” noptile Poetului sunt ingeri pe Cerul sufletelor ostenite de sete… ”

” noptile Poetului sunt ingeri pe Cerul sufletelor ostenite de sete… ” 

Cristi Buică – până la tine… :

De ziua mea. Sibillei.

De ziua mea-mi permit sa-ti scriu/
poemul ce din slavi imi cobora/
un infocat zburdalnic bidiviu/
ca si cum astazi ar fi Ziua ta.

O sa imi fac din inima trasura/
pe tine-am sa te-asez in locul meu/
caci te iubesc cumva peste masura/
si nimanui n-am spus numele tau.

Dar imi permit sa te iubesc acum/
intr-un poem fantastic,si el vrea/
sa te sarbatoresc precum/
de ziua mea ar fi chiar Ziua ta!

Si nici o borna n-am sa las pe drum/
nici un indiciu nu va spune cine/
esti tu iubita mea si cum/
an dupa an sarbatoresti cu mine.

Zburam de ziua mea spre o Gradina/
si tu iubito cine esti nu stii/
caleasca noastra insa este plina/
de cantece voioase de copii.

Se vor mira cat suntem de frumosi/
ne vor ura preoti si farisei/
si multi ne vor huli invidiosi/
ca implinim mai multi ani decat ei…..

Si a cazut o noapte peste lume/
cei vii s-au prefacut iar in strigoi/
o noapte fara stele,fara nume/
caci toate stelele-au plecat cu noi.

Ajunsi acolo-n Valea Tineretii/
vin si nectar si-ambrozie vom bea/
si-n sclipitorii zori ai diminetii/
iti fac cadou iubito,ziua mea!

cu pretuire si dor–-stevapantelici

Cristian Buică – Castelul de hazard… :

Scriu.

” noptile Poetului sunt ingeri pe Cerul sufletelor ostenite de sete… ” – Sib.

scriu…
ştiu…
pare că în pustiu,
da-s viu re-viu…
şi… scriu !!

sibilla

de ” neînţeles ”…

taine, se plâng în tăcere
şi e frig şi e doi, a durere…
mi-e dor…

se curg risipă de petale
în valuri de viori, a… jale…
nu flori,

tresar cuvintele, surâs..
vocalele ce nu s-au nins
culori…

tu, gândul alungat-n vânt
de teama vr-unui legământ
cum dori…

sunt doar un licăr, necuprins
tu, şoapta care a învins
al nopţii cor…

………………………………………………….

S-a sinucis sărutul tainelor în vers…
parfumul, stins, nainte de a-l fi cules,
mi-e iarăşi dor…

Sibilla

Sibilla&Steva Pantelici&Cristian Buică

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Oaspeţi, Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

