Tac…

burningbookgj7

Tac…

Sufletul ştie mai ales ceea ce nu arată în pieţele publice, are o , mereu taină la chimir şi-un fel anume de-a măsura multe cele, e cu siguranţă cel mai înverşunat judecător al iubirilor de dragul tăgadei şi-a satirei , nu uită, nu iartă blasfemia , vânzarea, trădarea, actoria, ipocrizia şi, câte… la picioare le pune pe toate şi se-nalţă când vine vremea eliberării…

( Sibilla )

Tatiana Stepa – duminica de ieri :

Tac…

şi-a mai trecut o mandolină dealul, ieri…

muşcând din coapsa aripei, spre alte zări,

eu tac, atât, mă curg fără cuvinte vinovate,

la ce bun…  ai fost aici şi totuşi, prea departe…

Sibilla

Dacă nu ţi-am adus nici o fericire, îţi las prin despărţire o ofrandă a eliberării.  ( Rabindranath Tagore )

Sibilla

muzica – Tatiana Stepa – youtube

imagine preluată de pe google.ro

citat preluat de pe http://www.citapedia.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Pilde şi „aduceri aminte”..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Tac…

  1. codeus zice:

    ‘Neaţa dragă prietenă.. să ai o zi frumoasă

    Apreciază

  2. Bună dimineaţa! Inefabil, ce să mai zic… Decât că e luni şi citindu-te, aşa m-a apucat o melancolieee…

    Apreciază

  3. Sibilla zice:

    Tac, tac, da nu mă poci abţine să nu sburătoresc cu voi 😉 🙂

    @codeus,
    Şi ţie, prieten drag ! 🙂
    Să vedem ce-mi aduci de la Suncuiuş… surprinde-mă ! 😉
    Pentru tine, să-ţi ţie de cald sufletului de methos :

    zdravo, zdravo…
    Sibilla

    @Nelinistitu,
    Şi pe mineeeee…. 🙂
    Ţie, cu mult drag, să ucidem lunile cu zâmbet :

    Un pic mai bine, mmm ? 🙂
    numai bine,
    Sibilla

    @Lucas,
    Aşa am cântat nainte de descântecul ploii :

    După descântec, am adormit şi-am visat… şi-am visat… şi ploaia-mi săruta zâmbetul, şi mă tac ploii…. ştie ce-are de cântat şi descântat, ploaia ştie, mereu ştie…

    calde îmbrăţişări sibiline,
    Sibilla

    Apreciază

  4. Mulţam fain! Era şi mai bine dacă înţelegeam limba asta frumoasă şi melodioasă, he-he! Dar, câteodată nu e nevoie, mai ales în muzică. 🙂
    Mi-a adus dorul a vreo doi buni prieteni şi colegi sârbi pe care nu i-am mai văzut de vreo juma’ de an.

    Apreciază

  5. Sibilla zice:

    @Neliniştitu,
    🙂
    Dobar dan, prijateli !
    Ne rezames ? Iauuuu majkooo… 😉 :))
    Mai bine că nu înţelegi, tot … dar, zic să-ţi mai dedic… ceva , fii numai antenă, Keba e drăguţul meu, dintotdeauna, he he … fain om, frumos bărbat, eh…. 😉 :

    Ce zici, am gusturi, hm ? 😉 🙂
    Cu ortacii sârbi când te-i vedea, musai să curgă pivo, pivo, pivo şi, să cânte Snezana Dzurisic, le-i zice că e sugestia me şi-apoi să-mi povesteşti cum o fo , musai 🙂
    Ziveli ! Haide, zdravo !
    Sibilla

    Apreciază

  6. Doamna Sibilla, mă bucur foarte mult că aţi revenit! Şi mulţumesc pentru Tagore!

    Apreciază

  7. Pastel zice:

    Dupa multele probleme ce le luati in sarcina, angrenata mereu in cit mai multe activitati, actiuni, de unde mai aveti energie pentru toate cele de pe blog?

    „Vulcan” in „Leapsa”, „stins” in „Tac…”

    Cum, de ce sa taci?
    Mai bine striga,
    Sufletul tau altele iriga.
    In ele toarna apa vie,
    Cu tine se trezeste viata in pustie,
    Cind rizi sau tipi, tu bine faci.

    Ce bine ca multi va pretuiesc !
    Fire deschisa, luptatoare si cu ambitie
    in apararea binelui.
    Salutari si mai bune si rodnice zile!

    Apreciază

  8. Ziveli şi ţie! Am înţeles-o p-aia cu prijateli, că stătui ceva cu ei şi am luat un piculeţ de lecţii. Ai gusturi la sârbi, he-he! Şi, da, am ascultat-o şi pe Snezana zicându-le fain de tot la ei, p-un laptop!

    Apreciază

  9. Sibilla zice:

    Vă mulţumesc frumos !

    @Scarlet Aurora,
    Ţie, cu mult drag :

    bucurii şi împliniri, ţie, suflet ffrumos, OM !
    Sibilla

    @Pastel,
    Doamne, Doamne ştie mai bine ca noi, TOT, mai ales ceea ce ” priceperea omeneasvă ” ascunde… de-aceea tac uneori, eu CRED şi e deajuns !
    Ţie, :

    respecte,
    Sibilla

    @Neliniştitu,

    Dacă ai supravieţuit… eşti de-al nostru :))
    Pentru tine, mereu cu drag şi prietenie :

    zdravo druje,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

