Uneori, lăcrimăm nuferi…

395513_320757461376592_80009689_n

Uneori, lăcrimăm nuferi…

în loc de motto :

” Există chei care deschid uşi pentru care nu sunt făcute. ” ( pe urmele gândului ! )

*******

într-o zi și.. pe când…

într-o  zi,  ai să-mi iei..

și în alta, mai vrei,

altă zi, ai să-mi ceri,

iar în alta, mai speri..

într-o zi.. iarăși iei,

ai cu tine… mii ” chei ”…

altă zi… din nou ceri,

eu… rămân cu..  păreri…

dar pe când ai să-ntrebi,

înainte să iei..

și  pe când ai s-observi,

încetând să mai speri:

că sunt  tristă, că.. SUNT,

geaba vrei să ascult,

dacă nuferi în poală,

lăcrimez.. să nu-mi doară…

………………………………..

” într-o zi și.. pe când… ”

o șoptesc, gând cu gând,

obosind să aștept

să existe drum drept,

” într-o zi și.. pe când… ”

poate nu-i prea curând,

însă fi-vor cândva:

nuferi și-n taina ta…

și-ai să vezi că.. nu dor

lacrimi ninse, covor,

că-ntr-o zi, am să iau,

iar în alta, mai vreau..

altă zi, am să cer,

și.. mereu am  să sper…

sibilla

Nuferi albi

” Uneori, lăcrimăm nuferi… Nuferi  cu parfum de speranță și aripi.. aripe Lumină. ” – sibilla

*******

” În dragoste, a iubi înseamnă de multe ori a înţelege. ”

”O atingere uşoară e dragostea. Sub mângâierea ei înfloreşti în tihnă.”

About Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Uneori, lăcrimăm nuferi…

  1. matilda spune:

    Superb, dragă Sibilla !

    Apreciază

Lasă un răspuns

