Steaua gata de play-off !

steaua

Steaua gata de play-off !

MOTHERWELL – STEAUA 1-3

Goluri : Petre Marin min 55, prin lovitură de la 11 m obţinută de B Stancu. În min 67 B Stancu înscrie, iar în min, acelaşi B Stancu, primeşte pasă de la Bănel Nicoliţă şi înscrie al 3-lea gol al Stelei.

01

Declaraţii la cald – www.sport.ro :

Dragomir :

” Tinerii Stelei vor face carieră. Bergondi face bine că îi promovează . ”

” Dacă Steaua mai ia doi-trei jucători, o văd într-o finală europeană ”

” Vor fi meciuri grele în play-off, acolo ne vom da seama cât de sus suntem ”

” Scoţia nu ne poate depăşii niciodată la fotbal ”

Valeriu Argăseală :

” Toată lumea din stadion a aplaudat echipa. Am lăsat o impresie bună. ”

” Trebuie să calculăm bine paşii pe care îi avem spre Europa League. ”

Gigi Becali :

” Nicio clipă nu am avut emoţii. Bănel a fost cel mai bun de pe teren . ”

Zapata :

„A fost un meci foarte greu, in prima repriza veneau in valuri peste noi. La fiecare faza, venea unul tot timpul peste mine. La jocul aerian ne-au pus probleme”

„Mister a fost foarte nervos la pauza, dar a dat indicatii bune si am remediat situatia. Am jucat ca acasa in Scotia, inca o dovada ca Steaua e iubita peste tot. Victoria o dedic sotiei si fetitei mele, Bianca”, a spus Zapata dupa meci.

http://www.sport.ro/

674-111576-bergodi

Cristiano Bergodi :

” Nu am avut un joc bun în prima repriză dar am revenit în a doua repriză . ”

” Tănase este un jucător talentat, se va adapta uşor la Steaua . ”

” Nu este uşor când joci cu atât de mulţi tineri. ”

„Am dat dovadă de eficacitate azi. Asta e bine pentru o echipă tînără”

Scor final :

MOTHERWELL – STEAUA : 1-3 / 1-6 !!!

Gigi Becali – declaraţie pentru gsp.ro :

„Scoţienii au jucat din entuziasm, din ambiţie, şi nu sîntem nici noi Barcelona, ca să-i plimbăm pe copiii ăştia. I-am pasat cît am putut, dar ne-au pus probleme.

În repriza a doua au clacat fizic şi s-a întîmplat ce s-a întîmplat. Steaua este o maşinărie acum, dar dacă o rotiţă sau două sînt schimbate, nu mai funcţionează bine.

Cînd va veni Tănase, va fi altceva. El va fi un fel de unguent, lubrifiant, care va face rotiţele să meargă bine.
Bănel a fost cel mai bun jucător de pe teren!”, a spus Gigi Becali la GSP TV.

http://www.gsp.ro/

Felicitări Echipei Steaua Bucureşti !!!


Sibilla


imagini preluate de pe google.ro şi gsp.ro

informaţii preluate de pe http://www.sport.ro şi gsp.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Atitudini, Ganduri cu parfum de poesii..., Oaspeţi, Pilde şi „aduceri aminte”... și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

