Invitaţie: hai să privim pe fereastră…

Invitaţie: hai să privim pe fereastră…

www.bucataras.ro/

Undeva, departe de mizeria ce-şi flutură tentaculele hidoase pe cărările lumii, mai străjuie încă maci surâzînd a licăr de speranţe…

Ei, macii, se tresar ca din întâmplare potecilor de dor sortire, se trec şoptit, abia de ne zvâcnesc un stropişor de uimire… miracole de nicăieri şi totuşi a … pretutindeni, dar, revin , mereu revin… noi n-avem timp să-i oglindim pe Cerul sufletelor noastre bântuite de… povara supravieţuirii…

picasaweb.google.com/..

Dor de maci…

risipă de parfum suav dezbraci,

sub ploaia elegiilor seduse-n lan de maci

s-or frânge-n stropi de rouă, lacrimi

cum aripi arcuite peste patimi

de vei şopti : mi-e dor…

se tânguie a muguri de lumină, gândul..

al meu, al tău, al multora, cu rândul

ori poate împreună şi deodată, cine ştie…

de dorul lanului cu maci, de silă de pustie…

de dorul ploii macilor poesie…

Sibilla

flickr.com

Eu mi-am imaginat întotdeauna Paradisul sub forma unei biblioteci, alte persoane consideră ca ar fi o grădină, alţii şi-l pot închipui ca un palat, eu l-am imaginat întotdeauna ca o bibliotecă şi aici mă aflam eu…   ( Jorge Luis Borges )

Şi sufletele au nevoie să respire…

Recomandări de lectură… ferestre-n ziduri… :

Constantin Stănoiu – O viaţă împreună :

Comenzile sunt onorate prin intermediul Postei Romane cu plata ramburs: la costul romanului de 25 lei se vor adauga max. 8 lei (cost de transport + ramburs). (Urmeaza sa va comunic pretul exact in urma primei expeditii :) ).

Comenzile primite din Tg-Jiu vor fi inmanate personal, evitandu-se astfel costurile suplimentare de transport.

Pot fi contactat pentru eventuale comenzi (incluzandu-le pe cele engross) si telefonic la numele: 0720.724.455 si 0762.621.662

Cristian Bogdan Hotnoga – Templul păgânilor :

”Există un loc în România unde legenda se contopeşte cu realul şi urmele trecutului se regăsesc în prezent. O echipă de experţi arheologi dar şi căutători de comori se aventurează în căutarea Kogaionului dacic. Potrivnic le stă un grup de oameni înverşunaţi în păstrarea secretului şi respectarea cu sfinţenie a ritualurilor antice. Vor reuşi ei să pătrundă în Templul lui Zamolxe, leagănul civilizaţiei dacice? Îşi vor atinge ei ţelul de a schimba percepţia istoricilor cu privire la civilizaţia geto-dacă?”

Pentru toţi cei care au comandat romanul Templul Păgânilor sau vor dori să achiziţioneze acestă carte pe adresa mea de mail: bogdan_hotnoga@yahoo.com vă menţionez că timpul de livrare nu va fi întârziat. Condiţiile rămân aceleaşi:

  • preţul cărţii este de 15 lei

  • comenzi în afara oraşului de minim 3 volume la care se adaugă taxele poştale

  • autograful autorului pe fiecare

Vă mulţumesc!

Lucia Verona – Labirint obligatoriu :

Labirint obligatoriu – editura TRITONIC

„Draga mea iubita, ne vom desparti pentru totdeauna… M-ai tradat, mi-ai preferat un individ oarecare, n-ai avut incredere in geniul meu! N-ai mai rezistat in modesta mea garsoniera, te-ai saturat de spaghetele mele la doua tigai, n-ai mai suportat ca umblu numai in blugi si nu-mi fac si eu un costum, ca omu’, te-ai suparat ca nu te duc la teatru si la restaurante de lux, te-ai plictisit de prietenii mei, de betiile mele, de noptile petrecute in circiumioara din colt, de femeile cu care mi s-a intimplat sa ma culc uneori, de pensulele si culorile imprastiate peste tot, care-ti patau rochiile, de picturile mele in care nu te recunosteai…”

Cărţile Oanei Stoica Mujea : AICI !!!

Tot AICI puteţi comanda şi : Indicii anatomice şi Războiul Reginelor…

Argument – cărţile, ferestre-n ziduri…

Florin Chilian – Un Arici pe-un camp de maci…:

Nu este alta mai frumoasă şi mai de folos în toată viaţa omului zăbavă decât cetitul cărţilor.  ( Miron Costin )

Cartea este cea mai complicată şi cea mai măreaţă minune dintre minunile create de omenire în calea ei spre fericire.   ( Maxim Gorki )

Sibilla

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

imagini preluate de pe google.ro

music- youtube

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Atitudini, Ganduri cu parfum de poesii..., Oaspeţi, Pilde şi „aduceri aminte”..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Invitaţie: hai să privim pe fereastră…

  1. m zice:

    „se tanguie a muguri de lumina, gandul”…iti multumesc, in egala masura, pentru tremurul macilor tai si pentru kogaionul cel scufundat in mistere…inca…

    Apreciază

  2. Pingback: De prin bloguri « Oana Stoica Mujea

  3. Sibilla zice:

    Oana,
    Scrie şi nu te opri, Crăiasă !
    Să te faci bine repede, că-l rugăm pe Doamne, Doamne, da asta simţi…
    SUCCES în toate !

    Apreciază

  4. leo zice:

    Mă-mbucurez să constat că ai ales un articol ce o caracterizează pe acea Sibilla profundă care a dus Sfinxul cel nou în pragul cifrei de 250.000 de vizitatori. Şi, pentru că tortul aniversar merita o cireaşă în vârf, se întâmplă şi ca unul dintre următoarele comentarii, nu spui care, să fie unul „rotund”: 12.000 (nu se includ aici vizitatorii şi comentatorii vechiului Sfinx – peste 100.000, respectiv vreo 8.000, dacă mă ajută pe mine bine memoria zăuitucă… ). Cine se încumetă? Sper să fie ceva ca de ocazie…
    PS
    Sibilla, să te cauţi de premiu pentru comentatorul 12.000…

    Apreciază

    • Sibilla zice:

      Draghe Baciule, draghe…
      Am Cerber, * vede * de toate, nu mă plâng că-i cu păcat, ba dimpotrivă, mă mândresc cu mândreţe de Şef ! 😉 🙂
      Şi eu mă-mbucurez foarte că am coleg de blog, ÎMPREUNĂ cu care reuşesc să menţin sfinxul Sfinx. Ştii bine că fără de * şuturi *, măscăreală şi răvaşe cu zâmbete, n-aş reuşi, d-aia zic, mereu : Hvala Lepo, duşo !
      Ahaaaaaa… premiu va să zică… fieeee… da reciproc 🙂

      Apreciază

  5. Vă mulţumesc frumos pentru promovare şi vă rămân îndatorat. Sincer, m-am speriat văzându-mi coperta propriei cărţi, aşa mare în faţa ochilor. Toate cele bune!

    Apreciază

    • Sibilla zice:

      Cine merită, MERITĂ !
      Templele… ştiţi că mi-s dragi tare… la fel şi prietenii de suflet, oamenii deosebiţi ce am şansa a-i întâlni fie şi numai pe cărările virtualului.
      Pe Sfinx, sunteţi la categoria Oaspeţi de Soi şi vă mulţumim frumos de onoare!
      stimă şi respect,
      Sibilla

      Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.