Să fim Oameni !!! Zâmbetul Alinei nu trebuie ignorat !

vlad-99_2-300x253

Să fim Oameni !!!

Mă alătur la rându-mi colegilor din blogosferă, Oameni Deosebiţi : Mana Ciutacu, Adi Hădean, Chinezu, Andrei Crivăţ… şi susţin Campania Să Fim Oameni, pentru Mămica Alina Daniela Gache ! Toţi clujenii la clătite ! Cei cu bani din ţară şi nu numai, ajutaţi, căci mai întâi de toate trebuie să fim Oameni şi, o faceţi şi pentru voi : scoateţi banu ! Şi-o Rugăciune e binevenită ! Politicienii români… voi, ce mai staţi ? Daţi un exemplu !

Sibilla

Mana Ciutacu, despre… Zâmbetul Alinei :

” Pe Alina n-am văzut-o vreodată tristă. Și nici nervoasă. V-am zis deja despre zâmbetul ei larg. Este ciudat cum, peste vreme, o atitudine, un gest sau o imagine poate să-ți declanșeze o furtună de amintiri.  Ei, bine, după  14 ani, citind știrile pe hotnews, zâmbetul Alinei a sărit dintre rândurile scrise. Am știut din prima clipă că e ea, chiar dacă n-am mai văzut-o de când au terminat facultatea, chiar dacă acum apărea cu un copilaș în brațe, mai blondă decât pe vremuri și cu alt nume decât cel pe care-l țineam eu minte. Zâmbetul ăla nu poate fi confundat!

…  Și nici ignorat…

…. Iar acum, Alina – deși e pusă în fața unui examen rătăcit -, mai mult ca oricând, are nevoie de-un zece… ”

( Mana Ciutacu )

” Este vorba despre Alina Gache, asisten BRAT, diagnostica cu cancer la ficat, şi care are nevoie urgentă de bani pentru operaţie. Aşa că joi 25 iunie, între 19-22, la Irish Music Pub din Cluj Napoca (str. Horea, nr. 5) Adi Hădean şi Andrei Crivăţ vă invită la mâncat clătite într-un scop umanitar. Adi va găti “clătite cu gem, cu ciocolată şi cu alte brizbrizuri” (după declaraţia lui),la 5 lei clătita. Plata se face direct într-o urnă special amenajată, iar după aceea banii strânşi vor fi depuşi în bancă. ”

Nu uitaţi: joi 25 iunie, între 19-22, la Irish Music Pub din Cluj Napoca (str. Horea, nr. 5).

( http://chinezu.eu/ – CHINEZU )

” Postez cam târziu şi mi-au luat-o toţi prietenii înainte (am stat cam mult în Pub azi), da’ nu-i bai, important e că au sărit cu toţii şi mult mai mulţi decât mă aşteptam. Foarte mulţi bloggeri, şi dintre cei mari şi dintre cei mai mici, au promovat evenimentul pe care-l vom face în Irish&Music Pub pentru a strânge bani care s-o ajute pe Alina Gache. Alina are 39 de ani şi, cel puţin teoretic, multă viaţă înainte, multe bucurii, multe zâmbete ale copilului ei de văzut, multe emoţii de simţit, multe hohote de râs şi multe lacrimi de plâns. Practic, se întâmplă să aibă cancer. E operabil da’ costă. Cam cât jumătate din maşina cu care se plimbă fata preşedintelui (sigur, nu fac politică, încerc doar să arăt că toate-s relative, ce pentru unii e puţin, pentru alţii înseamnă totul). S-au strâns mulţi bani dar încă-s mulţi lipsă. Nouă mii de euro mai exact. O să încercăm să strângem şi noi o parte din ei, Joi, de la ora 19.00.  O să fac clătite (copiii mei din bucătărie au fost mai mult decât încântaţi de ideea de a ajuta şi-mi vor fi alături), Andrei le va împărţi pe la mese (nu-i treaba lui dar nu o să se poată abţine) iar voi, dacă veţi fi acolo, le veţi mânca şi veţi plăti cinci lei pentru o clătită, bani care vor ajunge într-o urnă iar apoi în contul Alinei. Clătitele vor fi umplute cu diverse gemuri, cu ciocolată, cu ce creme mai pot încropi eu pe loc. Promit să fie şi frumoase şi bune. Vă aşteptăm, vă rugăm să promovaţi acţiunea noastră cât puteţi de mult şi vă mulţumim dacă aţi făcut-o deja. Sunt impresionat de valul de promo simţit azi. Mi-ar plăcea să fiu impresionat şi Joi şi să ajung acasă rupt de oboseală. Să fiţi buni.

Dacă nu sunteţi în Cluj şi nici nu ajungeţi Joi, puteţi să o ajutaţi pe Alina depunând bani aici:

GACHE ALINA DANIELA
BRD – Sucursala Marie Curie
CONT RON: RO26 BRDE 441S V618 9773 4410
CONT EUR: RO95 BRDE 441S V618 9829 4410  ”

( ADI HĂDEAN )

Sunt doar 39.000 de euro pentru viata unei mame de 39 de ani!

Doamne Ajută !

Sibilla


Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Atitudini, Oaspeţi și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

