J’attends l’amour…

J’attends l’amour…

Motto:

* Nu merită să plângi pentru nimeni, iar cel care merită nu te va face să plângi.  *   ( Gabriel Garcia Marguez )

Jenifer – J’attends l’amour :

* Ziua de mâine nu-i este asigurată nimănui, tânăr sau bătrân. Azi poate să fie ultima zi când îi vezi pe cei pe care-i iubeşti. De aceea, nu mai aştepta, fă-o azi, întrucât, dacă ziua de mâine nu va ajunge niciodată, în mod sigur vei regreta ziua când nu ţi-ai făcut timp pentru un surâs, o îmbrăţişare, un sărut, şi că ai fost prea ocupat ca să le conferi o ultimă dorinţă. Să-i menţii pe cei pe care-i iubeşti aproape de tine, spune-le la ureche cât de multă nevoie ai de ei, iubeşte-i şi tratează-i bine, ia-ţi timp să le spui „îmi pare rău”, „iartă-mă”, „te rog” şi toate cuvintele de dragoste pe care le ştii.  *   ( Gabriel Garcia Marquez )

autumn_road1

J’attends l’amour…

s-a-ntâmplat să-mi frângă toamnele surâs…

făcut-am arc  frunze nebune peste plâns,

n-am râs…

au fulgerat tăcerile-mi şi taine, ploilor…

lăsat-am vânt să şuşotească munţilor,

poate,de dor…

şi multe- au curs şi alte toamne vor urma…

aştept una anume, şti-va simplu să-mi redea,

Seninul, şi, o sta…

Sibilla

linie

Beethoven Virus – Diana Boncheva (original player) :

*  Nimeni nu-şi va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete. Cere-i Domnului tăria şi înţelepciunea pentru a le exprima.  *   ( Gabriel Garcia Marquez )

* Au împietrit toanele, colţii vorbelor ce mi-au muşcat zâmbet…  Ca să nu uit. Şi, curs-au lacrimi nevăzute… dor de curcubeu… Povestea Ciutei, şuşotind iertări, ascult… mă-nfrunt. A fost odată, să nu fie , tu şi eu…  şi, totuşi, fi-va, altădată, cine ştie… tu, sau altul… Numai eu. *   ( Sibilla )

* Detest regretul, mila, umilinţa. Sunt numai Eu. Nu ce vor alţii, ori, ce-ar vrea să fiu, negându-mi conştiinţa, suflet, neputinţa… Sunt, doar o … Ciută, însă sunt, respir şi eu, în Codrul lumii mari ce zămislit-a Dumnezeu. Că nu mă ruşinez că sunt… cum sunt, de n-ai să înţelegi, ce vină să ai tu, ori eu… din toate care sunt să fie învăţăm ceva: să renunţăm la renunţări şi, să sperăm, mereu… iar Devenirea fi-va, cândva, pretutindeni şi mereu… alegem fiecare Drumul său. *   ( Sibilla )

jesen

Păstrează-mă, licăr…

tristeţi neştiute, muri-v-or,

departe…

din noapte zvâcnesc, zori de zi

mai departe…

păstrează-mă Licăr, şi iartă-mi

în parte…

neştiinţa de-a fi ce-ţi doreai..

alta-i, poate…

Sibilla

linie

Cândva, voi reuşi să cobor la aşteptările mele, cu siguranţă  se va ivi * cineva * să-se-nalţe surâzând înspre ele…  ( Sibilla )

* A fi împăcat cu tine însuţi este cel mai bun mijloc de a începe să fii împăcat cu ceilalţi. *   ( Luis de Leon )

* Pe cel ce iubeşte ploaia şi o casă bună şi priveşte viaţa împăcat, pe acela îl voi urma prin furtună, şi la focul lui mă voi încălzi neîncetat. *   ( Frances Shaw )

Sibilla

imagini preluate de pe google.ro

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

muzica – youtube

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Pilde şi „aduceri aminte”..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la J’attends l’amour…

  1. ploaiedeaur zice:

    L’amour viendra, vous attendez juste pour un… 🙂
    Avec l’amitie, sir .

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    Oui, l’amour certainement à venir!

    J’ai donné tant d’amour à … 😉 🙂

    Sibilla

    Apreciază

  3. Hey, I found your blog while searching on Google. I have a blog on online stock trading, I’ll bookmark your site.

    Apreciază

Lasă un răspuns

