răscruci…

răscruci…

549603_493026704149048_120916508_n

sursa imaginii : aici

„Aminteste-ti ca oriunde ai fi si oricum te-ai simti, Dumnezeu stie!”

*******

se hodinește toamna-n palma mea, 
că ar mai sta un timp, să plece n-ar mai vrea..

și totuși, iacă, zbateri, iarnă grea..

și-mi spune vântul o povastă de demult
când sufletu-mi penel doinea:

să… uit… să uit….

sibilla

1497714_493087770809608_920272374_n

sursa imaginii : aici

” Sunt unele lucruri, în iubire, care nu se pot spune decât în taină. ”

Mihail Drumeş

…….

pe pulpa nopților : pustiu..

sărutul fulgilor, târziu..

mă-ndemn să-mi amintesc, să scriu..

habar n-am cui.. însă, mă știu…

Of, doru-mi de frumos! mă-ncrunt…

tresar pereții sterpi, luceferi mai demult;

ți-aș scrie ție un colind.. de urlet nenăscut,

dar…  azi, nu vreau, nu pot… ascult..

sibilla

*******

1452419_424279231031112_1322375945_n

”Priveşte fără pretenţia de a pricepe totul. Există lucruri pe care le vei înţelege mai bine din amănunte şi din tăceri decât din vorbe. Aşa cum există gânditori care pot fi înţeleşi mai bine din îndoielile lor decât din certitudinile lor.”

Octavian Paler

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la răscruci…

  1. Radu Humor zice:

    SĂRBĂTORI FERICITE !
    Cu sănătate, tihnă şi belşug !

    Apreciază

  2. Radu Humor zice:

    Citiţi şi vă dumiriţi !
    Nu vă lăsaţi prostiţi !

    Apreciază

  3. Sibilla zice:

    adevăr !!
    An Nou cu împliniri, Radu !!

    Apreciază

Lasă un răspuns

