Într-o zi…

hirondelledemer77.wordpress.com/

Într-o zi…

( răspuns * şfuncului * aplicat… leapşă )

Stâncă…

nu-ţi fost-am îndeajuns de sobră

când timpul ai pitit sub robă?

n-am frânt destulă îndurare

cu care-mi umileai mirare ?

de nu aş ştii… te-aş fi născut,

din ale şoaptelor trecut

şi tot nu m-ai ierta, să uit…

încă-ai dori să mă ascut

cum urletul în aşternut

străine, ce…  nu m-ai avut…

Sibilla

medicina-si-spiritualitate.blogspot.com/

Templul…

străinule de… nicăieri…

Lumina Templului de-o ceri,

n-o vei putea purta…

surâs-ai strâmb, şi, n-ai pătruns

în Ieri, al Mâine-lui ascuns…

ţi-e raniţa de … glod, prea grea…

venit-ai mască şi pleci… fiară

a răzvrătiţi, odinioară

ce n-au crezut în Taina Sa…

te du… cândva, de-i reveni

să te desprinzi cum Ape Vii

din Tâlc să sorbi ce vei… uita…

… chiar Muma Geea-ţi va cânta

aripe din pocale, Stea…

iară de ba, nu eşti cum Ea…

( ci, iarbă … iarba rea… )

Sibilla

* Omul? Nu există „omul” decât în tratatele de filosofie care se mulţumesc cu abstracţiuni. În realitate există mai multe feluri de oameni. Există călăul, există victima, există martorul care se amuză, există martorul indiferent, care nu aude sau pleacă pentru că nu-i place spectacolul, îl deranjează sau îl face să sufere. Mai există şi cel care se revoltă. Dar pe acesta nu-l poţi vedea totdeauna, îl copleşesc martorii dintre care se aleg mereu şi călăii, şi victimele, pentru că spectacolul trebuie să meargă fără oprire… *   ( Octavian Paler )

* Ursitoarele erau bete, probabil, când au venit la căpătâiul meu sau, plictisite, au vrut să se amuze. Au făcut din mine un fel de acrobat fără plasă. Mi-au dat o înverşunare greoaie şi o exaltare care, amestecate, au devenit destin.  *  ( Octavian Paler )

* Fericirea noastra rezida in ceea ce-l determina pe om sa-si dea seama ca este om si sa ramana asa. *  ( Octavian Paler )

http://str.crestinortodox.ro/foto/693/69249_papirus.jpg

într-o zi…

..Şi-ntr-o zi, ai să-mi ştii, al iernii frunziş… şi şoapta-mi-ţi va fii, mereu Luminiş…Şi-ntr-o zi, am să pier, dar, cu tine rămân… într-un pumn de surcele, într-o mână de fân… Şi-ntr-o zi, de mă cauţi, 7 litere-n lanţ… fi-vom noi, totdeauna, elegiei atlanţi…   ( Sibilla – răvaş… )

Sibilla

P.S. Nah, să * văd *, să vedeţi, viteji ce se-ncumetă să preia Leapşa de la o… sibillă… 😉  🙂

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Pilde şi „aduceri aminte”..., Sibilla, Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Într-o zi…

  1. Sibilla zice:

    @Mircea Opriş,
    Subscriu!
    tinem aproape,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

