Romanţă de departe…

eliamekra1.blogspot.com/

Romanţă de departe…

ştii..  te-aş iubi cum roua dimineţii, fagur munte..

le-aş poruncii izvoarelor să îţi sărute

a tale tâmple, cu poesii…

fără de tine , n-ar mai fi să fie nici luceferi, mări,

aş rătăci căutându-te a ură-n patru zări,

să te  răsai, să-mi vii …

îngenunchez la uşa zâmbetului tău, icoană mie,

plâng rugă îngerilor să-l vegheze, să îl ţie,

cheiţa inimii ce numai tu mi-o ştii…

tu, curcubeu al nuferilor de argint şi foc,

binecuvântă-mi ploi cu boabe de noroc,

zâmbeşte-mă deasupra de pustii…

Sibilla

Anna Vissi – Σ’αγαπώ :

* Dragostea: Eu sunt totul şi nimic. Sunt ca vântul şi nu pot intra acolo unde ferestrele şi uşile sunt închise. I-am răspuns: Dar eu sunt deschis pentru tine. Iar ea mi-a răspuns: Vântul e făcut din aer. Este aer în casa ta, dar totul e închis. Mobilele se vor umple de praf, umezeala va distruge tablourile şi va păta pereţii. Vei continua să respiri, vei cunoaşte o parte din mine – dar eu nu sunt o parte, sunt Totul şi asta n-o să afli niciodată. *  – Paulo Coelho

ΤΕΡΖΗΣ: ΣΕ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΓΩ:

* Dragostea poate fi o experienţă mai înspăimântătoare decât aceea de a te afla faţă în faţă cu un arcaş care ţinteşte spre inima ta. Dacă săgeata îşi nimereşte ţinta, eşti mort şi de restul are grijă Dumnezeu. Dacă te loveşte dragostea, trebuie să-ţi asumi singur consecinţele. *  – Paulo Coelho

* Iubirea este singurul lucru care activează inteligenţa şi creativitatea, care ne purifică şi ne eliberează. *  ( Paulo Coelho )

Sibilla

citate preluate de pe http://autori.citatepedia.ro/

muzica grecească – youtube

imagini preluate de pe google.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

