Tamo daleko… Volimte !

LanternsofGoldV3409FlAd001425

Tamo daleko… Volimte !

Romanta pentru toamna – Vasile Mardare

Motto:

*  Dacă timpul ar fi avut frunze, ce toamnă!  *   ( Nichita Stanescu )

Licar…

si-au renuntat regrete sa fosneasca…

amarul aramiilor mirari sa creasca,

trosnesc din doine de demult a jale,

cum fost-am si raman, o frunza vie…

calatoare…

renasc dorintele-mi, parfum de dor…

descatusand din chihlimbar, fior,

din ploi ma-nalt lumina cruda, zbor,

de-a v-ati-ascunselea, eu, zambetul…

cel plans de nor…

ma canta toamnele-nspre munte…

deasupra de taceri sa ma asculte,

cu flori de stanca, sufletu-mi pereche,

hodina sa-mi astearna-n sarutari…

iubirea, ne imbete….

Sibilla

CreekRetreatIX3240FlAd001400

Ecoul…

Mi-e pofta nebuna de…  toamna, si-asa a fost mereu…mereu… Ea, aramiul licar viu, a viata ma-ndeamna… sunt ea si, sunt, eu… Tu, stii, caci tu esti eu si eu sunt, tu… aripi aidoma, dintotdeauna… Noi, suntem suflete pereche, din elegia toamnei pogorati, adancu-nalt, cununa… Iubesc sa te iubesc si-n toamna Miracol primesc sarutu-ti, ecoul… tu, zambet lumina, iubesc, te iubesc…

Sibilla

1154833112559_Autumn_sInvitationII2476FlAd001

Tamo daleko… deasupra prafului de nori, zambim iubirii, ploilor in doi… sarutul toamnei ne mangaie pasii cu parfum de doine si balada aramie inspre noi, noi doi…

Tamo, daleko, Volimte… a ti, znas !

Sibilla

imagini preluate de pe google.ro

citat preluat de pe http://www.citapedia.ro

Romanta pentru toamna – trilulilu

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii..., Sibilla, Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

