7…

untitled-1

7…

Lumea e plina de lucruri limpezi pe care putini le observa – Arthur Conan Doyle

Am învăţat că vârful muntelui nu coboară la mine, dacă nu mă sui eu la el.  – Viorel Muha

Urcă la înâlţime ca să îţi dai seama cât de adâncă îţi este valea.  – Viorel Muha

Poarta sărutului ne-a fost dată pentru ca darul iubirii să pogoare peste inimile noastre, ca prim semn al legii divine.  – Viorel Muha

Un singur act face ca omul să dăruiască tot şi să fie fericit. Când iubeşte şi este iubit.  – Viorel Muha

Doini-m-aş floare în stâncă, nici o umbră nu mă frângă… şi m-aş zămisli izvor în palma legendelor, să mă tresar ţie, dor…  – Sibilla

Ce să doreşti şi ce să spui mai mult de-atât : Iubesc şi sunt iubit , iubit… că restul sunt, nimicuri şi… nimic, nimic…  – Sibilla

Luna – Alessandro Safina :

Tablou sibilin – 7…

Mă aşezasem şoptit pe genele ei, ale Crucii Cerului. Ascultam tăcerea-ţi pustie de bitum şi maldăre de slove uscate, scorojite, doar ascultam, atât. Ştiu că ai anticipat cumva popasul meu la răscrucea gândurilor, în locul acela tainic unde Lumina sărută Vântul. Şi tu ştii că eu ştiu, doar sunt un 7 !

Zicerea ta de dincolo şi deasupra de nourii facerii şi-ai descântecelor smintite de tălmăciri zdruncinate de frângeri barbare pe tăişurile cugetărilor fără aură, mă umple de soare, mă-nfioară şi… clipesc boare lină pe tâmplele-ţi molcome… şi ascult şi-s Senin şi mă-nalţ precum Sibilele murmur şi ard, ard şi încă şi încă mai am Apa Vie în Sipetul Rug… Mă zâmbeşti în albul perfect Arc peste hule, mă zvârleşti departe de negrul coclit… sângerez profeţii şi, tu ştii că eu ştiu… ştiu… ştiu…

E timpul ruperii, a sosit ! Aduceri aminte  dau târcoale, mă trag de mânecă, se poftesc ordonate-n albastru, poate… Şi ce să fac retrăindu-le… şi n-am decât să le cuprind în surâs curgerea, reaşezându-le cuminţi, în… căuşuri de dor sau, pe etajerele zgribulite ale uitării, ori, în cămara lui ” a fost odată ”, sau le voi fi tresărind curând cât un grăunte de fior, să-mi pot urma limpezirea…

Ştii, mi-era dor tare să-ţi ascult tăcerile… mi-era dor de dorul acesta mustind de-adieri blajine…  :

… doini-m-aş şi n-am cui,

pretutindeni şi… hai-hui…

şi m-aş lepăda de multe,

dară cine să le-asculte…

şi m-aş îmbăia-n jăratec,

că mi-e umblet vânt sălbatec,

te-aş zâmbi balade-n doru

şi m-aş plămădi ulcioru,

fluieraş de soc de-aş fi,

numai ţie ţi-aş nunti…

floare-n stânca-nsingurată,

apă vie, ciută, şoaptă…

am s-o regăsesc cândva,

Sfinxule, la umbra ta…

……………………………………….

Aduceri aminte-n doinirea zămislirii văzduhurilor sfâşiind vămile… mă izbeşte dară de toate înalturile să mă replămădesc în mine din mine… tu, tu ştii că ştiu să mă pot rădica să-mi continui zborul, fără să mă poticnesc de juliturile sufletului… Rămâi gându-mi zâmbet şi mă tresare-aripă-n Seninul Limpezirii, acolo, acolo departe….

Curând, ne-om aşeza la umbra Sfinxului, tamo daleko şi El va ştii să ne tacă-n tăcerile sale înrourându-ne-n doinele munţilor, licăr şi taină şi Sferă şi ne vom fi împlinind rostul, că-n toate e un rost anume şi nimic nu e întâmplător…

Sibilla

imagine preluată de pe google.ro

citate preluate de pe citapedia.ro

Alessandro Safina – youtube

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Pilde şi „aduceri aminte”..., Sibilla, Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la 7…

  1. codeus zice:

    Sibillo bine ravanisi.ase nu te dezminti nici cu postarea aiasta.parca te vad zburdand pe langa un clin de padure pe cela deal cand ti-am citit postarea..

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    @codeus,
    🙂

    calde îmbrăţişări sibiline,
    Niko

    Apreciază

  3. maminineta zice:

    Tacerea tacerilor tale ne apropie si pe noi de centrul energiei pure pe care o risipesti cu atata darnicie.Bine ai revenit.

    Apreciază

  4. “Lumea e plina de lucruri limpezi pe care putini le observa – Arthur Conan Doyle
    Am învăţat că vârful muntelui nu coboară la mine, dacă nu mă sui eu la el. – Viorel Muha
    Urcă la înâlţime ca să îţi dai seama cât de adâncă îţi este valea. – Viorel Muha
    Poarta sărutului ne-a fost dată pentru ca darul iubirii să pogoare peste inimile noastre, ca prim semn al legii divine. – Viorel Muha
    Un singur act face ca omul să dăruiască tot şi să fie fericit. Când iubeşte şi este iubit. – Viorel Muha
    Doini-m-aş floare în stâncă, nici o umbră nu mă frângă… şi m-aş zămisli izvor în palma legendelor, să mă tresar ţie, dor… – Sibilla
    Ce să doreşti şi ce să spui mai mult de-atât : Iubesc şi sunt iubit , iubit… că restul sunt, nimicuri şi… nimic, nimic… – Sibilla”

    Remix:  (am luat cuvinte de aici şi am încercat să le găsesc povestea):

    femeie – univers limpede
    mă cobor peste tine
    să îţi dai seama că sărutul
    ţi l-am purtat în tot acel timp la rever
    să-mi fie semn de carte, semn divin şi
    semn de mamă
    de aceea
    acum
    în loc să-ţi spun că te iubesc
    mă rog să tresari singură
    de cât de dor mi-a fost de tine

    ))

    Apreciază

  5. Pingback: Bine ai revenit, Sibila! « Mihnea Georgescu

  6. leo zice:

    ce ţi-e şi cu dedublările astea de personulitate…
    http://www.trilulilu.ro/bnicolaescu/8f14bf6f0373eb

    Apreciază

  7. Mihnea Georgescu zice:

    Ce e baciule? Vrei sa-ti scutur mitoasa? <(

    Apreciază

  8. Sibilla zice:

    @maminineta,
    Mulţumesc frumos ! 🙂
    Bine v-am regăsit !

    calde îmbrăţişări,
    Sibilla

    @mircea crisan,
    Hvala lepo ţie, semn de Cavnic !
    Şi mie mi-a fost tare dor de voi toţi, dar cu siguranţă m-aţi simţit prin preajma sufletelor voastre… 😉
    şi ce m-aş face fără voi,
    aş număra din doi în doi,
    smintite gânduri….
    ori poate-aş fi cedat mirării,
    un strop de rouă şi uitării,
    câteva rânduri….
    vă zic atât, am revenit şi iarăşi plec,
    vă caut şi mă caut şi aştept,
    să Devenim… deasupra de frânturi,
    noi, cândva vulturi, vulturi….
    Dobrodosli draghi prijateli !
    … şi-am să mai fur un acrostih, tot pt Zoran, acuşi fi-va nevoie şi-i tare iubăreţ micul partizan… noroc că am prieteni cu neveste superbe şi care-au zămislit slove minunate şi uite-aşa am devenit hoaţă de apă vie 😉 🙂

    numai bine, Mircea,
    Sibilla

    @Mihnea Georgescu,
    No tulvai cameleonsky, machidoane, umbli cu oareşce tertipuri şi fofilica să-mi înmoi încrâncenările, hm… ?
    Zâi numa că te lepezi de vanghelionsky, jionel-usa, baroniadă, nentu Sârbu I diavolansky, etc… zâi şi Doamne Ajută pt câte-o ciută şi-i deajuns… pentru-nceput 🙂
    Haide zdravo, cameleon Mihnea şi mă lasă să-mi revin din multe cele, c-apoi zâc io despre…. ” a fost odată o Împărăţie, PSD…. ce-a mai rămas din ea se ştie… la Curte numai leprele… ”, şi, evident, despre Satane şi Belzebut-zăusul şi piţifelnicii săi de comando….. tiiiii…. cum mai rabdă Doamne, Doamne ce se petrece în spaţiul mioritic şi nu loveşte-n întunecaţi că plesnesc şi plâng şi urlu, da cin să mă audă murmurul sibilin…. e vremea din urmă şi, curios, dar nu mi-e teamă, arkanii tăt arkani !

    Sibilla

    @LEO,
    Dobrodosli, Cerbere de Sfinx, Sânzâianule, Şefu !!!
    Bănuiesc că nu la umila paşnică sibilină faci referiri…. că una personalitate am, ce-i drept, cam în zig-zag, precum tăţi Luptătorii şi tălică ştii cel mai bine ce zic io, iar cei cu d-aia dublă, multiplă, văzuşi că-i numesc pe derectă şi din vole… kameleonsky….
    Şi mie mi-a fo dor tare de Baciu draghe şi-i mulţămesc prin rugi şi trimiţându-i câte-un gând zâmbet când sufletu-mi respiră !
    Samo za tebe :

    Sunt lacrimi care ard altfel şi palme ce nicicând nu cer şi totuşi dor…. şi dor şi mă trimit-napoi, unde-am mai fost… dar cum în toate e un tâlc, mă tac din nou şi râd şi plâng… că-n tot şi toate e un rost…
    Sibilla

    Apreciază

  9. leo zice:

    Să-i explice careva cameleonului aflat lângă măgariul pe carele tocmai l-a imitat, măgariu ăla tenismen, ştiţi voi care, că de scuturat, baciu scutură cu bota ce-i de scuturat între lungile ale magariului urechi, şi nu invers!
    Că eu limba măgărească n-o cunosc, să-i explic ipochimenului d-a dreptu…
    Se pare că, dacă specimene ca ăsta de m-au scârbit de lumea blogosferei amarnic infestată de truditori mânaţi nicidecum din vocaţie, ci de verde răsplată, nicidecum purtătoare de clorofilă, of horse, bag sama că li s-a aşternut uitarea pe neuronii zgubilitici, de-au zăuitat cum şi când şi-au căutat dinţii nu în pahariul de pe noptieră, ci printre drajeurile din saivanul în care au încăput pe mâini băceşti…
    Na la oi, Vasilică!

    Apreciază

  10. Sibilla zice:

    @Mihnea Georgescu,
    In traducere şi care va să zică, bagi la mansardă machidoane : CIUTI, mucles că de mai imiţi piţifelnici şi ipochimene, vorba Baciului drag nouă, TE TAI !
    Iar de n-o faci, ajung la concluziunea căci, tălică ai un joc de rol de împlinit şi-ndeplinit, cam periculos pe miriştile sibiline şi cum acilea estem o grodiniţă cu DOI grădinari, apăi Măicuţa Domnului e martoră în Ceruri că te fac again di comando…. druje machidon, bate-n retrageri sau….. vrei să te oblojesc şi pe matale cu leacurile de le aplicai hălora de-s în agonie dija ??
    Nentu Sârbu cum se mai simţăşte hm, da fraţii di compasuri, aud ??
    Fă metanii, bate pomelnice, zâi formula magică ” Zalmolxe să fie cu noi ! ” şi Mihneo, fii mai întâi de toate OM, precepi au ba ? Nu mă mânia, nu mă stârnii, căci, ştii de ce-s în stare…..
    Concluzionând, în cea mai curgătoare mioritică grăire, cere bre scuzele cuvenite Baciului nostru, că te cam luă moara meliţată pe dinainte… zuitând pesemne că dinapoia sibilei estem ceva HAR !
    Sibilla

    Apreciază

  11. Sibilla zice:

    P.S. schimbăţi bubii avatarul cela, ce ascuţimea penei mele sibiline, mi-adusăşi însemnele neguraţilor dă se-nchină compasurilor la vedere ?? Ai civa legături cu autiştii ceia, fristrări ca mnealor, ce buba, hm ?

    P.P.Stii că de la ei se pleacă numa cu picioarele dinainte… fugi de diavoli cât mai ai timp draghe kameleonsky, bicouz, io te prevenii, în repetate rânduri sau… declară claro apartenenţa precum alţi zevzeci neputincioşi … zi drept, ai şorţuleţ penibil şi tălică ??
    Vă rădicarăţi altar prin urbe sau mai coaceţi civa bre ? Încep descântecele sibiline ??

    Apreciază

  12. mihaella1 zice:

    Draga Niko, iti urez un week-end cu mult soare 🙂 !! Cu stima, Mihaela.

    P.S. Ai la mine pe blog o melodie dedicatie, sper sa-ti placa.

    Apreciază

  13. Ovidiu zice:

    Salut Sibilia, ce mai faci ?

    Apreciază

  14. codeus zice:

    mersy de dedicatie Niko.multe multe ganduri bune trimise acolo spre Caras de la mine.

    Apreciază

Lasă un răspuns

