O săptămână sub zodia Înţelepciunii, nouă, tuturor!

alexandracoliba.blogspot.com/

O săptămână  sub zodia Înţelepciunii, nouă, tuturor!

Prieteni dragi, nu zuitai, povasta continuă * Ţara Cumetriilor sub Zodia Cucuvelei *… se iţeşte curând episodul II.

Ca să-mi iertaţi absenţa câteva ore, vă las răvaş:

– scriu, o lucrare, da cuiva, da contra cost, da pentru că vreau şi-i musai să cumpăr ceva anume pentru Zoran, da, nu vă spun ce, încă nu…

– aşa-i că adevăr grăit-a Coelho : * Există două feluri de idioţi: cei care renunţă să facă ceva pentru că au primit o ameninţare şi cei care cred ceva pentru că ameninţă. *…? Aşa-i, aşa-i, iote d-aia sibilina nu renunţă, şi, tot d-aia cred în Doamne, Doamne… că mi-e lehamite de idioţi, de idioţii care conduc … punct.

– musai de citit :

Incognito in laboratoarele secrete din Arad si Timisoara: 600 de euro pentru copiii-cobai

De ce nu se vede ajutorul financiar extern

Campanie Ziare.com: Romani despre care merita sa vorbim

– şi-o rugăciune, ca de-nceput de săptămână :

RUGĂCIUNEA DE LUNI

Doamne Iisuse Hristoase, cu adâncă umilinţă recunosc şi mărturisesc, că în toată ziua păcătuiesc contra iubirii Tale Dumnezeieşti. Deci, astăzi, că este luni şi începutul săptămânii, mă rog cu umilinţă îndurării Tale celei mari: iartă-mi păcatele cele de voie şi fără de voie, şi-mi ajută să pun început bun şi să port mai multă grijă de sufletul meu, pentru care ai răbdat atâtea dureri la Sfânta Ta Răstignire!
O Doamne, astăzi îţi dau sufletul şi trupul meu şi voinţa mea, rugându-Te să fie voia Ta cu mine, după bună plăcerea Ta. Pedepseşte-mă Doamne, după îndurarea Ta, în această lume, iar nu în cealaltă viaţă. Şi iartă pe cei vii şi pe cei răposaţi, pentru rugăciunile Sfintei Tale Biserici, şi pe toti ne învredniceşte de mărirea Ta în rai. La aceasta pun mijlocitori pe Sfinţii Tăi îngeri, către care zic: O, cereştilor ajutători şi păzitori ai oamenilor, vouă mă închin şi vă mulţumesc, pentru ajutorul şi conducerea ce ne-o daţi în toate zilele nouă, nevrednicilor şi păcătoşilor. Scutiţi-mă de vrăjmaşii cei văzuţi şi nevăzuţi, ca să nu mai păcătuiesc de acum înaintea Dumnezeului meu! Învredniciţi-mă să vă văd la moartea mea, stând în jurul meu şi să duceţi sufletul meu în cer, ca să se închine măririi Feţei lui Dumnezeu, iar vouă să vă mulţumesc acolo, pentru purtarea de grijă ce aţi avut pentru mine şi binele vostru să-l spun cu glas neîncetat în veci. Amin.

http://www.biserica.org/

Până ce-mi culeg gânduri şi m-oi apuca de scris, ascultaţi dară o melodie din Banat, * Şinie-augie cucu-sara *…. o cânta Adi Marinescu, Dumnezeu să-l hodinească-n pace ! Am găsit pe youtube melodia în interpretarea solistului Petrică Moise. Audiţie plăcută !

Petrica Moise ~ Cine Aude Cucul Seara:

O săptămână  sub zodia Înţelepciunii, nouă, tuturor!

Sibilla

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Atitudini, Oaspeţi, Pilde şi „aduceri aminte”... și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la O săptămână sub zodia Înţelepciunii, nouă, tuturor!

  1. Sa speram ca nu o sa ne lipseasca intelepciunea in vremurile astea tulburi…

    Apreciază

  2. Pingback: O zi din viața mea « Gabriela Savitsky

  3. Sibilla zice:

    @Alexandru Marin,
    Ihim, c-avem treabă…
    Pe redute, Unicorn !!!
    respecte,
    Sibilla

    @Gabriela ,
    Spun tot, nicio grijă 😉 🙂
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

