Revin curând. Un zâmbet prietenilor, cu drag !

Requiem (Mozart), Techno-Trance Remix :

Prietenii sunt acei oameni rari care te întreabă ce mai faci şi apoi aşteaptă să audă răspunsul. ( Ed Cunningam )

Sibilla

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Revin curând. Un zâmbet prietenilor, cu drag !

  1. codeus zice:

    in sfarsit.sa nu-mi mai faci din astea ca nu stiu ce fac.mi-ai dat palpitatii la inima..sper ca esti bine atat cat poate fi bine.sper sa revenim in fagasul normal cu care ne-ai abisnuit
    vad ca ai lasat „manusile”la usa foarte bine adica tu sa te porti cu manusi si ei dau cu barda
    spune-le pe nume bine ai facut ca ai iesit din imparatia cu volvure si alte cele.ne mai auzim

    Apreciază

  2. Dejan zice:

    Bine ai revenit!

    Mi-au lipsit articolele tale, chiar daca in ultimul timp n-am mai avut timp sa le comentez. 🙂

    Spor la lucru!

    Dejan

    Apreciază

  3. Slava Domnului, floricica de colt fugara, ai aparut!
    Credeam ca te poarta un cerb impunator pe fruntea sa strajuita de coarnele nobletei, prin ceturi de padure…
    Lasand metaforele la o parte, mari griji mi-am facut vazand ca e oblonul tras 😦
    Dar iata-te intr-o binecuvantata zi de 5 Mai, pregatita sa ne surprinzi cu noi dezvaluiri!
    Sa fie intr-un ceas bun revenirea ta, fiica a muntilor!
    Imbratisari stranse si priviri scanteind in roua!

    Apreciază

  4. mihaella1 zice:

    Superba postare Niko!! Bine ai venit :). Cu drag, Mihaela.

    Apreciază

  5. LZ zice:

    Ce faci? Esti bine?

    Apreciază

  6. sir al ploilor zice:

    Te imbratisam, sibilina faptura ! 🙂

    Apreciază

  7. Sibilla zice:

    Doru mi-a fo de voi toţi !!!

    @codeus,
    Ja sam srpska, tăt tai la o adică… te prinsăşi tălică di ceva vremi 😉 🙂
    Apăi să ne tot auzim cu bine, sănătoşi că di praful de nouri, volvure şi zmăi cu copitele tăuroaicelor în grumaz, ştii cum zâc io : MISE !
    numa bine druje,
    Sibilla

    @Dejan,
    Zdravo druje !!! Hvala Bog, je malo dobro… 🙂
    Fii sigur că n-am renunţat să fiu eu, continuăm luptele cu năpârcile pe toate fronturile !
    să fii iubit şi musai zâmbitor mereu,
    Sibilla

    @Pescăruşul Argintiu,
    Sis !!!
    Nu m-ai zuitat sis ! Mi-e dor de tine !
    calde îmbrăţişări sibiline Pescăruşo dragă mie, da, Vulturul Sacru la datorie, c-aşa-i …
    te ţuc sestro,
    Sibilla

    @mihaela1,
    Hvala Lepo !!!
    Am lipsit dar, am revenit, am un înger păzitor, d-aia ! Şi fi-voi la rându-mi mereu lângă acel suflet deosebit când fi-va cazul, deocamdată, mă rog şi-l zâmbesc Licăr de Lumină în faţa Sfinxului pe acel OM !
    te-mbrăţişez cu drag drugarica,
    Sibilla

    @George Şerban,
    🙂
    Hvala lepo za sve Covek !!!


    😉 🙂
    … mereu prieteni de suflet, G S !!!
    zdravo druje moje,
    Sibilla

    @L.Z.,
    Sunt tot EU şi asta-mi dă putere, speranţa cât sunt Oameni ca voi nu va dispare… 🙂
    numai bine, zâmbete şi bucurii,
    Sibilla

    @Sir al ploilor,
    Hvala lepo Sir !!!
    Şi eu pe Lady, pe tine, pe Prinţesa Maria !!!
    Vă ţuc musai sârbeşte druje , şcim noi cum îi aia dobro 😉 :))
    Ziveli !
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

