Cпавати у миру, majko !

23fef1adb93b

Cпавати у миру, majko !

… део мене умро, ја сам сада сузу, осмех само за тебе …

Dacă ar mai fi fost aici, pe pământ, majka mea ar fi împlinit astăzi, 82 de ani…*  s-a mutat pe steaua ei *, în martie se vor fi curs deja doi ani… de dor mereu…

Majka Darinka, căreia-i port Icoană-n suflet, rămâne mie, nouă, celor ce ne-am bucurat de căldura zâmbetului, mâinilor şi sufletului său ales, Lumină!

Mi-e tare, tare, dor de ea…

Mustafa Širbić-Ljubav Moje Majke:

* Nu înţelegi un lucru pe deplin decât dacă poţi să i-l explici bunicii . *    ( Albert Einstein )

A plecat şi-a rămas, prin pildele şi zâmbetu-i cald, mereu cu noi, cu mine…

Cпавати у миру, majko !

Sibilla

imagine preluată de pe google.ro

versuri Mustafa Sirbic – youtube

citat preluat de pe citapedia.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Pilde şi „aduceri aminte”... și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cпавати у миру, majko !

  1. pastel zice:

    Durerea

    Vasile VOICULESCU

    Oprita sa urce in ceruri vreodata,
    Durerea n-arearipi, sa-si faca vint,
    Ci calca, peste lespezi incovoiata,
    Inger pururi incatusat de pamint.

    Adincu-i glas n-ajunge la stele…
    Bratele-I vintura cenusa si lut,
    Presarindu-le peste rani grele.
    Dar Domnul a ales-ode la-nceput.

    In ochii ei luceste, inca neinteleasa,
    Lumina, semnul lui izbavitor,
    Si a pus-o mai presus, craiasa
    Si pilda, ingerilor tuturor.

    Ea nu stie… Dar cind somnul o doboara,
    In miezul noptii si-al tacerii,
    Marii ingeri pe pamint coboara
    Si se pleaca de saruta picioarele DURERII.

    Pune si din partea mea o floare la mormintul bunicii. Tot respectul pentru bunii nostrii care priveau altfel viata si o pretuiau cum se cuvine.
    Am retinut ca se descurca bine si pentru voi era o comoara. Va iubea mult si se sacrifica. Iubirea ei o rasplatesti, si ai mai facut-o si in alte ocazii, prin aducerea aminte si pomenirea ei la fiecare ocazie. Si cred ca in sufletul tau, in gindurile tale are locusorul cel mai deosebit si mai curat din toate. Sa pretuim acum in viata si pe ceilalti dragi noua. Sa le purtam respect si sa le aratam ca-I pretuim si ii iubim.
    pastel

    Apreciază

  2. Nea Costache zice:

    De acolo, de sus, maika te vegheaza ca un inger pazitor. Dumnezeu s-o hodineasca!

    Apreciază

  3. Sibilla zice:

    @Nea Costache,
    Mulţumesc frumos!
    Ştiu că mă veghează, la fel cum ŞTIU DEJA c-o voi întâlni curând… sunt pe lista nemernicilor din Twin Peakse-ul cărăşean, nimeni n-a scăpat vreodată de răzbunarea lor pe aici, la noi în zonă…
    Atât că…. că Dumnezeu le va rândui cum numai EL ştie .
    calde îmbrăţişări prieten drag,
    Sibilla

    @pastel,
    De ce avertismente codificate peste tot pe unde trec … ?
    Interesant : Alina, Fluturica… versurile persiflate…. asta să fie artileria grea a masonului ?? Nu cer să spui ce mai urmează, cunosc numele şi modul în care au fost * sinucişi * alţii, înaintea mea… atât că mă aşteptam la * instrumente * folosite pentru intimidare, cu o mai bună instruire, că nu jucăm counter strike la naiba… Ce * viteaz * e tartorul ce mână pe alţii în lupta cu o… furnică… taman el, muherea-n izmene, trimite pe alţii să-i facă treburile murdare, laşul… un trist şi-un frustrat, PROSCRIS….
    Eu vă doresc sănătate, Lumină şi Înţelepciune…
    😦
    Sibilla
    P.S. mulţumit, fericit, careva ? Aşa-i că NU ….

    Apreciază

  4. Sibilla zice:

    @Pastel,
    NU.
    Eu mulţumesc pentru gândurile frumoase şi, nu-mi contest niciodată doza de naivitate, cu-atât mai mult, copilul ce-am rămas şi care mi-e drag, chiar cred în acea lume mai bună, pentru copii, pentru cei ce vin…
    Pentru dvs, cu drag :

    Totuşi Dumnezeu încape în om
    doar mîinile îi rămîn afară
    ca doi tîlhari în stînga şi în dreapta
    Fiului care învaţă să moară.
    ( Lama Sabactani – ION CHICHERE )
    stimă, respect şi împlinit să fie, tot ce VĂ doriţi, domnia dumneavoastră, bucurii,
    Sibilla
    P.S. cât despre personajul proscris, nu-i e deloc uşor şi nimeni nu-l invidiază, un trist şi răul cu chip uman, doar chip, atât… nu eu sunt în măsură să-l Judec, nu eu…

    Apreciază

Lasă un răspuns

