Azi noapte am avut întâlnire…

Azi noapte am avut întâlnire…

Fotografie-peisaj-curcubeu

Azi noapte-am avut întâlnire !

O întâlnire foarte importantă, frumoasă prin simplitatea ei, nimic spectaculos, fără de ” artificii ”, ” zdrăngănele ”, ” pomadă ”… fără de vorbe-n vânt, totuşi, în prezenţa lor, a tăcerilor şi-a Cuvintelor, a surâsului atât de drag mie, zâmbetul copilăriei…

Da, cu copilul Niko am stat la sfat, nu la sfadă, şi cât e de… rouă, de fiecare dată. Copilul ce-am fost şi pe care l-am păstrat viu în cel mai de preţ colţişor al sipetului sufletulu-mi zbuciumat în Lumina unde nu-i loc nici nevoie de… veşminte. Mi-e drag copilul ce-am rămas, îmi sprijină ridicările, îmi înţelege juliturile şi nu-mi judecă hohotele… Îi sunt dragă, aşa simt. Mă tace, mă răstoarnă, mă rezămisleşte, şi nu mă ceartă şi nu mă minte, avem mici secrete, atât cât să ne bucurăm de farmecul de-a sălăşui-mpreună şi-a ne-nmugurii curcubeul cuminte şi năvalnic de jucăuş pe care împreună-l sărutăm apă vie deasupra prafului de nouri…

Putea să lipsească ea de la Întâlnirea de Taină ? Eee… a venit, ca de fiecare dată, zâmbind . M-a mângâiat pe creştet majka Darinka şi-a spus ce spune ea întotdeauna şi ca ea nimeni altul : ”… Niko, niko kao ti ! ”… a zâmbit iar şi-a fost deajuns. Că adevăr grăieşte majka mea : „ Niko kao ia ” – nimeni nu-i ca mine. M-a iubit şi mă iubeşte şi mă veghează de pe Steaua ei, aşa cum sunt , cu bune, cu rele, unică, poate ” altfel ”, dar Eu. Niciodată altceva, altcineva, că nu-i nevoie, aşa zic eu ce-am desluşit din pildele maicii mele, că-i şi acesta un Miracol, să fii Tu, să-ţi aparţii, să nu te uiţi, să nu te laşi învolvurat de nimeni, dar, să te-nalţi Iubire şi Iertare şi Licăr Senin peste tot şi toate, cu Dragoste, acea Dragoste care nu sminteşte şi din care lacrimile izvorăsc zâmbet. Echilibru.

Şi-am o poftă de… zâmbet… ! Niko kao ia… recunosc ! Dar voi ?

Sibilla

Mihaela Mihai – Salcia :

Angela Similea-Iubite :

Pompilia Stoian -Prieten drag :

Sergiu Cioiu – In ce-ai crezut :

Madalina Manole*Suflet gol* :

Sergiu Zagardan – Asa e viata :

Nu contează unde te afli numai să trăieşti, să trăieşti, să trăieşti! Oricum ar fi viaţa – dar să trăieşti!   ( Dostoievsky )

Câte vieţi sunt într-o viaţă, câţi oameni într-un om!   ( Giovanni Papini )

Ceea ce nu trăim la timp, nu mai trăim niciodată.   ( Octavian Paler )

Cei mai mulţi trăiesc zile; puţini trăiesc viaţa.  ( Nicolae Iorga )

Viaţa însăşi este magie, iar dacă nu crezi asta, măcar încearcă să o trăieşti ca pe ceva magic.   ( Albert Einstein )

Sibilla

imagine preluată de pe google.ro

muzica preluată de pe youtube

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Atitudini, Pilde şi „aduceri aminte”... și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Azi noapte am avut întâlnire…

  1. codeus zice:

    Sibilla stii ca ti-am zis odata ca am o nepoata in oravita la graniceri si e maritata cu un resitean care e si el tot granicer.am vorbit ieri de tine si cum ei merg destul de des la resita la parinti lui o zis nepoata ca ar vrea sa te cunosca.asta ramane la latitudinea ta .daca vrei atunci da un semn sa vedem cum facem sa va fac schimb de telefoane..te las cu bine .

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    @codeus,
    Nah, că m-ai interzis :))
    Că dacă şi zmintita sibilină o fi vreo necunoscută prin Răşiţa, şi nu s-a auzit de mine… auuuu… că-şi dau pumni tăti volvurele şi tăţi prinţişorii :))
    Mă teleportaţi naibii peste fâşie la ai mei partizani, întreb numa, că vin ei acilea la o adică, să nu sburătoresc de pe plaiuri cărăşene căci mai am trebi muuulte şi diloc mărunte, iar CJ-ul m-a zuitat, n-are nici o trebuşoară pentru trestii gânditoare că cică nu-s blondă şi mai am şi nesimţirea să gândesc, ba să am şi meliţa cam slobodă…
    Bă tu-mi dai întâlnire şi nu vrei să ne ştie lumilii şi ajenturilii că avem de pus la cale neşte chestii, nu te da modest, recunoaşte că facem parte din aripi ale unor servicii, hai te roooggg,. să raporteze şi băieţii cu ochişori albaştri civa la şăfii lor de pe după bloguri adunace :))
    Scrie-mi pe mail, îl ai la tălică la comentarii, da fii antenă, ne scriem cu coduri şi-n catrene, să fie mai seriosno, ce naiba, dacă-i musai 🙂
    Aştept mail tavariş codeus.
    Mă întâlnesc cu nepoata. O zi frumoasă druje methos 😉
    Sibilla

    Apreciază

  3. codeus zice:

    mai sibillo io nu-s ase mare „spion” nah ca si tine si sa mor io da vazui undeva mailul cela a tau pe blog ase ca uite iti dau pe al meu trimite talica un samn de viata numa’ si api t+i trimite si io poze de alea de primesc si io pa mail si neaparat sa-mi spui cum facem dai tu in mailul ista de mi-l trimiti telefonul tau ori iti dau io pa al lui nepoata..tu fata api aistea a mei sunt tineri draga la inceput de drum el vreo 25 ea vreo 23 ase ca iarta si tu ca nu te stiu poate de stiam numele de familie a tau imi spunea dorin asta fiind sotul lui nepoata daca o auzat de tine da ase.. no bine astept un mail la val si lasa tu mailul ala cu methos ca io acolo este alteceva aista pa yahoo il folosesc pt corespondenta din asta mai acatarii ))).Ca nu degeaba t-am zas ca esti mai buna spioana ca vad ca ti bagi si afli muulte care nu/s la videre.no ai grija de tine

    Apreciază

  4. Săru’ mâna, să trăiţi! Mi-o zâs Codeus că dacă vă e necesare neşte poze să luaţi d-aci: http://www.adrianvoicu.ro/galerie-foto-intre-doua-decolari.php. Se dă click pe punctuleţilii pulsatile.
    Iar de mai vreţi, să-mi ziceţi. Hai, numa’ binie să aveţi! 🙂

    Apreciază

  5. Sibilla zice:

    Vă cer iertare pentru absenţă, dragilor ! Am revenit, făcui şi cafa, intr-un schimbul 3, de şapte ce sunt, ca orice sibillă 😉 🙂

    @codeus,
    Hvala lepo, trimit un mail la tălică.
    Hai mă druje, recunoaşte că suntem zbioni periculoşi, tre să raporteze şi băieţii la şăfii lor ceva, de ce eşti afurisit… :))
    I-auzi brâul, da ce, io nu-s cinără tajkă… ? Cât despre ” stimabilele ” volvure şi ” respectabilii ” prinţişori loco, nu m-au recunoscut după nume şi prenume, de când mă dădui sibilă şi am avut curajul să şăd cu Sfinxul la taclale mă intitulară pe listele lor de terorişti cică, c-aşa mi s-a dus buhul, zicese că e musai să mă strivească, d-aia vorovesc de băieţelul meu anumite personagii, că ce-ar face ei… numai că… vai pipota lor, tot mai sper să-i Lumineze Doamne, Doamne că-s de neatins la ora asta, spre menţinerea scăunelelor în care se proptiră, şi să facă bine să-mi dea ocupaţie, merit şi mă duce bibilica, recunosc ei au ba… om vedea, cine va fi raţional, vede în perspectivă, cine nu, ” ce-şi face oamul cu mânuţa sa… labă tristă se va chema ” şi să mă ierte Zalmolxe pe mine, că nu mint….
    Ne auzim, tinere 😉 🙂
    Sibilla

    @Neliniştitu ”,
    Dobrodosli !
    Bun venit pe Sfinx !
    Vă adăugai şi-n listă să vă poci vizita mai lesne 🙂
    Hvala lepo, am să fur câte ceva, acu am permisiunea şi-apoi să ne fie cu folos.
    Ahaaaa… mă bârfi şmenarul druje codeus, deci, aşeeee… începe să aibe un iz sibilin, o fi de dobro oare …
    Să vă hotărâţi de ne adresăm oficial sau găsim alternative, aveţi mingea la fileu 😉 🙂
    Numa binie, că-i musai, şi dacă-i musai, apoi cu plăcere o hi !
    Sibilla

    Apreciază

  6. corinacretu zice:

    Draga Sibilla, am ascultat cu placere, cu mare placere, aceste melodii reconfortante, care mi-au fost o data atat de dragi. Iti multumesc si iti doresc din suflet numai bine..

    Apreciază

  7. Să-ţi fie de bine, atunci. Neapărat să-mi zici şi nişte impresiuni despre poze. În rest, un weekend plăcut şi liniştit să ai…

    Apreciază

  8. Sibilla zice:

    @Corina Creţu,
    Mă bucură tare mult să pot bucura după umila mea putinţă şi pricepere, mulţumesc frumos pentru aprecieri, om minunat !
    Succes în tot şi toate, căci noi susţinem cu toată inima Floarea de Colţ a social-democraţiei autentice în care sperăm a renaşte !
    respecte şi stimă, Corina noastră, a românilor,
    Sibilla

    @Neliniştitu”,
    Cu siguranţă o voi face, căci sibillă fără grai nu se iegzistă 😉 :))
    Un sfârşit de săptămână bogat în zâmbete şi bucurii, ţie, prietene !
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

