Şi despre ce înseamnă solidaritatea românilor…

… poate îmi spune şi mie cineva cum de e nevoie de astfel de apeluri circulate pe mail pentru a ne susţine valorile?!

coloana infinitului


Galeriile de artă Saatchi fac un clasament cu cei mai renumiţi artişti din sec XX…. BRÂNCUŞI era pe locul 2 la 300 de voturi distanţă de Picasso dar a fost depunctat cu 2000 puncte iniţial pe motiv că NU era votat din România. Trimite link-ul tuturor prietenilor tăi.  Votează şi TU. Să le arătăm că ne pasă de artiştii noştri, să le arătăm că suntem ROMÂNI! Îţi ia doar 30 de secunde (acum e pe locul 18, încă poate fi salvat).

http://www.saatchi- gallery…co. uk/artvote

Votaţi Brâncuşi! din câţi artişti sunt acolo…500 la număr, doar Constantin Brâncuşi este din partea României…chiar merită să îl votăm….e doar un click.


leo

Acest articol a fost publicat în Sibilla și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

35 de răspunsuri la Şi despre ce înseamnă solidaritatea românilor…

  1. Augustin zice:

    Si eu!

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    Tracii mei dragi 🙂

    Apreciază

  3. SuKăRiT zice:

    Poeteso, am trimis şi io la o liiiistăăăă…. 🙂
    Cum fras aflu pe ce loc o ajuns? Mie îmi arată numai locul (şi numărul de votanţ!) din momentul în care l-am votat. Îţi dai sama că-s frustrat de nu mai pot, da? 😛

    Apreciază

  4. SuKăRiT zice:

    😀

    Apreciază

  5. SuKăRiT zice:

    Cum ziceam (şi n-o trecut…Iară!) am trimis şi la o listă de peste 60….
    Unde zici că vedem rezultatul, Poeteso? 😛

    Apreciază

  6. Cristian Ion zice:

    Am revenit prietena draga si ma bucur sa te regasesc. Ce iti mai face baiatul, ingerasul?
    O zi minunata va doresc

    Apreciază

  7. leo zice:

    Augustissime,
    nu pot să nu mă întreb cam ce vei fi gândit când ai văzut cin s-a repezit să-ţi încalţe papucii în cea grădiniţă şi de ce exerciţiu de voinţă ar trebui să faci uz spre a nu transforma anagrama în rebus, căci… est modus in rebus…
    de unde se vădeşte că stupiditatea poate fi şi genuine, nu doar telecomandată… aveam io oareşce bănuieli, dar tot nu-mi venea a crede… interesantisch…
    din ce în ce mai îngrijorătoare semne ale somnului în care naţiunea continuă să-şi fete monştri precum Ţeapă-vodă…

    Apreciază

  8. pastel zice:

    Am urmat si eu sfatul Dv. Sper sa iasa bine. Din cind in cind, in fuga, am mai citit cite ceva din „interventiile” tale, pe alte calculatoare. Poate vrea Domnul si cu noi. Multa sanatate!

    Apreciază

  9. Augustin zice:

    @ Leo
    Lasa ghicitorile si spune-mi cine a-ndraznit sa puna mina pe papucii mei; nu ma pune sa ma duc pe-acolo sa frunzaresc iar tot felul de feluri, ca doar n-am plecat de drag!
    Si poate faci ceva sa readuci in prim-plan „Bulgarasul”, ca-si pierde vizibilitatea

    Apreciază

    • leo zice:

      Augustissime,
      aşa cum mă cunoşti, de şturlubatic Yago, ştii că nici cu Inchiziţia nu scoţi un pâs în plus de la mine.
      aşa cum te cunosc, locul tălică nu-i departe de colo şa.
      şi, trust me, merită răsfoitul!
      măcar să vezi ce idee aplică ANeul pe colo şa…. a nu spui cui… 😉
      că tot ţi-e că nu-i vizibil bulgăraşul…

      Apreciază

  10. Sibilla zice:

    @Augustin,
    Mă ocup de vizibilitate, Şefu e… Şef 😉 🙂

    Apreciază

  11. Augustin zice:

    @ Sibilla
    Am constatat cu placere ca Mircea Badea a vizitat bulgarele. Semn bun!

    Apreciază

  12. leo zice:

    Cum asta? Să înţeleg că e cazul să urmăresc vreo emisiune în reluare?!

    Apreciază

  13. Augustin zice:

    @ Leo
    Ca locul meu e sau nu acolo, si o spun cu tristete, a decis gazdoiu’.
    Da’ acum sint bucuros, ca de sarbatori o sa am baiatul acasa.

    Apreciază

  14. Sibilla zice:

    Eu sunt mic nu ştiu nimic…, am trebi, să nu mă măscărească Cerberul şi, şi , şi…. da, da, da, nea Augustin musai să arunce o privire prin grăgina cu pricina 😉 🙂

    Apreciază

  15. leo zice:

    Greşeşti, părerea mea. Şi ţi-o spune unul care a fost tentat, nu o dată, să comită aceeaşi greşeală.
    Locul tălică e acolo unde poţi fi auzit, ca o altă notă a imnului numit „vox populi”. Dacă ştii o „scenă” cu rezonanţă mai bună…
    Ş-apoi, cu decizia la indecişi cu decizii îngrădite de conjuncturi şi circumstanţe…
    PS
    mă bucur de bucuria tălică; ştiu, din lacrimile tatei de la despărţire, ce-nseamnă puţinul timp pe care i-l lasă viaţa ficiorului să depene amintiri cu tatăl lăsat în urmă…

    Apreciază

  16. leo zice:

    @ Pastel
    mulţumim de umărul pus spre a fi fie şi un pic mai mândri că suntem români.
    PS
    sper că „Dv” e Sibilla, şi „tine” e leo, şi asta nu pentru că mi-aş dori să mă ştiu „auzit”, ci pentru că domnii nu locuiesc la stână… 😆

    Apreciază

  17. Lia zice:

    Se intampla asa, pentru ca, stirile culturale nu circula precum alte stiri – trist .

    Apreciază

  18. Cârcotaşu zice:

    Păi uite că era nevoie, măcar şi pentru motivul că nimeni, sau în orice caz prea puţini au auzit de acest sondaj. Şi ca să votezi tre’ să ştii că există.
    Bine c-ai făcut-o. Merci.

    Apreciază

  19. Cârcotaşu zice:

    Stăi liniştit, am făcut-o de ieri.

    Apreciază

    • leo zice:

      Cum, pacatili meli, să şed liniştit?! au nu vezi oare ce streche dădu în berbeci?! 😆 😆 😆
      Mi-au obosit nodurile de la botă de-atâtea capete tari şi pătrate de spart… Şi, ai dracu fruntelaţi, pe ce le dai, pe ce-ar mai vrea, zici că-s crescuţi la stâna din Sodoma…

      Apreciază

  20. Pingback: Multumesc Sibilla, Huo Patapievici! « Blogu' lu' Marcus

  21. Cârcotaşu zice:

    Acu’ tre’ să vină şi semnalu’.

    No, ş’apă’, ce crezi c-o să obosească bota? Da’ tot e musai să şezi şi să cujeţi.

    Apreciază

  22. Lucian zice:

    daca il votam noi pe brancusi sigur n-o sa-l facem mai valoros decat este deja. topurile astea nu reliefeaza valoarea, parerea mea

    Apreciază

  23. octavpelin zice:

    VOTAT,faina initiativa,o zi frumoasa 🙂

    Apreciază

  24. Cârcotaşu zice:

    @ Lucică
    Of course că nu-l vom face mai valoros decât este, da’ e vorba să ni-l asumăm. Sau eşti adeptu’ lu’ „mă doare-n cur”?
    Părerea mea!

    Apreciază

  25. Cârcotaşu zice:

    @ Leo,
    Să fie vorba de încăperea aia de la capu’ vagonului? 😯

    Apreciază

  26. pastel zice:

    @Leo
    Daca pritenia isi face loc atunci o sa schimb formula.
    Ma simt mai bine in compania prietenilor si lor ma adresez spunindu-le pe nume, tutuindu-i. Pretind de la ei sa se poarte cu mine la fel, fara formule de politete.
    Chiar daca virsta ar putea face o mica diferenta. Sint situatii in care stiu sa-mi impun limite si formulele de politete.
    Gazda noastra ocupa un loc special printre preocuparile mele si ale sotiei. Citesc cit de des pot ce scrie si uneori si pt. sotie si comentam, ne amuzam. Ar fi putut sa ne fie fiica si rasfatata familiei. Eu am trei baieti. Doar unul este casatorit. Sotia lui si fiica lor, nepoata noastra a completat familia cu doua fiinte feminine deosebite, pe care le iubim mult. Sibilla () are locul ei linga cele doua fete ale mele.
    Ma bucur ca sint atit de multi adunati in jurul si-n gradina gazdei noastre. Apreciez prietenia care razbate din cele spuse pentru mine.
    Cu bine, pe curind.

    Apreciază

  27. Augustin zice:

    @ Leo
    Cum fac sa-ti adresez un mesaj care nu vreau sa apara? (sterge-l si pe asta)

    Apreciază

    • leo zice:

      era adresa de mail în cea grădiniţă, pare-mi-se pe vremea când încă mai te tratai de sevraj… baciu.leo007@ yahoo.com
      dar, fii liniştit, nu-s secrete mai bine păstrate ca aici, oricum nu ne-aude nimeni… nu că n-aş fi un soi de ajent pe invers: mi se rupe de discreţie: dacă am ceva de spus, spun, că nu-i sicret…

      Apreciază

  28. Sibilla zice:

    @SuKăRiT,
    Vă lăsai cu Baciu Leo, Cerber de Sfinx, şăf de sibilină, majkă, da se-aude peste mări şi zări că vă descurcaţi bini, Tracii 😉 🙂
    mulţumesc, druje, pupici trandafiraşilor tălică,
    Sibilla

    @Cristian Ion,
    Bine-ai revenit, prietene !
    Musai să-mi fac timp mai mult să fiu la vreme să salut prietenii de suflet, recunosc, recuperez ca mami mult timp ce-l alocai altor copii şi nu regret, dar şi-al meu îmi tot ducea dorul, acu măare şi nu ne mai săturăm 🙂
    bucurii şi zâmbet mereu în frumoasa-ţi familie,
    Sibilla

    @Pastel,
    Deci Niko şi Leo, şăfi cu drepturi egale pe Sfinx, se bucură tare, tare de prieteni în prag 🙂
    Calde îmbrăţişări Distinsei Doamne, iară tu vino mai des, c-avem de dezbătut acilea destule, că tot declară zăbăucul de Băsel că e * călare * pe bloguri, tăt ceteşte :))) Să-i dăm ce merită, dară 🙂
    numai bine, prietene drag,
    Sibilla

    @octavpelin,
    Mulţumiri, prietene Tavi !
    De-al nostru eşti că simt eu, pui de Dac 🙂
    Senin pe Cerul sufletului tău,
    Sibilla

    @Cârcotaşu,
    Hvala lepo druje ! I-o zâsăşi de parcă ieream io :))) No, fain eşti când vrai tălică 🙂
    calde îmbrăţişări majkă, şi rămâi cu noi, vom tot ave misii, trebi 😉 🙂
    Sibilla

    @Marcus,
    Mulţumesc frumos.
    N-am uitat de răvaş, curând. Îmi ţin promisiunile, druje Marcus.
    numai bine,
    Sibilla

    @Augustin&Leo,
    Ahaaa…. 😉 :))
    Ssssstttt, ciuti sibilină făpturică, dobro 🙂 Claro, mă puneţi la trebi da cum sunteţio ai mei, cu plăcere hie, Tracilor 🙂
    Sibilla
    P.S. reciti-i ce scrisăi şi-mi dau sama ce pot deduce oareşce băieţi cu ochişori de peruzea sau vulpiţe cretine :))) Să mor io, nu şterg nik:))

    @Lia,
    Textul de faţă poate fi preluat şi mai strângem semnături, voturi, pe redute, dară 🙂
    Sibilla

    @duşo Leo,
    MULŢUMESC !!!
    respecte, Şefu,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

