Mia sorella con amore!

Mia sorella con amore!

Mia sorella con amore… :

То је део љубави, светлости и радости!

Будите благословљени сестра!

Срећан рођендан, Симона!!!

7387e1471e1e2a8dc37369e35a2e13af

Acasă…

trecătoarea mea viaţă

mă agaţă

cerul se înclină

în jos

prin cerc de inimă

deschizând fereastră

spre acasă

aş vrea să zbor

să văd printre umbre

plecările mele

care au lăsat să surpe

cetate cândva…

copilul plânge în vatră

eu departe

colliseum roman în vitrine

coloană dacică amintire

rămânem înc-agăţaţi

de firele lumii

şi-n nordul umed şi rece

ne regăsim în ceţuri

sau în vară fierbinte

păsări călătoare…

pe străzi pustii de dor

de casă

trăim în paşi

de amintiri…

goliţi de suflet

boala cronică

cere vindecare…

vreau întoarcere în cetatea mea

şi…

să nu mai fim umbre nicăieri

să nu fim

călători în timp uitat…

de umbre…

Viorel Muha

http://autori.citatepedia.ro/de.php?p=9&a=Viorel+Muha

* Cine dăruieşte clipe din viaţa sa iubirii, are lumina lui Dumnezeu în el. *  – Viorel Muha

La Multi Ani, Simona!

Sibilla

muzica – youtube

imagine preluata de pe google.ro –http://www.superbuchete.ro/

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Ganduri cu parfum de poesii... și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Mia sorella con amore!

  1. codeus41 zice:

    neaparat sa-i transmiti si din partea mea La Multi Ani si toate cele bune Simonei

    Apreciază

  2. codeus41 zice:

    aaa si bine te-am regasit draga prietena. m-am intors acasa

    Apreciază

  3. corinacretu zice:

    Sibilla, sper ca esti bine. Iti doresc un week-end frumos!

    Apreciază

  4. g1b2i3 zice:

    La multi ani si din partea mea!Multa sanatate si tot binele din lume.

    Apreciază

  5. pastel zice:

    ITA EST…

    Stiti voi ce sint versurile mele?
    Zboruri in „zigzag” de rindunele,
    Zboruri fragmentate,
    Rupte
    Si-nnodate
    Ca sa poata fi de toti cintate,
    Nu cetite numai sub gene-
    Pui golasi de vrabii fara pene…

    Dar voi nu stiti nici macar silabisi
    Zborurile-acestea, smulse din inima mea!
    Nu stiti ca din zborul versurilor mele,
    Se-ntregesc perechile rebele
    Si ca-n ochii celor care mi le cinta,
    Stralucesc scintei de aur, ce-nspaiminta
    Pe cei care mi-le-asculta-ntiia oara,
    Macinindu-se ca griul sub piatra de moara!…

    Versurile mele?…
    Semne de intrebare
    Pentru-abecedarul vietii viitoare…
    Stropi de apa vie
    Si ploaie de stele
    Pentru vesnicie!…
    ION MINULESCU

    Prin vremuri adie vintul amintirii,
    Zburda linistea clipelor din florile gradinii,
    In albul lor se tocesc greutati si spini,
    Muguri verzi, treziti la viata, prind in suflet radacini.
    pastel
    PS. Hai la trinta dreapta, cu viata daruita noua de vremurile acestea mai crude ca ieri, alaltaieri…!

    Viorel Muha spune

    ….
    pe strazi pustii de dor
    de casa
    traim in pasi
    de amintiri…
    goliti de suflet
    boala cronica
    cere vindecare…

    E si calea noastra…

    Apreciază

  6. Sibilla zice:

    Va multumesc frumos, tuturor !!!

    @Corina Cretu,
    Sunt bine, in masura-n care inca mai am putere sa zambesc si, nu mi-am pierdut nadejdea-n Doamne, Doamne si-n Oameni.
    Multumesc frums, Corina, un sfarsit de saptamana ageabiltie si, mult Succes, floare de colt!
    respecte si stima,
    Sibilla

    @g1b2i3,
    Hvala, hvala, drugarica!
    I-am transmis urarile la telefon, mia sorela s-a bucurat foarte iar feciorul ei, Marco, si mai mult, ca-i mami lui 🙂
    numai bine, drago,
    Sibilla

    @Cody,
    Dobrodosli, druje Cody!
    Neaparat i-am transmis, majka si-o zis danke 🙂
    Duminica frumoasa tie,Omule!
    Sibilla

    @Pastel,
    Stii ce ma bucur eu cand…zora je,si sibilina mere la nani, dar,vine mereu Paste lcu un zambet cald sa-i zica * somn lin * in versuri… 🙂 Multumesc, prieten drag!
    Zice bine, Viorel Muha… no hai, la tranta si musai spre vindecare.
    Tie, cu tare mult drag si respect :
    * Sunt o stâncă a iubirii, iar apele timpului nu reuşesc să erodeze tot granitul din mine. Chiar şi ajuns în ocean în minuscule fire, încă mai sunt un munte de iubire * ( Viorel Muha )

    Zarul vieţii

    spiţele mele de viaţă din roata lumii
    erau slăbite şi nu mai aveau dioptrii fine
    eram la şcoala de orbi ai vremii
    şi aveam numai zaruri din destine

    de sus nu ştiam că cerul a început
    ploaie de noroc prin clipe să trimită
    ceasul timpului nu-l aveam din trecut
    cântarul norocului nu era în mine

    am rămas numai cu-n sigur zar măsluit
    şi-al vieţii mele suflet de haos împânzit
    eram un necunoscut pierdut în mulţime
    umblând pe trotuarul meu de viaţă ca vrăjit

    pierdusem cândva totul la masa destinului
    respiram timpul numai prin nenoroc şi lipsă
    nu trăiam în peşteri dar eram claustrofob
    dormeam pe viitor şi învelitoare aveam trecut

    viaţa mă lovea cu picioroange grele
    am fost scos şi dat afară din mine
    de hazard sunt acum îndreptat spre tine
    din mulţime şi-ţi mulţumesc că eşti cu mine
    ( Viorel Muha )

    Duminica Senina, tie !
    Sibilla

    Apreciază

  7. sir-din-nori zice:

    La multi ani, Simonei! 🙂

    Apreciază

  8. Sibilla zice:

    @sie-din-nori,
    Ooooo, Sirule…. dobrodosli, brate!
    Hvala, hvala…
    Duminica frumoasa si numai bine voua, laCurtea Regala, Lady si Printesa sa zambesca, msai, daSir?… Da. 🙂
    respecte,
    Sibilla

    Apreciază

  9. pastel zice:

    Nu stiu la ce mi-a fost gindul cind am intilnit urarea pentru Simona. Nu mi-am dat seama ca Simona este surioara ta, mama lui Marco.
    „La multi ani!” si din partea mea.
    pastel

    Apreciază

  10. Sibilla zice:

    @PASTEL,
    MULTUMIRI, PRIETEN DRAG !
    Lumina si zambet in Calea ta, mereu !
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

