AZI, MERGEM LA VOT !!!

AZI, MERGEM LA VOT !!!

VOTAM ZAMBETUL, SENINUL, ECHILIBRUL SI RENASTEREA !

DOAMNE AJUTA !

O DUMINICA CU MULT SENIN DEASUPRA CERULUI SUFLETULUI !

E DREPTUL NOSTRU, SA DECIDEM !

AZI, VOTAM !

SIBILLA POESIS

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la AZI, MERGEM LA VOT !!!

  1. allibis zice:

    PS
    Ca să votăm seninul, echilibrul şi renaşterea, ar trebui să votăm copilăria.
    Dar pentru asta nu s-au inventat urne de vot… Păcat…

    Apreciază

  2. allibis zice:

    PPS
    ştiam eu că simt în palmă mâna ce mă purta…
    dar am citit degeaba de sus în jos şi de jos în sus ceva ce abia acum a apărut ochilor publicului…
    eşti rea de bună duşo, dar numai cu cine vrei…

    tamo, daleko… za nas molim se… 🙂

    Apreciază

  3. isabellelorelai zice:

    Să-ţi trăiască puiuţul, Sibilla, să crească mare, sănătos şi fericit. La mulţi ani, copii.

    Apreciază

  4. Oana zice:

    Si eu 😉 La multi ani, puiului!

    Apreciază

  5. corinacretu zice:

    O duminica frumoasa, Sibilla! La multi ani pentru copilul tau! Sa fii fericita!

    Apreciază

  6. ionborgo zice:

    Niko,
    Sa fii fricita alaturi de copilul tau si de cei dragi.O zi frumoasa iti doreste,tata Borgo.

    Apreciază

  7. Elisa zice:

    Sibilla,ii doresc multi ani fericiti lui Zoran al tau si tie sanatate sa-l cresti mare si sa se faca voinic.Te imbratisez si-ti doresc o Duminica reusita. Servus drago! 😆

    Apreciază

  8. Dejan zice:

    A sosit si ziua alegerilor locale. Anul acesta data alegerilor locale coincide cu cea a zilei copilului. Poate ca parintii vor vota gandindu-se poate mai mult la copiii lor ca alta data, sperand la un viitor mai bun. Fie ca aceasta zi sa ne aduca intelepciune privind decizia lor si sa alegem un viitor mai bun.

    Azi am fost o fuga pana la tara si am fost uimit de atmosfera de acolo. Pana in acest an zilele in care se vota erau la fel ca cele obisnuite. M-am bucurat cand am vazut pensionarii, imbracati frumos, ducandu-se sa-si exprime dreptul de a vota si discutand despre diversi candidati analizand atent realizari sau promisiuni. Eu zic ca suntem pe drumul cel bun….

    La multi ani tuturor copiilor!

    Apreciază

  9. Da, trebuie sa votam cu sufletul si cu ratiunea cum spune si Ion Iliescu 😉

    Apreciază

  10. sfinx667 zice:

    @Duso, La Multi Ani , copilarie !
    mi-e dor de copilarie…
    hvala lepo duso
    Niko
    @sestro, multam fain, o duminica senina
    @ Corina Cretu, multumesc frumos, La Multi Ani si nepotelelor tale ! O duminica frumoasa si implinita !
    @Oana, frumoasa mea prietena, multumesc frumos
    o duminica senina ca tine
    @tati Borgo, hvala lepo tati
    La Multi Ani, copilarie !
    O duminica minunata tati borgo
    @Elisa, hvala lepo drago
    O duminica senina si zambitoare
    @Dejan druje, adevar graiesti, am votat pentru ei, puii nostri de zambet
    La Multi Ani, tuturor copiilor lumii !!!
    respecte si recunostinta, Dejane , o duminica placuta si zambitoare ;
    @ Petrisor Socol, ai mare dreptate prietene 😉
    multumiri si recunostinta ;
    O duminica implinita si bogata in zambete Petrisor
    Va multumesc mult, tuturor !!!
    Sibilla

    Apreciază

  11. rose4you zice:

    LA MULTI ANI pentru dragii tai! sa-ti fie sanatosi, ocrotiti si binecuvantati de Dumnezeu cu tot ce-i mai frumos si bun!

    Apreciază

  12. sfinx667 zice:

    @Multumesc mult rose 🙂
    La multi ani si alor tai prietena draga 🙂
    Fi binecuvantata!
    pretuire,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.