S-a întâmplat să se întâmple…

S-a întâmplat să se întâmple…

a gorgeous music video with ballet~~ and the dancer is the lovely Polina Seminova:

 

 

Uneori m-am gândit că la naşterea mea ursitoarele au vrut să-mi dăruiască un cerc. Dar pe drum au pierdut o bucată din el şi, ajungând lângă leagănul meu, n-au mai avut ce face. Şi-au zis, probabil, „să se descurce cum va putea, şi dacă va fi înţelept se va preface că n-a observat”… Prin spărtura cercului meu, singurătatea m-a pus mereu la încercare. ( Octavian Paler )


S-a întâmplat să se întâmple…


S-a întâmplat să plâng magnolii…şi vânt să sângere pe piatra morii…

să-mi sece paşii ca  să licăr, iarbă… lăsând să mă strivească roua, ca apoi, să mă înalţ întreagă…

S-a întâmplat să fiu, când linişte cuminte, când ţipăt ascuţit ori numai luare-aminte…

să-mi râdă temerile-n faţă, fulger, tunet… şi când credeam că nu mai pot, să mă aud rostind * ba da, mă-ncumet ! *…

S-a întâmplat să ştiu naintea tuturor, ce-i mâine, dar, să nu pot pătrunde despre mine…

să-mi fie Luna soră şi demiurg, Saturn… nimic să nu m-abată, nici răni, în al meu Drum…

S-a întâmplat să-mi muşte deseori, doi sori din tâmple şi să cred că-s nori…

să-mi doară cântec dar să mă zâmbesc povaţă… să murmur nopţi dar lacrima să o transform în dimineaţă…

Sibilla

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la S-a întâmplat să se întâmple…

  1. rokssana zice:

    „să-mi sece paşii ca să licăr, iarbă.”…foarte expresiv

    Apreciază

  2. matilda zice:

    Superb, draga mea !
    De unde se vede că nu eşti numai o luptătoare, ci şi o romantică incurabilă….

    Apreciază

  3. Pingback: Poveste de vis (31) « Teo Negură

  4. viorel grecu zice:

    Un articol destul de interesant !

    Apreciază

Lasă un răspuns

