Şi totuşi, Iubim România ! Votăm pentru NOI! Leapşă de la Mogul !

Şi  totuşi, Iubim România ! Votăm pentru NOI! Leapşă de la Mogul !

Final Countdown cello and orchestra:

Atenţiune, Naţiune! S-a frânt PD-L-ul !

Portocaliii, greii, va să zică, ŞTIU că Băsescu e terminat. Momentul acţiunii!

În jurul marinerului, tot mai puţini, din ce în ce mai puţini, previzibil. Şi tot previzibilă şi * resemnarea * cumva, a greilor, câştigă Preşedinţia, altcineva, NU de-al lor… Ei şi ce ? Se sfătuiră, evident nu de azi, ieri, alaltăieri…. cine preia conducerea PD-L ? La mintea cocoşului, a NU se citi Cocoş Udrea, care oricum NU-i străină nici turturica de ceea ce va urma, dar, la ce teatru zace-n duduia… Buldogul Blaga, pregătit, Frunzăverde, pe poziţii, ca-ntotdeauna, ceilalţi au cam înţeles situaţia şi, virează, unde e mai cald, dară… Prioritatea şmenarilor, viitoarele Alegeri, NU acestea!

Preiau frâiele PD-L  tandemul arhicunoscut Blaga-Frunzăverde sau Videanu-Bercovici, s-au au … bătut palma, om videa, curând, n-aşe ? Cum ne-om dumiri şi ce fac cu… duduia Leana, pe care posibil s-o păstreze de… sponsor, ce naiba !

Să spun : încaieră-i drace!…. Păi ACUM, e… util, da nu poci şi nu vreau să nu  gândesc cu bătaie lungă : închideţi ochii, vizualizaţi un Blaga prezident şi-un Frunzăverde Premier… Măicuţa mea Doamneeeee… DAAAAR, un Preşedinte Autentic, şi mai ales un Premier Autentic ACUM, ar putea preîntâmpina multe, nu-i aşa ?

Între timp… :

* Secretarul general al PDL, Vasile Blaga, a declarat, ieri, înaintea sedintei BPN, referitor la afirmatiile presedintelui Traian Basescu privind un guvern PDL-PNL, ca el si-a dorit acest lucru din campania electorala trecuta, dar Calin Popescu Tariceanu a refuzat. El a spus ca nu exista discutii în acest sens în acest moment, informeaza Mediafax. Un alt lider PDL, ministrul transporturilor, Radu Berceanu, a precizat ca varianta unui Guvern PDL-PNL a existat si anul trecut, pe vremea aceasta. „Din pacate, nu s-a materializat. Sigur, catre PNL si UDMR sa îndreapta primele noastre optiuni, din motive ideologice, arhicunoscute si foarte vechi, dar aici trebuie din amblele parti sa existe o dorinta, ceea ce anul trecut si pâna azi nu a existat”, a spus Berceanu. Ministrul PDL a spus ca nu stie sa existe discutii între PDL si PNL, pentru o viitoare formula guvernamentala. *

http://www.gardianul.ro/Liberalii,-invitati-de-presedintele-Traian-Basescu-la-guvernare-s147878.html

Cristian Tudor Popescu :

* concurenţa neloială… ceea ce se-ntămplă ACUM este concurenţa neloială în domeniul politic… *

* preşedintele Băsescu, ca autoritate publică NU are voie să forţeze, să influenţeze un Referendum.. *

* cred că NU e important NIMIC în ceea ce-l priveşte pe… Boc *

* nimic NU are explicaţie logică, ceea ce vedem acum, este un MĂCEL logic… *

* va pica acest guvern, Croitoru, e firesc să se-ntâmple asta… *

* se-ntâmplă foarte puţine lucruri utile… *…

condei

Tot în acest timp, primesc o Leapşă, * Leapşa de la Mogul * mi-e dăruită de către Nea Costache, olteanul preferat.

Mogulul zice :

* Vreau să dau si eu o leapsă. Semn de serioasă maturizare on-line.

Sunt curios (si nu neapărat la modul platonic) care sunt, după părerea voastră, cele mai bune condeie din on-line-ul românesc. Care sunt cei mai buni ”creatori de continut” original (dincolo de marketing, pricepere tehnică, influentă etc). Talent la taste, asadar. *

Olteanul prieten drag, Nea Costache… :

* Sibilla… ale cărei versuri n-ai cum să nu le-ndrăgeşti… *, nah…

În haosul naţional, cătrănită cum sunt, şi eu nu spui când sunt rău di tăt, dar, prietenii aceştia ai mei de suflet, mă simt, mă iau de mână şi-mi ating inima, fără ca eu să scot sunet… pricepeţi voi ? Sunt şi, mi-e deajuns să mă răsară iarăşi zâmbet! Nu-l iert pe oltean! Cine-a mai auzit de turbo-sibilină, emoţionată… uf, Şefu numai, Duşo Leo, un Condei drag mie… dar acu, recunoscui public, că am până şi arkana de dumneamea şi-o latură d-aista, n-avui de ales dacă mă desconspiră olteanu * afurisit * 🙂

Transmit Leapşa Mogulului, la rându-mi.  Condeie remarcabile, talent la taste… păi cine m-a impresionat şi mi-a tăiat respiraţia ori m-a zâmbit, cine-mi place mie rău, că-s Cei Mai Răi de… BUNI, sunt 7 evident :

Mile Cărpenişan – care-a câştigat al 6-lea război, şi-am spus TOT, căci Mile e… MILE !

Victor Ciutacu – cel mai bun de departe, arogant, genial şi care ne cere să-l iertăm pentru asta… da să luăm notiţe nu-i bun?…  căci eu aia fac şi-l Respect de… cel mai bun Condei şi nu numai !

Adrian Năstase – Arogantul are şi Talent la taste şi-un umor special, este-un fin psiholog, uneori enervant , un supravieţuitor şi-aveţi să vă convingeţi, un Învingător căci este Cel mai Bun Prim Ministru al României şi va fi din nou ! Minte cine nu recunoaşte !

Sorin Roşca Stănescu, o spune oricât ar fi de riscantă, de periculoasă, ştirea…. ne dă informaţia… dobro !

Sătmăreanca – Unicoarna e pe cinste, şi mi-e drag Condeiul ei, clar!

Isabellelorelai – RESPECT pentru Condeiul şi implicarea ei efectivă şi neobosită în Lupta pentru Viaţă ! Isabellelorelai, un model, pentru noi, toţi !

Viorel Muha – petale pentru suflet, am zis !

În curând, în online-ul românesc, un pui de zâmbet, care-mi trimite mie cele mai frumoase mailuri * Te Iubesc Mami ! *, * mirosul tău frumos de Mami *… ăsta Condei!!! Zoran de sibilină!

Şi-mi plac mult, mult , tare mult … tinerele Condeie : Alexandru Marin,   Măriuca de George,… Greii:  Adrian PăunescuGeorge Şerban, şi Lucia Verona, Împărăteasa cu suflet cald  păi cum s-o uit pe Crăiasa Oana sau pe Maria Metaforelor, ori pe Luptătoarea AYA… de la ECHILIBRU nu lipsesc, am ce-nvăţa, Bădin e Unic, apoi Flavius Obeadă şi Neliniştitu,  Judecătorul Cristi Danileţ , Agnosticus şi drugarica Roxana Iordache…  Mădălina, Mălina…  toţi cu talent la taste şi Condei !

Hvala Lepo, tuturor acestor Condeie pe care cu drag le urmăresc, am ce învăţa ! On-line-ul românesc s-a maturizat prin CALITATE, a Devenit o Voce, una PUTERNICĂ, dar şi păstrându-şi fărâmă de suflet, frumuseţe, Licăr de Lumină !

Vom ieşi la Vot şi vom vota Schimbarea! Hai  România ! Jos Băsescu ! Jos Mafia Portocalie!

Dincolo de Târfa Politică, de culise, scenarii, mizerii, suferinţe sau nelinişti pot să spun : şi totuşi Iubesc România, şi totuşi există Iubire, şi totuşi există… Speranţă! Doamne Ajută!

Sibilla


imagini preluate de pe google.ro

muzica – youtube

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Atitudini, Ganduri cu parfum de poesii..., Oaspeţi, Pilde şi „aduceri aminte”..., Sibilla și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Şi totuşi, Iubim România ! Votăm pentru NOI! Leapşă de la Mogul !

  1. Mana zice:

    Mulțumesc, Sibilla! 🙂

    Apreciază

  2. madalina zice:

    Te sarut, Sibilla, numai bine!

    Apreciază

  3. Inka zice:

    Buna ziua! ati dori un schimb de linkuri? daca da, astept un email sau un mesaj pe blogul meu. O zi buna va doresc!

    Apreciază

  4. alice zice:

    Frumoase randuri si ganduri scrise cu multa daruire si suflet bun.

    Apreciază

  5. ELMMAR zice:

    Dedicatie pedeleilor:

    Doamne, fa-ma prost !

    De-ar fi sa-i luam pe toti la rand,
    Si actualii, dar si fostii,
    Cei mai destepti de pe Pamant
    Au fost intotdeauna….PROSTII.

    Nu te ruga la ursitoare
    Sa-ti faca-n viata ta vreun rost,
    Mai bine urla-n gura mare:
    „Iubite Doamne, fa-ma….PROST!”

    De ce sa tragi ca la galera,
    Sa-nveti atatea fara rost,
    De vrei sa faci o cariera
    Ajunge numai sa fii….PROST.

    In lumea asta cu de toate,
    Unde se-nvata contra cost,
    Pacat ca nici o facultate
    Nu da si diploma de….PROST.

    Avem impozite cu carul,
    Dar inotam in saracie
    Si ce buget ar avea statul
    Dintr-un impozit pe…..PROSTIE…

    Ei sunt ca iarba, cu duiumul,
    Sa nu-i jignesti, sa nu-i improsti!
    O, Doamne, de ne-ar creste grâul
    Cum cresc recoltele de …PROSTI.

    Si-n lumea asta rasturnata,
    Unde cei strambi sunt cei mai drepti,
    Savantii nostri mor de foame
    Si numai PROSTII sunt destepti.

    Apreciază

  6. i.o.flavius zice:

    Multumesc mult!
    Iar melodia… hmmm… ma unge la suflet… 😉
    toate cele bune!

    Apreciază

  7. Sibilla zice:

    Vă mulţumesc frumos pentru vizită, tuturor !

    @Mana,
    Eu vă mulţumesc, Împărăteasă 🙂
    Notiţe de unde zisăi, iau, că-i Cel mai Bun ! 🙂
    respecte şi stimă,
    Sibilla

    @Mădălina,
    Calde îmbrăţişări, drugarica !
    Sibilla

    @Inka,
    Cu drag, de ce nu ? 🙂
    Să ne citim sănătoase şi voioase 🙂
    respecte,
    Sibilla

    @alice,
    Adevăru-i că nu mă plac rea, dar spun lucrurilor pe nume căci Ne-am Săturat de aceşti şacali, e prea mult !
    Despre prietenii de suflet, Oamenii Zâmbet, numai de Bine, am ce învăţa de la fiecare din ei toţi ! 🙂
    numai bine, bucurii şi împliniri,
    Sibilla

    @ELMMAR,
    Subscriu, of course, că şi-o merită Dedicaţia, pedelicii-limbrici!
    Senin pe Cerul sufletului tălică frumos, druje,
    Sibilla

    @i.o.flavius,
    Eu îţi mulţumesc!
    Melodia e… ca un semnal, un Licăr şi-mi place rău şi mie 😉 🙂
    Doamne Ajută!
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.