Fără final… Mali pauk…

Fără final… Mali pauk…

Fără final, dar… trainică… cum  florile de colţ, aşa e elegia noastră.

CECA & ERA OJDANIĆ-mali pauk:


Za tebe bi zvezde skinuo sa neba
ukrotio vetar, munju, ako treba
samo kad bi meni ruku dala
dodji mala

Refren 2x
Da sam pauk, mali pauk
veliku bi mrezu pleo
da bih tebe upecao
ludo sam te zavoleo

Sa tobom bi budan docekao zore
preskocio brda, preplivao more
samo kad bi meni ruku dala
dodji mala

Refren 2x

Zbog tebe se tuga pretvara u srecu
zavoleti drugu ne mogu i necu
samo kad bi meni ruku dala
dodji mala

Refren 2x

Clipe…

Un bărbat abil se ascundea sub această înfăţişare modestă, un bărbat care a ştiut să facă din prezenţa lui o otravă plăcută, pe care mi-o dădea şi mi-o refuza capricios, ca s-o doresc din ce în ce mai mult. ( Cella Serghi – pânza de păianjen )

Greşeala pe care o face fiecare dintre noi este că se gândeşte prea mult la micile lui înfrângeri, la dorinţele lui personale şi prea puţin la acest miracol care e viaţa, la obligaţia pe care o avem faţă de ea, obligaţia de a o face mai frumoasă, mai bună… ( Cella Serghi )

El strângea căldura soarelui; eu o culegeam din zâmbetul lui….

Răvaşe…

Nici nu ştii ce greu e să redai culorile, vibraţia aerului, sunetul unei clipe. ( Cella Serghi )

Şi totuşi, am să-ncerc să redau clipa… clipa noastră .. :

albastrul viu ni s-a zâmbit… cum clipocitul molcom, a izvor… şi sufletu-mi te-a oglindit de-atunci… că mi-ai  rămas o taină, şoaptă, şoapta mea şi… un mereu fior…  ( Sibilla )

Fără final…

Nu există final… tu nu ai reuşit să te prefaci în păianjen, eu nu m-am * sacrificat * , de-aceea a rămas curat şi limpede * orizontul *… Tamo, daleko… sfera se va fi fiind întregii sau, poate nu, ori, poate da, cine ştie… Irelevant. Importantă cu adevărat e numai puterea zâmbetului. Acel zâmbet pe care sufletul tău l-a fulgerat şi inima mea l-a luminat şi de atunci ne-a rămas Apă Vie nouă. Nouă, florilor de stăncă…

( Sibilla )

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Fără final… Mali pauk…

  1. Dar e tare si noul imn al crizei, KK – MAKA

    Apreciază

  2. spatarusorin zice:

    Buna ziua,

    Va contactez in legatura cu un parteneriat constand in link-exchange. Am observat ca detineti un blog foarte interesant si mi-ar face placere sa colaboram

    Va propun umatoarele 2 site-uri pentru link-exchange:
    -Motruinfo:
    titlu:Motruinfo
    link: http://www.motruinfo.ro

    -Famouswhy.ro
    titlul: Intrebari Faimoase
    link: http://ask.famouswhy.ro/

    Daca sunteti deacord adaugati cele 2 linkuri si astept un raspuns din partea dumneavoastra (includeti titlul si linkul catre blogul/blogurile dvs) pe sorin@motruinfo.ro si voi posta linkuri catre site-ul dvs de pe ambele domenii. Daca mai detineti si alte siteuri/bloguri sunt as fi dispus sa le includ in aceasta oferta si pe acestea.

    Cu respect,
    Spataru Sorin
    Stiri si articole la http://www.MOTRUinfo.ro &http://www.famouswhy.ro

    Apreciază

Lasă un răspuns

