Şi…

Şi…

Richard Clayderman – Marriage D’amour – Matrimonio De Amor

şi…

şi dacă-aş îndrăzni, arc peste cioburi frânte,
va tresări surâs, tăişul să-l înfrunte…
şi totuşi de-au rămas petale nerostite,
îmbrăţişate chip doar vântului ştiute…
se pare că-mi e dor să-mi fii cum roua, far…
şi de-oi mai rătăci să-mi spui că… nu-n zadar…

Sibilla


Antonio Vivaldi „Et In Terra Pax”…


Şi…

Şi… iată-ţi scriu din nou… şi cine ştie când… ţi-oi mai zâmbi cum roua, ţi-oi mai trimite-un rând…

Şi… florile de colţ… rămase mărturie, pe-a munţilor Cuvânt, ne fi-vor elegie…

Şi dacă îmi lipseşti … aievea, deseori…şi de mă regăseşti… arc peste praf de nori…

e pentru că aripa-ţi pe-a mea o nalţă-a zbor şi nimeni, niciodată nu v-a opri un şoim…

Sibilla

şi…

Şi… :

…. în iubire, chiar si tăcerea e plină de lumina, având un anume farmec. … ( Paler )

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Şi…

  1. Pingback: Printre in-culţi şi des-culţi « Blogul lui Teo Negură

  2. Nea Costache zice:

    Frumoasele versuri ale dragei noastre prietene virtuale Sibilla, sunt completate intr-un mod fericit de acordurile minunate ale celor doua clipuri!

    Apreciază

  3. matilda zice:

    Minunate versuri. Mi-ai luminat această duminică mohorîtă….
    Mulţumesc, draga mea !

    Apreciază

  4. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 56) « Blogul lui Teo Negură

  5. Pingback: Stiri luate din scurt! | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.