Iubirea – forţă, echilibru, viaţă… Dragobete

felicitari.sentimente.ro

Iubirea – forţă, echilibru, viaţă… Dragobete

S-aveţi parte de Iubire!

Să iubeşti, să iubeşti… asta ar însemna Dragobete cu… Iubire! Să-ţi fie drag să iubeşti, iubind!

Dragobete, provine din slavă, slava veche. Astfel * dragu * şi * biti *, împreună, înseamnă,  * a fi drag *.

Tradus din dacă : „trago” – ţap si „pede” – picioare, devine in timp, in drago, respectiv beţe.

No hai să descântăm, de Dragobete :

„Flori de fragă/Din luna lui Faur/La toată lumea sa fiu dragă / Urâciunile să le desparţi”.

Tuturor celor ce-mi sunteţi dragi de dragi, dragii mei traci, era musai să spun azi, că-mi sunteţi dragi, că vă iubesc…. româneşte!

Nicoleta Voica-Lasă-mi Doamne ce iubesc:

lasă-mi Doamnie ce mi-i drag

să trăiesc ca frunza-n fag

până-n şiasu d-oi muri

să-mi fac toacie voili….

Şi tot vouă, cu mult drag, Ceca – Nagovori:

Nagovori bela zena
Ciganina da ne luta drumovima, nagovorila
Nagovori otac sina
Da ne pije s kumovima
Samo tebe nisam mogla ja

Nagovori majka svog jedinca da se zeni
Da u vojsku podje s prvom lastom sa jeseni
Nagovori ljubav ratnika da frulu svira
Srce bogatasa da sirotu dragu bira
Samo tebe nisam mogla ja
Da mi kazes, da mi kazes da

Nagovori suma vuka da prezimi s jaganjcima
Suma vuka nagovorila
Nagovori sunce grozdje da zri danom u nevreme
Samo tebe nisam mogla ja…

S-aveţi parte de Iubire, câtă puteţi duce! Vă iubesc !

Azi, de Dragobete, Mile şi Ramona Cărpenişan, sărbătoresc un an de căsnicie. Dragilor noştri , Casă de Piatră şi Iubire cât cuprinde,  mereu! La Mulţi, Mulţi Ani de Iubire MRC !


Şi tot astăzi, de… Dragobete, Mircea Badea, mai adaugă un an în buchetul vieţii ! La Mulţi Ani, Badea, să ne tot bucuri !


Sibilla

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Pilde şi „aduceri aminte”... și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Iubirea – forţă, echilibru, viaţă… Dragobete

  1. theodora0303 zice:

    Buna seara,
    Pana la urma cine este doamna Aya?
    Despre tine am auzit doar de bine de la Mihnea si de la Victor.
    Am ezitat pana acum sa iti scriu dar sa stii ca esti la mine in blogroll de cateva luni.
    O seara buna!

    Apreciază

  2. Pantera Roz zice:

    Sibilla, cu scuze, un off-topic, dar crede-ma ca merita. Pentru tine si pentru cititorii tai:

    CLANUL FACE BANUL
    http://www.jurnalul.ro/stire-special/clanul-face-banul-536980.html

    Apreciază

  3. Sibilla zice:

    @Teodora,
    Va fi reciproc, azi te adaug şi eu !
    Aya e doar ea, atât că ea crede că e mai mult decât e, că AN e proprietatea sa privată şi că NUMAI ea are dreptate, surse de informaţie, şi de regulă se erijează în ceea ce NU e.
    Eu am o vorbă pentru cei ca ea, să fi tolerat nu-i tot aia cu a fi respectat 😉
    Să nu te laşi intimidată de nimeni niciodată!
    Despre Mihnea mă abţin că mă * bate * şi ne sfădirăm recent, nu am de spus nici de bine, nici de rău, îi respect calităţile însă şi, da avem şi opinii diferite. Intuiţia-mi spune că e om bun deşi mai pozează el în drăcsâncea 😉
    Victor e de-aceiaşi parte a baricadei şi n-am să-i permit unuia ca Ovidiu să spună nemernicii, pt că nu sunt adevărate.
    prietenie şi preţuire Teo,
    Sibilla

    @Pantera Roz,
    Hvala lepo !
    Mi-am permis să dau şi altora linkul, l-am direcţionat şi la AN pe blog, căci sunt unii care insistă că io-s nebună şi inventez…
    Aşteptăm şi ceva despre clanurile cărăşene, şi să sperăm cât mai curând !
    RESPECT !
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

