Daleko…

Daleko…

Boris Novkovic i Kemal Monteno – Daleko…

Daleko, daleko
srce mi je ostalo
ostalo za sva vremena
da kraj nje budi se….

* Singurătatea, află de la mine, n-o umple lumea, ci o singură fiinţă. Una care te poate ridica sau nimici. *  ( Octavian Paler )

imagine preluată: http://s1.trosjed.net.hr

* Dacă destinul nu depinde de tine, de tine depinde ce faci cu ceea ce îţi dă destinul. *  ( Octavian Paler )

Daleko…

sunt depărtări ce ard… departe…

şi stâncile-mi tresar zâmbind,

sunt toate câte-au fost..  lăsate,

şi doruri multe să le ning…

sunt doinele cum palme calde

şi pâinea e surâs de-o frâng,

sunt pleoape zărilor cascade

şi ciută-s ca să le ating, cuprind…

Sibilla

imagine preluată: http://sinaxis.files.wordpress.com/

* Mitologia este pentru mine un refugiu, un fel de fugă în istorie. Faptul că omul a ieşit din timpul mitologic şi a intrat în timpul istoriei nu este în avantajul său. Eu sunt un reacţionar.  *  ( Octavian Paler )

Repost

Destin…

Mi-au îngheţat fantasmele durerii-ntr-un boboc de piatră…

sunt şi nu sunt Sibilla, acum, ca şi-altădată

dar, ştiu

că mâine mă ridic din nou,

A fost odată-o licărire, fir de surâs, fior timid, o şoaptă….

destinu-nsingurării şi-a reintrat în matcă..

ştiam ce scriu

şi că vei fi fiind curând, ecou..

Ce-i îngropat în slove-nainte de-a mă naşte s-a smintit,

şi-au asumat tristeţea ursitele la legănu-mi nuntit

şi-oi ştii

ce va urma, mereu, pe-arcada vreunui zeu…

Sibilla

muzika srpska – youtube

citate – http://www.citapedia.ro

imagini preluate, sursele precizate mai sus

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Pilde şi „aduceri aminte”..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Daleko…

  1. octavpelin zice:

    Sibilla,multumesc,sarutmana pentru postarea acestei melodii care iti incalzeste sufletul,o duminica minunata 🙂

    Apreciază

  2. Cârcotaşu zice:

    Bre Sibillo, îmi reproşaşi odată, că mă luai de unu’ şi că nu-i războiu’ meu.
    Da tu n-ai observat că, constant, omu’ aduce-n discuţie noţiunea de „alogen”. Bag sama tu poate nu ştii ce-i aia, de n-ai nimica, nimicuţa de zis la cestia asta. Păi din punctul lui de vedere şi mătăluţă eşti un alogen (mă rog, o alogenă), deci ar trebui să fie şi un fel de răbzel a lu’ matale. Greşesc? Adică nu că vreau să zic, da’ spun: Greşesc?

    Apreciază

  3. Cârcotaşu zice:

    D-apăi cucu o repeta pentr-o babă surdă, ce zisei acilea şi se duse-n PM.

    Apreciază

  4. Cârcotaşu zice:

    Hello! Iar ajunsei la spam?

    Apreciază

  5. Sibilla zice:

    Vă mulţumesc pentru popas…

    @Octavian Pelin,
    Eu mulţumesc celor ce găsesc răgaz să-şi îmbucure sufletul!
    Ţie, cu mult drag şi preţuire:

    calde îmbrăţişări sibiline,
    Sibilla

    @Cârcotaşu,
    Respectivul, face referire la neşte neicuşori anume…
    Nu, nu sunt alogenă, majkă, mama me cea care mi-a dat viaţă e de aici, iar eu, nu m-am dezis de rădăcini niciodată, sunt constantă-n afirmaţii şi nu-mi schimb simpatiile , inclusiv cele cu iz politic după cum bate vântul… pe când anume basarabeni care-au renunţat la cetăţenie, sunt mai guşteri decât guşterii… Nu mă raliez poziţiei nimănui, nici a respectivului, nici a combatanţilor, am opinia mea, atât că uneori e bine să observ, să las lucrurile să curgă…
    Eh, baba aista surdă spune aşe : numai ce NU vreau n-aud şi nu observ, atât că uneori mă tac lăsând vitejii să… sunt mică, paşnică, modestă şi inofensivă 🙂
    Cu spamul nu-s * pretenă *, observ însă la timp şi recuperez ce smotoceşte wordpress-ul, n-am vină, nu te las io la mocnit, te înviorez, iată…
    La această oră, port un singur rezbel, cel cu mine ! Asta pentru că nu mă plac rea şi-mi aplic una metodă sibilină, sicret, of course, da nu plânje nima-n lume că rămăseră iunii fărăde mascotă, adicătelea io. Voi reveni, mereu revin.
    Să ne-auzim sănătoşi..

    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

