

scrisori. ţie…

 

îţi scriu din nou…

a câta oară… cine să mai ştie…

de-ţi sunt ecou,

e pentru că tu-mi eşti mie, simfonie…

Sibilla


m-ai * frânt *…

sărută lacrimei, înrourează dorul,

înseninează toate câte-au fost şi sunt…

cum mângâierea doinelor mă * dori *,  izvorul

surâsului ce-mi eşti;  m-ai * frânt *…

Sibilla

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la scrisori. ţie…

  1. Pingback: scrisori. ţie… - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

