Nista mi nije…

Nista mi nije…

nu am nimic…

chiar dacă deseori sunt cum vârtej amar , 


tu ştii, că frigu-mi e senin, că nu-s ce altor par….


iar plânsu-mi poate nu-n zadar


mai rar,


arar…

………………………………………………….

ah, rouă de migdal…

( sibilla )

sursa imaginii : aici

”I zauvijek sam ostao gladan ljubavi i pažnje: niko me u životu nije mogao iznenaditi grubošću i uvijek sam je očekivao, a svako me mogao pridobiti pa i prevariti pitomošću, nježnošću, prijateljstvom, pa i kad bih se prevario, opet sam uvijek bio spreman da naletim na isti mamac.”
~Meša Селимовић

*******

Nista mi nije, nista mi nije
samo u dusi hladno mi je
jedan mi covek odnese srecu
nikada vise voleti necu…….

Sibilla

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Nista mi nije…

  1. Bouda Francisc zice:

    Sibillo,
    Citesc de oarece vreme cele scrise aici. Trag concluzia că ești o sârboaică de undeva de prin Banat, inteligentă cât șapte și ”năroadă” cât zece. Îmi place asta. Tare mi-ar place să îți cunosc adevărata identitate. Și eu sunt un sărit de pe fix, raportat la ceea ce văd în jurul meu. Afirm asta în gura mare, fiindcă dacă ceea ce trăim se numește normal, atunci e o certitudine faptul că personaje ca tine , sau poate ca mine, sunt niște bieți nebuni trăitori într-o lume în care nu au ce căuta. Continuă să-ți ”urli” ”nebunia”, poate-poate că cei ”normali” te vor auzi cândva. Eu, te-am înțeles, dar sunt doar unul dintre ”nărozi”…

    Apreciază

Lasă un răspuns

