Penitenţă…

Penitenţă…

O Mare e Tu – Andrea Bocelli & Dulce Pontes:

Câţi or fi înţeles ÎNŢELESUL …

* Indivizii, ca şi popoarele, plătesc toate păcatele săvârşite contra moralei. Pentru unii pedeapsa vine imediat, pentru alţii pedeapsa aşteaptă; de n-ar fi ordine în Univers, n-ar merita să trăim, dacă n-am avea convingerea că este o lege morală a lui Dumnezeu, pe deasupra noastră a tuturor. * – Tache Ionescu

* Intr-adevar, idolii pe care i-am iubit atata timp, mi-au scazut valoarea-n fata oamenilor, mi-au inecat cinstea intr-o cupa prea putin adanca si mi-au vandut reputatia pe-un cantec.  Intr-adevar, intr-adevar, cainta adesea inainte am jurat- dar fost-am eu serios cand am jurat? Si iar si iar sosit-a primavara cu trandafir in mana- penitenta mea zdrenturoasa doar o carpa roasa. * (Omar K.)

* In ce-am lucrat de e vreun bine,

l-a-nfaptuit doar mana Ta;

dar unde nu Te-am urmarit pe Tine,

mi-ai spus chiar Tu: e vina mea.

Nu-mi lua a ochilor viziune

oricat as decadea sau prospera,

de ajutorul omului sa n-am nevoie,

dar sa-l ajut pe cel ce-i in nevoie grea.  *

(Rudyard Kipling)

* Pe  poteci  stramte  si abrupte  se  ajunge  la fapte  mari. * (V. Hugo )

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Pilde şi „aduceri aminte”... și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Penitenţă…

  1. Bibliotecaru zice:

    Cui trebuie să i se arate înţelesul, i se arată. De foarte mult timp m-am convins de acest lucru.

    Apreciază

Lasă un răspuns

